Omg dit klinkt echt vreselijk. Kon het al bijna niet aan om dit te lezen, kan me niet voorstellen hoe het is om dit steeds aan te horen in het echt, respect.
Als je met paypal betaalt hebt kan je via hen de retourkosten wel terugbetaald krijgen
Oooh goeie! Heb ik toevallig gedaan! Bedankt voor de tip 
Zondag! Kijk er echt al maanden naar uit (moet dit in het biecht topic. Of het wjekw 2.0 topic).
Kun je niet vragen of ze zelf kwasten koopt zodat jij die kan gebruiken en zij die zelf wast?
Het is 17.20. Ik heb om 17.30 afgesproken met iemand en ben wat vroeger dus app dat ik er al ben. “Ooh ik wilde nog even de hond uitlaten!”. Ik vind dat zo irritant, plan het beter, zo moeilijk is het niet?
Geen biecht, want je bent niet alleen!!!
- dat mn salaris nog niet op mn rekening staat
- dat ik op mn loonstrook al heb gezien dat ik nu met twk reiskosten van januari heb ontvangen, maar deze keer dus wéér geen reguliere reiskosten heb ontvangen

Ik voel me ongemakkelijk om, als nieuwe medewerker, steeds met opmerkingen over geld te komen maar de reiskosten van 150 euro WIL IK GEWOON ONTVANGEN!!!
Dus kan ik er weer achteraan.
Dat mijn collega vandaag zei dat ik er altijd zo tuttig/ stijfjes uit zie. En bedankt trut. Moet je eens in het weekend zien dat is nog 10 keer erger 
OV met vertraging. Hoop dat ik m’n aansluiting haal grrrr
Wat een rare opmerking ook. Stomme collega.
deze van de zeeman. 2,99 voor twee en je hebt ze ook in zwart, grijs en nog meer kleuren. Ze zijn echt super comfortabel en ze staan ook leuk. Dit zijn echt de beste onderbroeken vind ik.
Testonderbroeken? Je neemt het aardig serieus haha.
Aan wat voor extreme omstandigheden worden deze stukken stof allemaal onderworpen?
Ik denk eerder testen of ze lekker zitten 
Ik ga deze halen!!
Ik heb deze in grijs/zwart, zit wel prima (al prefereer ik een breder kruis) maar er zat dus wel al snel een gat tussen het kant en de stof in.
Ik vind onderbroeken die los worden gekocht van hema het fijnst. (Ik heb de boxers daarvan). En dan kijk ik ook naar katoen mix want verschilt per onderbroek. Die met meest katoen zijn het stevigst. Volgens mij altijd 2+1 gratis. @pastelzwart
haha ja was een beetje grappend bedoeld, ik koop ook altijd een testsetje.
Altijd als ik dat niet doe en er gelijk 8 haal zijn onderbroeken from hell, als ik het wel doe en ik vind ze fijn gaan ze de week erop uit het assortiment.
Het is echt een first-world ergernis ten top, maar ik ga verhuizen en heb straks tweede slaapkamer. En echt zoveel mensen zeggen dan dat ik er een walk-in closet van kan maken.
Hallo, ken je mij? Ik leef in drie broeken en vier truien, the fuck moet ik met een walk-in closet.
Hallo met mij. Ik loef de onderbroeken van de pri. Ik heb zon setje van 3 voor 8 eu vgm ( oke ik heb die x 100 ) en die stof is heel chill en rekbaar. Ik heb de hoge en die zitten zo chill. Rollen niet op als ik er in doorlek krijg ik ze heel makkelijk schoon en ik heb ze al vet lang en geneen heeft een gaatje of iets.