Sla tomaat komkommer en sambal :’), tis een karige bende maar ze maken die pizza dan van vers deeg en dan is 't zo lekker warm.
Is een goed idee, heb er nu alleen al 6 in huis die ik niet kan ruilen en ik vind het al stom om geld uit te geven aan iets dat ik niet wil, maar wel moet. Ik ga kijken of ik ze wat kleiner kan maken.
Dit is ook te doen met een paperclip zag ik ergens, misschien een wat snellere oplossing als je het direct nodig hebt
Die reclames voor kleine ondernemers op tv… ik vind het een goed concept maar eerst een reclame voor 1-to-1diet in Zaandam en dan voor A Lifetime of happiness achter elkaar kan ik niet aan. Lieve Pascal René, veel succes ermee.
Misschien kun je ipv spullen bestellen, een bestelling doen bij een vegan webshop?
Dat ik, nog meer dan anders, steeds dezelfde mensen op Tinder tegenkom terwijl ik ze al honderd keer naar links heb geswipet voor m’n gevoel. Ik denk een bug ofzo? Hoe ga ik nu mijn toekomstige man ontmoeten
Heb ik ook! En ik heb ook uiteindelijk wel eens iemand wel naar rechts geswipet en toen waren we helemaal geen match?
Ik zit met mijn zus te appen over de verjaardag van mijn ouders en ze zegt steeds “pap en mam” ipv “papa en mama” en ik heb echt de neiging om haar te blokkeren, vind pap en mam zó irritant en lelijk staan.
Dit heb ik ook met mijn broer. Die is ook ineens mijn ouders “pa en ma” gaan noemen een aantal jaar terug
Ik heb nog een datingapp-gerelateerde ergernis (en dan hou ik op). Bijna nooit begin ik zelf het gesprek met iemand, maar nu heb ik dat wel een keer gedaan bij een leuke jongen (gewoon ‘hey!’ en een zwaaipoppetje, nothing crazy) en nu reageert hij natuurlijk niet en voel ik me stom. Ik visualiseer/LoA me suf dat er eens een leuke vent mijn kant op komt maar dit werkt gewoon niet
Haha nee joh, dat kan toch ook echtttt niet.
Ik hoor geluid van m’n bovenburen, van m’n buren naast me, tv van m’n huisgenoot en geluid van buiten. Ik wil hier zo graag weg
Ik ken het, ga denk ik maar even stoppen met het gesprek beginnen. Meestal als ik dat doe dan reageren ze niet.
En over diezelfde mensen, ik kreeg het idee dat dat dan mensen zijn die ervoor betalen ofzo? Maar het werkt echt averechts bij mij, krijg echt een hekel aan die mensen omdat ik ze voor de zoveelste keer naar links moet swipen, echt zonde van mn tijd.
Maar hoe weten mensen anders dat je woke bent?
Net geslaagde “gymnasiasten” die “aan een studie rechtsgeleerdheid gaan beginnen.”
Zeg gewoon dat je rechten gaan studeren snotneus
Dat alle jurken pofmouwen hebben. Ik ben 155 cm en mollig, zo zie er helemaal uit als een propje.
Sorry dit heeft niks met jou te maken maar doordat je propje zegt moet ik ineens denken aan een vriend van mij die me vroeger wel eens een boodschappentasje genoemd heeft hahahah ‘klein, vol en gezellig’. Nu ben ik groot, vol en gezellig.
Bureaucratische onzin.
Voor mijn martertoelating (conditionally approved, YAY!!!) moet ik alleen nog een gewaarmerkte kopie van mijn diploma en cijferlijsten opsturen. In verband met corona zijn echter de studentenbalies van beide universiteiten gesloten, waardoor ik niet direct met mijn diploma naar de UvA kan van ‘kijk dit is mijn diploma’ en ik kan niet naar de RU om te vragen of ik een extra kopie mag zodat ik het op kan sturen naar de UvA.
En ze zeggen allebei: pech gehad. De derde optie is het via een notaris regelen, maar dat is ook een beetje dubieus en kost geld. Een beetje tegemoetkoming hierin zou zo fijn zijn, maar nee een scan is niet genoeg, een uittreksel uit het diplomaregister voldoet ook niet en de deadline voor het aanleveren staat ook vast.
Vraag me dan echt af of er zooooveel mensen frauderen hiermee dat het per se op deze manier geregeld moet worden
Ik heb dit ook gehad. Of nouja soort van, had geen zin om m’n propedeuse op te halen in Den Haag. Maar ik heb gewoon gezegd dat m’n diploma te downloaden was vanuit het diplomaregister, wat toegankelijk is voor onderwijsinstellingen. Dus dat kunnen ze zelf doen, weten ze ook dat het legit is. En dat was toen goed.