Waar erger je je aan #6

deze van de zeeman. 2,99 voor twee en je hebt ze ook in zwart, grijs en nog meer kleuren. Ze zijn echt super comfortabel en ze staan ook leuk. Dit zijn echt de beste onderbroeken vind ik.

12 likes

Testonderbroeken? Je neemt het aardig serieus haha.
Aan wat voor extreme omstandigheden worden deze stukken stof allemaal onderworpen?

2 likes

Ik denk eerder testen of ze lekker zitten :grinning:

1 like

Ik ga deze halen!!

1 like

Ik heb deze in grijs/zwart, zit wel prima (al prefereer ik een breder kruis) maar er zat dus wel al snel een gat tussen het kant en de stof in.
Ik vind onderbroeken die los worden gekocht van hema het fijnst. (Ik heb de boxers daarvan). En dan kijk ik ook naar katoen mix want verschilt per onderbroek. Die met meest katoen zijn het stevigst. Volgens mij altijd 2+1 gratis. @pastelzwart

1 like

haha ja was een beetje grappend bedoeld, ik koop ook altijd een testsetje.
Altijd als ik dat niet doe en er gelijk 8 haal zijn onderbroeken from hell, als ik het wel doe en ik vind ze fijn gaan ze de week erop uit het assortiment.

5 likes

Het is echt een first-world ergernis ten top, maar ik ga verhuizen en heb straks tweede slaapkamer. En echt zoveel mensen zeggen dan dat ik er een walk-in closet van kan maken.

Hallo, ken je mij? Ik leef in drie broeken en vier truien, the fuck moet ik met een walk-in closet.

15 likes

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fmccabinet.com%2Fclosets%2F3d-illustration-of-luxury-wardrobe-in-modern-style%2F&psig=AOvVaw2zKDMhm_lN-FZn3kRPfOs0&ust=1582313271149000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCJj2hLju4OcCFQAAAAAdAAAAABAJ
zoiets dus

22 likes

Hallo met mij. Ik loef de onderbroeken van de pri. Ik heb zon setje van 3 voor 8 eu vgm ( oke ik heb die x 100 ) en die stof is heel chill en rekbaar. Ik heb de hoge en die zitten zo chill. Rollen niet op als ik er in doorlek krijg ik ze heel makkelijk schoon en ik heb ze al vet lang en geneen heeft een gaatje of iets.

2 likes

Nee ik heb geen kanten randje maar van die hoge met zon hoog uitgesneden heup gebeuren.

1 like

Ik snap het ook echt niet dat er verwacht word dat ik daarvan droom. (mensen vragen dat dus ook geregeld aan me of we dat niet met een kamer willen doen)
Ik heb jaren zo’n standaard 3deurs ikeakast met m’n vriend gedeeld.
Doe mij maar een werkkamer waar ik al m’n troep kan dumpen

1 like

Heb zoooo slecht geslapen. Gelukkig ben ik vrij en kan ik uitslapen maar nu wil het dus niet :tired_face::tired_face:

Dat ik me schuldig voel omdat ik vandaag vrij genomen heb, terwijl het gewoon van mijn plusuren komt. Nu geniet ik er niet eens van en ben ik zelfs aan het overwegen of ik niet toch naar kantoor ga :thinking:

Nee niet doen! Lekker chillen in de zon, ben je ook weer productiever als je aan het werk gaat. Gewoon genieten hoor je hebt die uren op een ander moment al gewerkt!!

3 likes

Er zit een vrouw naast me in de trein dr make-up te doen en ze stoot echt constant met dr elleboog tegen me aan. Zit al helemaal tegen t raam aangedrukt. Snap niet hoe iemand dat zelf niet merkt, misschien heeft ze gevoelloze ellebogen ofzo.

2 likes

Klein zetje geven zodat ze uitschiet :smiling_imp:

20 likes

Mensen die denigrerend doen over MBO mensen. Sorry maar wie wast jouw oma, knipt jouw haar en schept jouw putjes leeg? Dat dacht ik :grimacing: :thinking:

29 likes

Je hebt directeuren nodig die al het geld van de instanties toe-eigenen :no_mouth:

3 likes

Haha vind dat sowieso triest en er zijn ook genoeg mensen die bewust voor een MBO opleiding kiezen.

1 like

Aan pasfoto’s

2 likes