- met een begrijpende blik * maar waarom ben je daardoor geïrriteerd?
hahaha ja of “wat maakt dat je geirriteerd bent?”
wat-maakt-dat-zeggers… tuig van de richel is het.
Ja hoor bij de HEMA staan ze juist heel erg voor hun eigen producten en als het niet goed is zou je denk ik makkelijk je geld terug moeten krijgen (of ander product).
Hahaha ik ken ook iemand die heel veel ‘waardevol’ gebruikt. Maar zij is typisch zon uemand die dat ooit ergens heeft gehoord en dat dan gebruikt omdat het interessant klinkt ofzo…
Voor de rest typt ze vaak dingen als ‘ik heb een leuke weekendje gehad’… heel waardevol.
Doe mij maar een leuke trui met BITCH EET JE PASTA.
Ik was bij de Zara en bij de paskamers was het personeel ook weer chagrijnig en onvriendelijk. Eigenlijk zou er gewoon een spreuk moeten zijn. “Ik heb mijn goede momenten maar soms ben ik onderdeel van het Zara personeel.” "Een Zaramedewerker aankijken => Soms wordt je humeur direct verpest door iemand.
Ik krijg hierdoor heel veel zin in het nieuwe seizoen van Boer zoekt Vrouw. Dit zijn namelijk klassieke Yvon-one liners.
‘Dus je bent 45 en hebt nog nooit een vrouw aangeraakt. Raakt je dat? Dat doet toch wat met je? Je moeder is de enige die ooit van je gehouden heeft, hoe voelt dat? Dat moet wel pijn doen he???’
Mensen die zich voorstellen met hun titel (Prof. Drs.). Doe maar gewoon normaal.
Ik dacht ook, ik ga eens naar tweedehands kleding kijken. Koop ik op Vinted een (dacht ik) mannen shirt maat L. Krijg ik een kindermaat L. Ja dat gaat nooit passen he . Retouren heeft ook geen nut, dat moet ik zelf betalen met tracking erbij naar Belgie (zal wel iets van 11 euro zijn). Terwijl het shirt met verzendkosten 3,80 was. Beetje jammer dit…
Omg dit klinkt echt vreselijk. Kon het al bijna niet aan om dit te lezen, kan me niet voorstellen hoe het is om dit steeds aan te horen in het echt, respect.
Als je met paypal betaalt hebt kan je via hen de retourkosten wel terugbetaald krijgen
Oooh goeie! Heb ik toevallig gedaan! Bedankt voor de tip
Zondag! Kijk er echt al maanden naar uit (moet dit in het biecht topic. Of het wjekw 2.0 topic).
Kun je niet vragen of ze zelf kwasten koopt zodat jij die kan gebruiken en zij die zelf wast?
Het is 17.20. Ik heb om 17.30 afgesproken met iemand en ben wat vroeger dus app dat ik er al ben. “Ooh ik wilde nog even de hond uitlaten!”. Ik vind dat zo irritant, plan het beter, zo moeilijk is het niet?
Geen biecht, want je bent niet alleen!!!
- dat mn salaris nog niet op mn rekening staat
- dat ik op mn loonstrook al heb gezien dat ik nu met twk reiskosten van januari heb ontvangen, maar deze keer dus wéér geen reguliere reiskosten heb ontvangen
Ik voel me ongemakkelijk om, als nieuwe medewerker, steeds met opmerkingen over geld te komen maar de reiskosten van 150 euro WIL IK GEWOON ONTVANGEN!!!
Dus kan ik er weer achteraan.
Dat mijn collega vandaag zei dat ik er altijd zo tuttig/ stijfjes uit zie. En bedankt trut. Moet je eens in het weekend zien dat is nog 10 keer erger
OV met vertraging. Hoop dat ik m’n aansluiting haal grrrr
Wat een rare opmerking ook. Stomme collega.