Waar erger je je aan #6

Daar hebben we er meerdere van maar ze zijn er niet erg van onder de indruk :weary:

Ik ren nu maar gewoon een paar keer dag kraaiend het balkon op om ze weg te jagen. De buren zullen wel denken dat we zijn doorgedraaid hier.

2 likes

Ik moet eigenlijk echt naar bed, want moe, en morgen best een drukke dag.
Maar kan het gewoon niet op brengen helemaal van de bank af te komen.
Pff. Dan nog make-up afhalen, tanden poetsen, plassen. Alle lichten uitdoen.
Pfff.

Zwaar leven dit.

15 likes

Dat heb ik echt elke avond, terwijl ik dan eigenlijk alleen nog mijn tanden hoef te poetsen en lampen uit moet doen. Denk ook zeker 5/7 avonden ā€œik slaap wel gewoon op de bankā€

9 likes

Dat mijn internet steeds weg valt. Ze kunnen ook geen monteur sturen ivm Corona en ze hebben ook geen coulance richting de klant. Dus mag lekker de volle prijs betalen voor halve dagen internet.

Mezelf.:face_vomiting:

@boemboem :kissing_heart:

Ik erger me aan mensen zonder baan die nog bij hun ouders wonen mij gaan vertellen hoe je het best kun plannen
En dan dingen plannen als wandelen met cato, cake bakken voor mama, studeren en afspreken met hun vriend.
Ja gurl tering fijn voor je als ik tijd had kon ik ook wel :star:Wandelen​:star:
Als je elke week 60 uur kwijt bent aan reizen werken en voorzien in je levensonderhoud valt er ineens niet zo veel meer te plannen. Zo ergerlijk. Die uitgeruste blik en voorbereid zijn op alles echt :nauseated_face:

11 likes

Mijn huid. Hooguit 1 uur in de schaduw met factor 50 en ben een en al bult. Kak.

Dat ik vanmiddag ongeveer meteen uit mn werk in de file stond en er een uur over deed om hemelsbreed misschien 4km verder te komen. Terwijl het zogenaamd ā€˜rustig’ is op de weg.

Ik heb vanochtend mn beddengoed eraf gehaald en in de wasmachine gedaan en tot nu niets meer mee gedaan. En in de afgelopen drie kwartier heb ik al vijf keer gedacht ahh ik ga lekker in bed liggen - onee moet nog opgemaakt worden.

5 likes

Ik heb precies hetzelfde. Ik ga nu maar - echt - beginnen. We got thissss

1 like

Trump, aan zijn hele zijn. Ergeren is eigenlijk te subtiel.

2 likes

Ohh fuck ik moet m’n bed ook nog opmaken:(

1 like

Ik lig nu in een half opgemaakt bed :slight_smile:

Website: Vinyl 17,99 euro verzendkosten 4,99
Ik: :smiling_face_with_three_hearts:
Paypal: Totaalbedrag 35,99 :upside_down_face:

Laat dan maar zitten

1 like

Huh hoe komt hij aan dat totaalbedrag?

Haha zo herkenbaar. Nog gezelliger voor de kat ook

Dat ik via een actie een hellofresh box had besteld om te proberen, direct stopgezet en nu duizend keer per dag door ze wordt gebeld.

Je had het kunnen verwachten :stuck_out_tongue:
6 likes

Dit is vanaf nu m’n leven en zoals het eruit ziet dus ook mijn dood :tired_face:.

4 likes

Ik kreeg eerst een geschat bedrag qua verzendkosten te zien naar Nederland toen hij mijn gegevens van Paypal overnam kwam daar opeens nog veel meer bij. :money_mouth_face: