Waar erger je je aan #6

Ik wil net zeggen. Ik ben 165 en petite broeken zijn prima. Heb korte pootjes. Shirtjes etc zijn wel te kort. Maar vooral ook; kleinere verhoudingen. En mijn rugbreedte is niet petite ofzo, dus dat past niet eens.

Mijn chips is niet goed doorbakken :triumph:

Rookmelder?

De verwarming? Even draaien aan alle knoppen. Dat was het bij mij laatst iig

Update over de schreeuw situatie

39 likes

Aaaawww :heart_eyes:

Ik heb 3 weken geleden mijn projectplan ingeleverd van mijn scriptie. Volgens de reglementen van mijn school heeft de examinator maximaal 3 weken voor de beoordeling. Nu zijn die 3 weken dus voorbij en ik heb nog niks gehoord. Mijn projectbegeleider mailde al naar mij dat zij ook nog niks heeft gehoord van de examinator en mijn projectbegeleider moet daarna ook nog haar beoordeling geven, dus dan zitten we dik over de 3 weken heen. Vind het echt zo frustrerend, hierdoor heb ik minder tijd voor de uitvoering. Ik heb ook geen idee of ik hier iets mee kan. Als het nog heel lang duurt wil ik eigenlijk ergens een klacht indienen, maar ik zal niet eens weten waar.

In de regelementen moet wel staan bij wie je kan klagen, waarschijnlijk examencommissie.
Ik zou niet wachten tot het nog heel lang duurt, maar alvast beginnen te klagen
 Voordat ze bij jouw klacht zijn ben je vaak ook alweer tijdje verder :roll_eyes:

1 like

Ik voel me echt zooooo beroerd. Hele voorjaarsvakantie naar de filistijnen.

Mijn broer: hij zoekt alleen contact als hij iets van mijn wil hebben. E-books, advies over sollicitatie of tips.

2 likes

Tandarts die wortelkanaalbehandeling drie uur voor de mondhygeniëst inpland :sweat_smile: gok dat ik weinig behoefte heb aan iemand die mn tandsteen verwijderd als mn verdoving net begint uit te werken

1 like

#momboss of nog erger: #girlboss

brrrrr. Ik kan me echt niet voorstellen dat mijn man zichzelf een dadboss zou noemen (of Boyboss. Wtf)

5 likes

Broeken met ritsen aan de zeikant

Ik heb dus zon broek die je plat drukt maar die rits zit aan de zeikant en dr zit geen knoop aan. Kan die broek niet zonder hulp aan trekken.

Ooo dat soort broeken had ik vroeger, altijd janken als mijn heupvet tussen de rits kwam.

6 likes

Die heb ik nu aan. Ik weet niet wat ik dacht toen ik ‘m kocht, maar het is mijn broek ‘voor als alles in de was zit’. Het zit eigenlijk helemaal niet lekker.

1 like

Nja als ik hem ooit dicht krijg zit tie wel mooi en niet vervelend ofzo. Maar waarom verzinnen ze het om de rits aan de zijkant te doen. Doe hem dan achter ofzo

Echt een vormloos iemand heeft die broek bedacht haha

1 like

Okee broek gaat dicht. Maar omdat er geen knoop zit gaat die broek ook weer doodleuk open. Haha ik ga dus echt niet dansen in die broek :joy:

Iedere keer schat ik de porties verkeerd in als ik eten invries
 nu heb ik nog een tikkeltje honger :cry:

haal dat koekje uit de prullenbak

7 likes

Zo zijn ze. I feel you :persevere:

1 like