In de regelementen moet wel staan bij wie je kan klagen, waarschijnlijk examencommissie.
Ik zou niet wachten tot het nog heel lang duurt, maar alvast beginnen te klagen… Voordat ze bij jouw klacht zijn ben je vaak ook alweer tijdje verder
Ik voel me echt zooooo beroerd. Hele voorjaarsvakantie naar de filistijnen.
Mijn broer: hij zoekt alleen contact als hij iets van mijn wil hebben. E-books, advies over sollicitatie of tips.
Tandarts die wortelkanaalbehandeling drie uur voor de mondhygeniëst inpland gok dat ik weinig behoefte heb aan iemand die mn tandsteen verwijderd als mn verdoving net begint uit te werken…
#momboss of nog erger: #girlboss
brrrrr. Ik kan me echt niet voorstellen dat mijn man zichzelf een dadboss zou noemen (of Boyboss. Wtf)
Broeken met ritsen aan de zeikant…
Ik heb dus zon broek die je plat drukt maar die rits zit aan de zeikant en dr zit geen knoop aan. Kan die broek niet zonder hulp aan trekken.
Ooo dat soort broeken had ik vroeger, altijd janken als mijn heupvet tussen de rits kwam.
Die heb ik nu aan. Ik weet niet wat ik dacht toen ik ‘m kocht, maar het is mijn broek ‘voor als alles in de was zit’. Het zit eigenlijk helemaal niet lekker.
Nja als ik hem ooit dicht krijg zit tie wel mooi en niet vervelend ofzo. Maar waarom verzinnen ze het om de rits aan de zijkant te doen. Doe hem dan achter ofzo…
Echt een vormloos iemand heeft die broek bedacht haha
Okee broek gaat dicht. Maar omdat er geen knoop zit gaat die broek ook weer doodleuk open. Haha ik ga dus echt niet dansen in die broek
Iedere keer schat ik de porties verkeerd in als ik eten invries… nu heb ik nog een tikkeltje honger
haal dat koekje uit de prullenbak
Zo zijn ze. I feel you
Aan dat mn vriendin nog niet heeft geappt dat ze onderweg is. En dat ik er al bijna ben…
Nee daar heb ik uiteraard afwasmiddel overheen gedaan
Aan het monopolie van Ziggo! Ik wil Outlander seizoen 5 gewoon met Nederlandse ondertiteling kunnen kijken, maar de enige plek waar dat (legaal) kan is natuurlijk weer bij Ziggo.
Dus ik dacht: dan neem ik wel ff tijdelijk een abonnement op ‘Ziggo Movies & Series XL’. Maar nee hoor, dat kan alleen als je ook digitale tv hebt van Ziggo
Waarom geef je hem geen sleutel? Dan hoef je zelf niet thuis te zijn.
Ah ja begrijpelijk. Ja dan is t wel balen dat je steeds thuis moet zijn!
Ik kan al mijn (warme)truien niet aan want het is veel te warm op kantoor/overal binnen :@. Super jammer. Thuis kan ik ze aan met de verwarming een beetje open. Of als ik buiten ben en buiten blijf, want in een winkel/restaurant is het ook veel te warm. Net had ik echt een goeie combi aan tot ik bedacht dat ik het thuis al warm had dus op kantoor helemaal. Nu maar andere top aangedaan.
Aan mijn haar. Het is verknipt alles is echt op zo’n net niet lengte inclusief een pony die een paard probeert te zijn. En dan kan ik twee dingen doen of nog korter gaan of 3 maanden ergernissen doorstaan totdat het weer op een beetje leefbare lengte is. Zelf accessoires maakte het er niet beter op.