Waar erger je je aan #6

Aan dat mn vriendin nog niet heeft geappt dat ze onderweg is. En dat ik er al bijna ben…

Dat het eiwitpoeder wat ik mee had genomen van m’n ouders (zij gebruikten het niet meer, dus ik dacht score!!!) echt heeel zoet en chemisch is. Mijn god, het is echt moeilijk weg te krijgen

Nee daar heb ik uiteraard afwasmiddel overheen gedaan :+1:t3:

4 likes

Aan het monopolie van Ziggo! Ik wil Outlander seizoen 5 gewoon met Nederlandse ondertiteling kunnen kijken, maar de enige plek waar dat (legaal) kan is natuurlijk weer bij Ziggo.

Dus ik dacht: dan neem ik wel ff tijdelijk een abonnement op ‘Ziggo Movies & Series XL’. Maar nee hoor, dat kan alleen als je ook digitale tv hebt van Ziggo :roll_eyes::roll_eyes:

Waarom geef je hem geen sleutel? Dan hoef je zelf niet thuis te zijn.

Ah ja begrijpelijk. Ja dan is t wel balen dat je steeds thuis moet zijn!

1 like

Ik kan al mijn (warme)truien niet aan want het is veel te warm op kantoor/overal binnen :@. Super jammer. Thuis kan ik ze aan met de verwarming een beetje open. Of als ik buiten ben en buiten blijf, want in een winkel/restaurant is het ook veel te warm. Net had ik echt een goeie combi aan tot ik bedacht dat ik het thuis al warm had dus op kantoor helemaal. Nu maar andere top aangedaan.

3 likes

Aan mijn haar. Het is verknipt alles is echt op zo’n net niet lengte inclusief een pony die een paard probeert te zijn. En dan kan ik twee dingen doen of nog korter gaan of 3 maanden ergernissen doorstaan totdat het weer op een beetje leefbare lengte is. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Zelf accessoires maakte het er niet beter op.

Het licht in de badkamer is kapot en we hebben ook geen raam. Lekker douchen in het donker (gelukkig kan de deur open)

ben nu benieuwd wel eettentje je bedoelt haha

Ik wist bijna zeker dat de lens die avond daarvoor nog heel was, vandaar dat het bij me op kwam dat het er misschien nog in zat. De opticien kon het eerst niet vinden, maar met wat contrastvloeistof bleek het stukje toch ergens onder m’n ooglid (bovenin) zitten. Het is er met veel gedoe uit gehaald (het zat nogal ver bovenin). Dus toch maar goed dat ik naar de opticien gegaan ben. Waarschijnlijk is het gebeurd doordat er een mini barst in de lens zat en die door de druk van het inzetten gebroken is. Maar ik neem aan dat je het op een gegeven moment wel gaat voelen, als er bij jou ook een stuk lens was achtergebleven.

1 like

Ik ben zo vaak vliegjes en wimpers kwijtgeraakt in mijn oog. Zouden ze er nog zitten? :fearful:

5 likes

Aan alles wat er op het werk gebeurt. Volwassen hoogopgeleide mensen die zich als kinderen gedragen omdat ze bang zijn voor vernieuwing. Mensen die de gehandicapte vrijwilliger achter zijn rug om uitschelden. Mensen die gewoon werk weigeren en 4 uur eerder naar huis gaan. De lijst gaat echt maar door. Zijn alle banen zo? Mensen zijn kleuters.

Een collega van 65 die gewoon weigert mij iets te e-mailen waardoor mijn werk makkelijker wordt. Later bleek dat ze het bestand niet kon versturen omdat het te groot was. Jezus boomers mogen echt met pensioen.

Het wachten bij de apotheek. Zit alweer een half uur te wachten. En op het bordje staat ‘wachttijd 0 minuten’ :roll_eyes:

1 like

Hoe ga je daar in godsnaam mee om? Het voelt hier echt als een sociaal mijnenveld. Een “verkeerde” vraag en iemand is al helemaal overstuur.

Ik neem aan dat dat niet plakt aan je oog en er door te knipperen wel weer uit gaat :joy:

Dat ik al een tijdje een verlanglijstje heb bij H&M en vandaag salaris gehad en dacht: Zooo, ik ga eens even lekker shoppen! En dat ik nu niks in m’n winkelmandje kan doen en alles staat op “binnenkort beschikbaar”.

2 likes

Iedere keer ik bij de fysiotherapeut ben kom ik terug met een nieuwe kwaal. Ik kwam er oorspronkelijk voor kaakklemmen, daar heb ik ondertussen een steenharde nek+schouders bij en nu blijkt dat ik een hele spierketen heb in mijn rechterbeen (voet tot heup lol) die verkort is.

Ik vraag me af of iedereen met zo’n verneukt lijf rondloopt of dat dit toch vrij uitzonderlijk is haha.

Mensen die dit in kameradvertenties zetten:

We are looking for an open minded person. (…) As we are German, Dutch and Brazilian nationality we don’t want people from those nationalities anymore, thanks for understanding!

6 likes

Misschien een goed idee voor de AH huisjes van alle nationaliteiten sparen en nooit dezelfde kunnen krijgen.