Was wat je vond op Indeed niet als ZZP-er en dan het uurtarief x 36/40? Want dan houd je netto niet zoveel over.
Ik vind het eerder herfst. Kou ok, maar dat gewaai en die regen. Ben er ook echt klaar mee.
Ik keek per ongeluk weer een life hack filmpje. Daarin werden onderbroeken gevouwen en in een tissue/doekjesdoos gestopt zodat je er een onderbroek kunt uittrekken
Wie wil dit
Ouders die hun kind <5jr meenemen de stiltecoupé van de trein in. Ik wil niet die kinderhatende bitch zijn die er wat van zegt maar ik kan me echt niet concentreren op mijn werk zo
Nou met de kwaliteit van de HEMA onderbroeken zou het nog niet eens zoân gek idee zijn. Lijkt wel alsof je ze tegenwoordig amper langer meegaan.
/andereergenis
Zijn ook loopfietsen
Ik heb het er met mân vriend over gehad, hij zegt dat het indicaties zijn en je hooguit op dat salaris eindigt. Betwijfel of het klopt wat die zegt hoor.
En voor woningkeuringen is het een heel pittige opleiding qua niveau vergelijkbaar met hbo die je jaarlijks moet herhalen. Hij zegt dat dat salaris wel klopt.
Mijn vriend volgt nu trouwens zân niveau 4 en zit met allemaal ukkies die net starten en die wachten nog op hun volwassenen salaris, vind dat best sneu want die leveren hetzelfde werk maar krijgen omdat ze jonger zijn minder betaald (wel allemaal 18+)
Dat ik alleen vandaag tijd heb om te kijken voor een auto(heb ik nodig voor mijn nieuwe baan) en mijn opa niet reageert als ik vraag of hij mee wil en dat we eigenlijk al niet genoeg tijd hebben
Nee, zoek zelf maar op âelektromonteurâ en zie wat je krijgt, daar staan geen uurtarieven en geen aanbiedingen voor zzpâers.
Ik heb al gezegd dat het niet helemaal klopte wat ik zei, ik nam het voorbeeld van een elektromonteur omdat dat het eerste was wat in me opkwam. Ik wilde enkel illustreren dat het niet nodig is neer te kijken op mboâers omdat die vaak hartstikke goed verdienen (mijn broertje was stratenmaker en verdiende meer dan ik, de zzp-loodgieter die bij ons kwam had een hoger uurtarief dan ik als zzp-dokter, de stucadoor die bij ons kwam verdient genoeg om de helft van het jaar in zân tweede huis te zitten, voorbeelden uit mijn omgeving te over). Zullen we het daar over eens zijn en dan de exacte getallen achterwege laten?
Dan pak je de verkeerde kleur oid
Nouja het beeld moet wel kloppen natuurlijk. Dit zijn misschien een aantal voorbeelden maar mijn vriend is loodgieter en verdient echt niet veel. Ik verdiende als trainee al mee dan hij. En hij kijkt heus wel rond maar bij bedrijven in de omgeving is het hetzelfde. Als zzpâer zou hij waarschijnlijk wel meer verdienen maar daar zitten ook andere risicoâs aan verbonden, bijvoorbeeld als hij arbeidsongeschikt wordt. Bovendien valt dat ook echt tegen, weet hij van collegaâs die wel die stap hebben gezet. Denk dat het een belangrijke boodschap is om niet neer te kijken op mbo, maar hoor wel vaker dat mensen zeggen ja onze loodgieter/elektricien/tegelzetter vraagt zoveel en er is zoveel geld te verdienen, maar dat klopt voor heel veel mensen niet.
Dit gesprek begon allemaal met mensen die denigrerend doen en daarna de opmerking dat mboâers in trek zijn. Ik vertaalde dat naar dat ze daardoor ook goed verdienen.
Ik kijk op niemand neer, je salaris kan mij geen zak interesseren, maar ik zal me voortaan weerhouden van het âverdedigenâ van mboâers, want dat kan ik blijkbaar niet goed doen.
Ik heb iets verkocht op vinted aan iemand in Frankrijk. Direct verzonden, maar inmiddels ligt het al bijna een week op een afhaalpunt daar en de koper haalt het gewoon niet op? Wtf man. Heb haar al 2 berichtjes gestuurd maar die negeert ze ondanks dat ze wel heel vaak online is. Ze heeft ook gewoon goede reviews dus snap het niet.
Laatst ook al 2 dingen die ik zelf gekocht had en echt heel graag wilde (niet meer te krijgen verder) die gewoon zonder bericht of wat dan ook niet eens werden verstuurd en dus uiteindelijk automatisch werden geannuleerd. Ook die mensen waren iedere dag online. Echt verkoop dan niks als je toch te gaar bent om iets op te sturen of om ĂŒberhaupt te communiceren
Mogen we dan nooit meer vooroordelen proberen te weerleggen? Hoewel dat volgens jou dus met verkeerde argumenten gebeurt? Wie bepaalt waar een vooroordeel precies wel en niet mee te maken heeft? Is er een gids om op te zoeken welke argumenten ik mag gebruiken om iemands vooroordelen weg te nemen?
Ik erger me momenteel echt aan een vriendin die loopt te drammen op de app dat ik op dâr moet reageren. Werkt echt averechts op deze manier. Ze rijdt vanavond met me mee, verwacht dat ik haar kom ophalen en heb eigenlijk zin om nu te zeggen yo ga maar lekker met de trein vanavond
Jouw posts achter elkaar lezen voor mij als volgt: geld heeft niks te maken met het vooroordeel, dat bepaal ik, dus rot op met jouw argumenten, die zijn niet valide.
Daardoor krijg ik het gevoel niks te mogen zeggen, en daar word ik inderdaad een beetje kinderachtig van. Misschien is dat niet wat je bedoelt, maar zo komt het op mij dus wel over.
Het komt vooral door dit zinnetje. Hier staat niks âvanuit jouw ervaringâ, hier staat een feit gepresenteerd dat mijn argument volledig invalideert.
Je laatste post leest voor mij als een heel ander verhaal en als je zo begonnen was had ik ook anders gereageerd.
@Banananana het gaat hier gelukkig allemaal niet om wereldproblemen en ik lig hier echt niet wakker van, maar ik vind het ook weer een beetje flauw om mijn gevoel âoverdrevenâ te noemen.
Ik bepaal helemaal niks, ik vind alleen dat je door je woordkeuze nogal heftig overkomt over iets dat niet zo groot was. Ik was het ook niet eens met wat je zei dus vind het niet meer dan normaal dat @Eddie daar wat over zegt maar vind wel dat jij daar onnodig fel op reageert. Dat bedoel ik met overdreven.
Ik heb gister iets te fanatiek gesport na een tijd niet te zijn gegaan en heb nu zon intense spierpijn dat het mn hele dag verpest.
Ik kan de trap niet eens op.