Ja op die manier zou het veel interessanter en leerzamer zijn!
Mijn kind (5) zegt tegenwoordig supervaak eerst âmag ik wat zeggen/vragenâ. Jeez, je gaat het toch wel zeggen dus vraag niet eerst zogenaamd. Het maakt hierbij niet uit of ik ja of nee zeg. Zo irritant.
Dit was de vraag van de dag: âmag ik wat vragen? Je moet wel zitten hoor, want het is een hele belangrijke en ernstige vraagâŠals je alle landen naast elkaar zet, hoe groot is de wereld dan?â. Ik vond het zoân belangrijke en ernstige vraag dat ik het heb doorgeschoven naar zân juf, want
Same. En dan boos zijn âwaarom is er geen mayonaise meer?!â
Ja Pipo ik eet dat niet en als jij het opmaakt, zet het dan op het boodschappenlijstje ??
Dat mijn moeder om 09:45 appt âis het goed als pa een bakje komt doenâ. Ja tuurlijk is dat goed maar waarom zo vroeg?! Of ben ik gewoon een lui wezen die nog lekker in der pyjama aan het chillen was.
Haha mijn ouders liggen juist langer in bed. Die gaan heel lang lezen en ontbijten in bed.
Ik wil ontbijten maar mn vriend is de keuken aan het schoonmaken dus het is niet handig om nu broodjes af te bakken en een eitje te bakken.
Mijn prioriteit als ik wakker word is eten en van hem niet, zo irritant
Dat denk ik ja!
Aan mijn vriend die bolletjes knakworst gaat eten, als ontbijt. Prima als je dat als lunch eet in het weekend, maar waarom op je nuchtere maag?
Omdat het lekker is
Ik wil zelf mijn ruitenwisser vervangen maar het lukt niet. Ik snap ook niet waarom want zo moeilijk kan het niet zijn, maar krijg die oude er gewoon niet af. Heb al op internet gekeken maar die er nu op zit schijnt een nogal uniek exemplaar te zijn of zo. Denk dat ik maar hulp in moet schakelen
Ieuww vind je ja? Alleen de lucht al op mijn nuchtere maag vind ik ranzig.
Oh ja ik eet alles op mân nuchtere maag Niet als ik 5 min wakker ben hoor, maar na een half uurtje ofzo, kom maar doorrrr
Hahah ik heb zoân kind op de bso. Echt letterlijk bij alles âmag ik wat zeggen?â en dan houdt ze dr verhaal. En dan twee minuten later opnieuw âmag ik wat zeggen?â.
Aan een vriendin die voor de zoveelste keer een eeuwigheid over doet om een Tikkie te betalen terwijl ze continu met haar telefoon in haar handen zit
Shit ik ben de oudere versie hiervan. Vroeg het afgelopen week twee (!!!) keer in een gesprek van 15 minuten
Mijn kat staat echt bijna iedere avond/nacht voor mijn deur te schreeuwen/kermen en iedere keer weer ben ik bang dat er iets aan de hand is maar ik weet dat hij gewoon bij mij in bed wil liggen.
Mijn ouders zijn 2 dagen bij mij in huis geweest en hij heeft geen enkele keer geschreeuwd en nu ben ik er weer en hij staat alweer 3 kwartier te schreeuwen
Kutkat
Hmm⊠bij nader inzien wil ik toch alleen de hond van je ouders.
Och laat die naakte man toch lekker bij jou in bed liggen
Ik erger me enorm aan hoe ik constant overal tegenaan stoot, of over mijn eigen voeten struikel. Ik ben een meter en een banaan lang en al 15 jaar geen centimeter gegroeid, maar blijkbaar nog stééds niet gewend aan de lengte van mijn ledematen en de breedte van mijn schouders, enzo. Ik heb dit weekend twee keer mijn kop gestoot en net keihard mijn elleboog terwijl ik door mijn eigen slaapkamerdeur liep, aoergh.
Ik deed vanochtend mân lens in en ik vond hem al wat irriteren. Dus ik dacht dat hij dubbel zat en haalde hem er weer uit. Blijkt dat er een stukje uit is, wat nu misschien nog ergens in mân oog zit. Dus de afspraak op mân werk moeten verplaatsen en eerst maar eens even langs de opticien