Waar erger je je aan #6

Mijn vriend en ik krijgen zo bezoek en hij gaat dan altijd extra traag doen. Zo zit hij nog in zijn pyjama, moet nog ontbijten etc. Daar kan ik me dan zo aan ergeren.

Nee. Pyjama gekocht. Volgende dag op vakantie gegaan. Toen ik terug kwam van vakantie pas pyjama uitgepakt. Dus al voorbij de periode dat je terug mag gaan.

Maar dan kun je er alsnog over klagen. Je moet er toch vanuit kunnen gaan dat een pyjama geen gaten heeft als je m koopt, al had je m 5 maanden laten liggen. Aan de hema om te bewijzen dat het door jou komt.

2 likes

Freelancer die bijna 2 uur na de rest binnen komt vallen en dan ook nog eens begin met crackers eten :weary:

1. Kom gewoon op dezelfde tijd als de rest
  2. Eet gewoon zonder geluid
  3. Ik ben gewoon jaloers

Mijn collegas. Ze zijn zo negatief en in plaats van problemen op te lossen of een greintje introspectie te tonen lopen ze er alleen over te zeuren. Even klagen mag hoor maar het is elke dag. Ik vind het echt heel gek dat zij vinden dat aaaaaaallle klanten lomp/onaardig/bitchy zijn en ik 90% van mijn interacties als positief ervaar.

If you smell shit everywhere maybe you should check your own shoes. :roll_eyes:

2 likes

Waar, maar ik had ook de tijd en de zin niet om daar achteraan te gaan. Dus heb gewoon mijn verlies genomen.

Ja je kan wel terug. Eerst je onderbroek wassen en dan kan je gewoon langsgaan. Heb klanten gehad die dit deden en die kregen een vervangend product of hun geld terug

1 like

wat beangstigend dat echte mensen zo gaan praten :fearful:

1 like

Vanochtend kwam er een monteur omdat onze vaatwasser niet meer dichtging. Was vrij snel gemaakt en ik dacht: ‘ik doe even zo’n reiniging erin’
Vaatwasser was klaar, doe ik hem open. Ligt heel die bak vol met water.

Nou schiet mij maar lek. Nieuwe vaatwasser en maar 2 keer gebruikt. Ben echt zo geĂŻrriteerd

En vanmiddag komt er misschien, waarschijnlijk een man voor de ventilatie maar ze weten niet hoe laat. Ik wil gewoon naar huis. Ook al is dit mijn huis maar nog geen internet en tv hier dus zit hier alleen maar te vreten.

Misschien ga ik wel gewoon naar huis. Ik heb die afspraak ook niet geĂŻnitieerd. Maar andere mant moet het toch gemaakt worden

Wat een rijkdom! :dizzy:

2 likes

Ugghhh en ook “ik zag dat het je wat deed” of “wat doet dat met je”

Ik ben geirriteerd dat je op deze toon tegen mij praat, dat doet het met me

7 likes
  • met een begrijpende blik * maar waarom ben je daardoor geĂŻrriteerd?
7 likes

hahaha ja of “wat maakt dat je geirriteerd bent?”

7 likes

wat-maakt-dat-zeggers
 tuig van de richel is het.

4 likes

Hahaha ik ken ook iemand die heel veel ‘waardevol’ gebruikt. Maar zij is typisch zon uemand die dat ooit ergens heeft gehoord en dat dan gebruikt omdat het interessant klinkt ofzo

Voor de rest typt ze vaak dingen als ‘ik heb een leuke weekendje gehad’
 heel waardevol.

2 likes

Doe mij maar een leuke trui met BITCH EET JE PASTA. :rofl:

Ik was bij de Zara en bij de paskamers was het personeel ook weer chagrijnig en onvriendelijk. Eigenlijk zou er gewoon een spreuk moeten zijn. “Ik heb mijn goede momenten maar soms ben ik onderdeel van het Zara personeel.” "Een Zaramedewerker aankijken => Soms wordt je humeur direct verpest door iemand.

1 like

Ik krijg hierdoor heel veel zin in het nieuwe seizoen van Boer zoekt Vrouw. Dit zijn namelijk klassieke Yvon-one liners.

‘Dus je bent 45 en hebt nog nooit een vrouw aangeraakt. Raakt je dat? Dat doet toch wat met je? Je moeder is de enige die ooit van je gehouden heeft, hoe voelt dat? Dat moet wel pijn doen he???’

18 likes

Mensen die zich voorstellen met hun titel (Prof. Drs.). Doe maar gewoon normaal.

3 likes

Ik dacht ook, ik ga eens naar tweedehands kleding kijken. Koop ik op Vinted een (dacht ik) mannen shirt maat L. Krijg ik een kindermaat L. Ja dat gaat nooit passen he :joy:. Retouren heeft ook geen nut, dat moet ik zelf betalen met tracking erbij naar Belgie (zal wel iets van 11 euro zijn). Terwijl het shirt met verzendkosten 3,80 was. Beetje jammer dit