Waar erger je je aan #6

Hier bij een loempia tent stond zo’n typische kort pittig kapsel type van een jaartje of 60, ze wilde sociaal een praatje maken met de loempia verkoper die niet helemaal vloeiend Nederlands spreekt, ipv gewoon normaal praten ging ze zo praten: warm hé, ik hoop vanavond regen, ook onweer ik hoop, in Nederland wij wat regen gebruiken kunnen

:roll_eyes: Doe normaal het is geen debiel

31 likes

Oh wat erg, tenenkrommend.
Moet gelijk aan deze mega oude maar blijkbaar nog relevante van Kooten en de Bie denken

7 likes

En al was het wel een debiel, zo praat je niet eens tegen een hond. Heb zelf ook een hekel aan mensen die praten tegen anderen alsof het kinderen zijn.

9 likes

Ik moet even ranten over dit stomme kutvirus. Sorry alvast, zal het in een spoiler zetten.

Samenvatting

Ik ben zoooo fucking gefrustreerd. Gisterochtend dacht ik echt dat ik me weer beter voelde, had ook de dag ervoor al geen koorts meer gehad dus ik dacht YES ik kan eindelijk weer naar buiten. Stukje gewandeld, BAM. Daar is het weer. Weer de rest van de dag koorts en benauwd en 0 energie. Nu voel ik me vandaag weer prima maar ik durf gewoon niks te doen, bang dat dat kutgevoel weer terugkomt. Was gisteren ook echt weer bang dat ik de ambulance moest bellen omdat ik zo benauwd werd en dacht dat ik nokkie ging. Echt slopend dit. Hoe fucking lang moet dit duren??? Ik heb het nu al ruim anderhalve week. En ik lees verhalen op internet dat dit wel 8 weken kan duren dus nu maak ik mezelf ook weer helemaal bang natuurlijk. En ik vind het kut dat ik nu geen leuke vriendin/partner/dochter/persoon kan zijn terwijl ik dat zo graag wil. En ik ben het gewoon beu om de hele tijd op de bank/bed te liggen. En ik vind het ook stom van mezelf dat ik hier zo gefrustreerd van raak want ik heb geluk dat het niet erger wordt en ik heb gewoon een fijn huis en een lieve vriend die voor me zorgt en familie en vriendinnen die bezorgd zijn dus ik moet me echt niet aanstellen. Einde rant, sorry, dit is vast niet leuk om te lezen maar het lucht wel even op. Het weer past wel mooi bij mijn stemming nu. :umbrella::black_heart:

5 likes

Huh hier zou ik mij ook mega aan ergeren. Je gaat toch niet zomaar iemand zijn achtertuin is, je belt toch aan bij de voordeur. Tenzij dat jij aangeeft dat hij achterom mag.

3 likes

Amen!

1 like

Bleh wat klote. Ik hoop dat het beter voelen vanaf nu doorzet! En probeer je geen aansteller te voelen of schuldig naar anderen. Zij begrijpen dat echt wel, jij kunt er ook helemaal niks aan doen. Sterkte en beterschap!

1 like

Dank je :heart:

Die DJ’s die even hip vanuit hun kamer een setje draaien en livestreamen. Vind het er heel sneu uitzien

5 likes

Toevallig van gigameubel? Bezorger van daar was bij ons ook een gigantische chagrijn :joy:

Brandwonden op mijn handen van jalapeños te snijden :neutral_face:

Klinkt ook ontzettend rot! Veel beterschap!

1 like

vooral als ze ook van die ‘put your hands up’ gebaren enzo maken
er is op ziggo zo’n extra gratis muziekzender waar de hele tijd ‘coole livesets’ worden uitgezonden waar 1 iemand staat te draaien maar ook ‘interactie heeft’ met het publiek

echt een soort

32 likes

Ja dit gifje is de juiste samenvatting. Ik mis alleen nog 1 rood spotje dat hysterisch heen en weer zwiept

Aan mezelf haha. Aan dat ik de laatste tijd weinig tijd heb om t forum bij te houden dus als ik dan kom kijken, klik ik op topics die niet meer dan 20 ongelezen berichten hebben en al die andere topics met meer ongelezen berichten vind ik dan te veel op dat moment . Maar nu klik ik dus steeds op die kleine aantallen maar worden die andere topics nog groter en groter en is de drempel nog hoger om die nog terug te lezen :roll_eyes:

7 likes

Snel uitzetten dat je al die topics volgt en dan zie je die getallen niet. Kun je gewoon opnieuw beginnen met een schone lei.

1 like

Als je die topics aanklikt met heel veel ongelezen posts en dan gewoon direct naar de laatste gaat en dan dus met een schone lei begint bij al die topics?

5 likes

Screen Shot 2020-05-22 at 22.41.41
Dan blijf je toch thuis. :upside_down_face:

30 likes

Fred Teeven krijgt echt teveel aandacht, wat een aardappel

Er vliegt hier een mug en krijg dat rot beest maar niet te pakken.