Hahaha jaa schoot me later binnen. Echt zin in nu.
Ik heb me 2 maanden geƫrgerd omdat mijn haar voor geen meter zat. Toen eindelijk een afspraak gemaakt, wel pas voor een maand later omdat ik niet eerder kon. Nu is het deze week EINDELIJK zover en nu zit mn haar al 3 dagen vet goed
Ik ga het zometeen wassen en ik mag hopen dat het daarna superkut zit zodat ik vrijdag met iets meer zin naar de kapper kan gaan.
@VickyViolence Herkenbaar hoor. Ik heb op het moment last van: heup, knie, nek en schouders. Soms denk ik echt van tering als ik me nu al zo voel, altijd pijntjes me gedoe, hoe dan als ik 70 ben?
Betreffende dit: Laatste tijd word ik steeds wakker met mijn armen boven mijn hoofd. Slaapt blijkbaar niks lekkerder dan in een baby houding. Maar daarna heb ik dus hele dag last van mijn schouders/armen. Mijn broer liet zijn schouders/armen intapen voor het slapen gaan door zijn vriendin (aka zijn persoonlijke fysiotherapeut) zodat hij niet zo kon gaan liggen, maar ik heb dus niks om mān armen gewoon naar ābenedenā te laten liggen. Irritant.
En bedenk me nu dat ik 4 minuten te laat ben om de fysio te bellen :@
Mijn huisgenoot die in berichten ⦠gebruikt in plaats van kommaās of punten en niet snapt dat dat een hele andere indruk van het bericht geeft.
Had ik laatst met een Hema pyjama. Tijdens het uitpakken zag ik ineens een gat.
Misschien bedoelt hij/zij er niks mee⦠kan natuurlijk.
ā¦
Heb ik ook gehad! Bij zoān lekkere zachte in een mooie kleur. Echt niet leuk
Ik had die mooiere! Die uit het pakje zijn idd ook kut gewordenā¦
Mijn vriend en ik krijgen zo bezoek en hij gaat dan altijd extra traag doen. Zo zit hij nog in zijn pyjama, moet nog ontbijten etc. Daar kan ik me dan zo aan ergeren.
Nee. Pyjama gekocht. Volgende dag op vakantie gegaan. Toen ik terug kwam van vakantie pas pyjama uitgepakt. Dus al voorbij de periode dat je terug mag gaan.
Maar dan kun je er alsnog over klagen. Je moet er toch vanuit kunnen gaan dat een pyjama geen gaten heeft als je m koopt, al had je m 5 maanden laten liggen. Aan de hema om te bewijzen dat het door jou komt.
Freelancer die bijna 2 uur na de rest binnen komt vallen en dan ook nog eens begin met crackers eten
- Kom gewoon op dezelfde tijd als de rest
- Eet gewoon zonder geluid
- Ik ben gewoon jaloers
Mijn collegas. Ze zijn zo negatief en in plaats van problemen op te lossen of een greintje introspectie te tonen lopen ze er alleen over te zeuren. Even klagen mag hoor maar het is elke dag. Ik vind het echt heel gek dat zij vinden dat aaaaaaallle klanten lomp/onaardig/bitchy zijn en ik 90% van mijn interacties als positief ervaar.
If you smell shit everywhere maybe you should check your own shoes.
Waar, maar ik had ook de tijd en de zin niet om daar achteraan te gaan. Dus heb gewoon mijn verlies genomen.
Ja je kan wel terug. Eerst je onderbroek wassen en dan kan je gewoon langsgaan. Heb klanten gehad die dit deden en die kregen een vervangend product of hun geld terug
wat beangstigend dat echte mensen zo gaan praten
Vanochtend kwam er een monteur omdat onze vaatwasser niet meer dichtging. Was vrij snel gemaakt en ik dacht: āik doe even zoān reiniging erinā
Vaatwasser was klaar, doe ik hem open. Ligt heel die bak vol met water.
Nou schiet mij maar lek. Nieuwe vaatwasser en maar 2 keer gebruikt. Ben echt zo geĆÆrriteerd
En vanmiddag komt er misschien, waarschijnlijk een man voor de ventilatie maar ze weten niet hoe laat. Ik wil gewoon naar huis. Ook al is dit mijn huis maar nog geen internet en tv hier dus zit hier alleen maar te vreten.
Misschien ga ik wel gewoon naar huis. Ik heb die afspraak ook niet geĆÆnitieerd. Maar andere mant moet het toch gemaakt worden
Wat een rijkdom!
Ugghhh en ook āik zag dat het je wat deedā of āwat doet dat met jeā
Ik ben geirriteerd dat je op deze toon tegen mij praat, dat doet het met me