Aan een vriendin die voor de zoveelste keer een eeuwigheid over doet om een Tikkie te betalen terwijl ze continu met haar telefoon in haar handen zit
Shit ik ben de oudere versie hiervan. Vroeg het afgelopen week twee (!!!) keer in een gesprek van 15 minuten
Mijn kat staat echt bijna iedere avond/nacht voor mijn deur te schreeuwen/kermen en iedere keer weer ben ik bang dat er iets aan de hand is maar ik weet dat hij gewoon bij mij in bed wil liggen.
Mijn ouders zijn 2 dagen bij mij in huis geweest en hij heeft geen enkele keer geschreeuwd en nu ben ik er weer en hij staat alweer 3 kwartier te schreeuwen
Kutkat
Hmm… bij nader inzien wil ik toch alleen de hond van je ouders.
Och laat die naakte man toch lekker bij jou in bed liggen
Ik erger me enorm aan hoe ik constant overal tegenaan stoot, of over mijn eigen voeten struikel. Ik ben een meter en een banaan lang en al 15 jaar geen centimeter gegroeid, maar blijkbaar nog stééds niet gewend aan de lengte van mijn ledematen en de breedte van mijn schouders, enzo. Ik heb dit weekend twee keer mijn kop gestoot en net keihard mijn elleboog terwijl ik door mijn eigen slaapkamerdeur liep, aoergh.
Ik deed vanochtend m’n lens in en ik vond hem al wat irriteren. Dus ik dacht dat hij dubbel zat en haalde hem er weer uit. Blijkt dat er een stukje uit is, wat nu misschien nog ergens in m’n oog zit. Dus de afspraak op m’n werk moeten verplaatsen en eerst maar eens even langs de opticien
Heb 1 woord: plantenspuit.
Of: stofzuiger. Deze voor de deur zetten, het snoer onder je deur door, deur dicht. Je doet de stofzuiger aan, en d.m.v. de stekker eruit te trekken zet je hem uit. Als de kat dan voor je deur zit de stekker in het stopcontact stoppen waardoor de stofzuiger aan gaat en dan schrikken ze nogal.
Heb dezelfde ergernis, maar dan andersom Ik wil gewoon echte minirokjes en geen langere modellen, maar ik ben klein en die rokjes vallen bij mij vaak tot op de knie en dat staat verschrikkelijk.
Hahahaha dit is echt savage denk dat ze uit huis gaan als ik dat doe
Ja maar dan moet je echt uit bed en snel de deur open doen en dan heb ik hartslag 140 en kan ik niet meer slapen
Haha ja ik ben ook heel savage. Maar dat ze dan spontaan op zichzelf gaan wonen is ook niet de bedoeling.
Die kutreclame van Hello Fresh op YouTube. Het kan me geen bal schelen dat je met Lieke van Lexmond en Barry en Bert gaat koken! Sowieso al die reclames die langer dan 30 seconden zijn, zijn irritant. Dan lig je lekker op bed naar een rustgevend filmpje te luisteren en dan komt er ff iemand over een veel te dure Hello Fresh doos lullen. Ga weg!
Oh en die ene reclame van die uitvaartverzekering waarbij zo’n chick begint met ‘Hee Thirz.’ vind ik ook zo cringe. Ja, het was vast mooi om die reclame te maken en mocht die meid hier zitten: Ik heb niks tegen jou, maar die reclame vind ik niet leuk.
Wat grappig! Ik ben 163 en ik heb het idee dat ik te groot ben voor de petitelijnen!
Dat is inderdaad grappig! Ik zie bij Zalando bij de petite kledingstukken regelmatig modellen van rond de 168 cm voorbij komen, dus die kledingstukken zouden jou dan wel moeten passen… Mijn jeans koop ik wel altijd bij de normale collecties in de “gemiddelde lengte”, want die voor kleine mensen vallen niet mooi. Het is ook altijd wat hè
Zit al uren tegen de slaap te vechten. Zou zo graag in mijn bed gaan liggen nu hè. Overweeg het al uren.
Zo stom altijd die slaperige walm over de dag heen
Dat mijn achternaam de laatste tijd zo vaak verkeerd wordt geschreven. Het is geen ontzettend moeilijke naam maar hij eindigt op een G. en heel veel mensen zetten er een N voor. DAT MOET NIET
De topshop petite is geloof ik ™ 1m60
Ik ben 163 en de flared broek was mij al te kort
Is het ook niet zo dat iedereen andere verhoudingen heeft? Bijvoorbeeld langere benen in vergelijking met je romp of andersom.