Waar erger je je aan #6

Nee ik heb geen kanten randje maar van die hoge met zon hoog uitgesneden heup gebeuren.

1 like

Ik snap het ook echt niet dat er verwacht word dat ik daarvan droom. (mensen vragen dat dus ook geregeld aan me of we dat niet met een kamer willen doen)
Ik heb jaren zo’n standaard 3deurs ikeakast met m’n vriend gedeeld.
Doe mij maar een werkkamer waar ik al m’n troep kan dumpen

1 like

Heb zoooo slecht geslapen. Gelukkig ben ik vrij en kan ik uitslapen maar nu wil het dus niet :tired_face::tired_face:

Dat ik me schuldig voel omdat ik vandaag vrij genomen heb, terwijl het gewoon van mijn plusuren komt. Nu geniet ik er niet eens van en ben ik zelfs aan het overwegen of ik niet toch naar kantoor ga :thinking:

Nee niet doen! Lekker chillen in de zon, ben je ook weer productiever als je aan het werk gaat. Gewoon genieten hoor je hebt die uren op een ander moment al gewerkt!!

3 likes

Er zit een vrouw naast me in de trein dr make-up te doen en ze stoot echt constant met dr elleboog tegen me aan. Zit al helemaal tegen t raam aangedrukt. Snap niet hoe iemand dat zelf niet merkt, misschien heeft ze gevoelloze ellebogen ofzo.

2 likes

Klein zetje geven zodat ze uitschiet :smiling_imp:

20 likes

Mensen die denigrerend doen over MBO mensen. Sorry maar wie wast jouw oma, knipt jouw haar en schept jouw putjes leeg? Dat dacht ik :grimacing: :thinking:

29 likes

Je hebt directeuren nodig die al het geld van de instanties toe-eigenen :no_mouth:

3 likes

Haha vind dat sowieso triest en er zijn ook genoeg mensen die bewust voor een MBO opleiding kiezen.

1 like

Aan pasfoto’s

2 likes

Dat ik altijd vergeet dat ik niet op vrijdagmiddag naar de Albert Heijn in de yuppenwijk moet want dan lopen er zoveel kindjes met hun Veloretti’s door de winkel.

2 likes

Ik ben de enige MBO’er in mn team, maar op de nieuwe vacature - voor dezelfde functie als dat ik heb - stond HBO.

Partijtje oorlog gevoerd met de baas. Uiteraard verloren.

1 like

Ik hoorde laatst wel op de radio dat MBO’ers erg in trek zijn.

1 like

Schijnt idd dat ze met auto’s van de zaak etc MBO’ers proberen binnen te halen.

1 like

Een beginnend elektromonteur verdient meer dan ik als dokter, en dan moet ik er elke week ook nog zo’n 10 uur meer voor werken, er is enorme schaarste aan dat soort vakmensen.

5 likes

Beetje late reactie maar ik heb deze ook, helemaal niet tevreden over.
De eerste keer dat ik ze aantrok en meteen stuk, een gat tussen het ā€œkantā€ en de stof

Dit heb ik elke dag en wordt elke ochtend boos maar toch blijft ie het doen. Hij kan gewoon niet zachtjes doen sochtends pfff
Wat daar nog bij komt… hij snoozed een half uur en elke 5.min gaat zijn wekker waarbij hij me elke keer aanrand en dood knuffeld. En als ie dan met heel veel kabaal zich aan kleed en tanden poetst (en daarbij de nodige kokhals geluiden maakt) komt ie nog even terug in bed om te kroelen pffffffr mijn wekker gaat 2 uur later waardoor ik de hele dag moe ben.

1 like

Badkamerventilatoren. Ze maken tering veel herrie en doen echt helemaal niks

4 likes

Ik vind het echt irritant dat ik de puistjes op mijn rug niet zelf goed kan uitknijpen. Ik heb drie van die maandelijks terugkerende Dr. Pimplepopperwaardige onderhuidse monsters, en ik droom ervan om die eens goed met twee handen aan te kunnen pakken. :weary:

4 likes