Waar erger je je aan #6

M’n vriend heeft laatst een foto van m’n rugspieren gemaakt en die wil ik naar iedereen sturen maar niemand zit daar op te wachten. Dit was een biecht maar eigenlijk vind ik het gewoon stom en erger ik me aan m’n familie en vrienden :joy:

Post de foto op het forum :biggrin: !

4 likes

Ze hebben hele leuke loop- en kinderfietsjes. Mijn dochter heeft er ook een :laughing:

Edit: oh sorry is al gezegd zie ik!

1 like

@ellegirltalk deze bedoel ik inderdaad. Als ze niet in de bakfiets zitten rammen ze tegen je aan met hun loopfiets. Er lagen er buiten ook drie op een hoop.

Ik ben gek op kinderen hoor, maar het was echt niet het juiste tijdstip om boodschappen te doen voor mij.

1 like

Aan de mensen die hier in de entreehal (mijn voordeur grenst daaraan) keihard aan het gillen en praten en lachen zijn de hele tijd, net als mensen buiten. Ik snap dat het carnaval is, maar dan hoef je toch niet de hele dag op straat de boel bij elkaar te schreeuwen :roll_eyes:

Dat laatste is wat carnaval is toch.

5 likes

Haha ik weet niet of forummer erop zitten te wachten :joy:

Haha ja dat zal dan wel, waarschijnlijk vind ik het daarom ook zo stom en doe ik er niet aan mee.

Die WIND! En de enorme onderhuidse pukkel op mijn kin, het lijkt wel een knikker

1 like

Ruilen tegen mijn bonk?

5 likes

Ohh lekker een avondje thuis, hele avond zou ik satc gaan kijken. Ben om 20:00 in slaap gevallen tot nu :+1:t3:

2 likes

Mijn man is boos op me omdat ik niet enthousiast reageerde om volgende week, tijdens een schoolvakantie, in centerparcs, samen een dagje te gaan oppassen op de kinderen van zijn zus.

Zijn er dan echt kinderloze mensen die dit vrijwillig met veel plezier doen?

Ik denk dat ik me vooral erger aan het feit dat hij zo’n dingen dan wel uit zichzelf regelt, maar enkel met mij een leuk dagje/avondje plannen nooit zou gebeuren.

9 likes

Gvrdm,echt waar.Elke keer weer hetzelfde hier.Het is fucking één uur s’nachts en wéér hebben mijn buren een feestje.En ik hoor net dat er weer mensen naar binnen gaan.En ik weet dat het weekend is en blablabla,maar ik hoef daar niet elk weekend last van te hebben.Want het is echt elk weekend zo.Ik kan elk liedje horen (ze draaien 538).Echt top.Zodra ik haar tegenkom ga ik er nu echt een keer wat van zeggen.En als dat niet helpt dan naar de huurbaas.

2 likes

Ik zou dat echt heel leuk vinden! Al ligt het wel aan de leeftijd.

Dit is wel echt kut… en herkenbaar :roll_eyes: Misschien kan je het hem uitleggen dat het zeer doet dat hij zulke dingen wel plant, maar met jou niet?

2 likes

Ik haat kinderen maar vind mijn eigen nichtje wel leuk dus ik zou dat dan wel leuk vinden maar kan me ook wel inleven in jou, helemaal als het zonder overleg gaat

1 like

Volgens mij vertrekken ze nu richting de stad,heerlak.Eindelijk rust.

Naja als iemand je kinderachtig en slachtofferig noemt, zou wat mij betreft het leuke gesprek ook wel voorbij zijn… (@Merel)

6 likes

Ja? Ik zou dat leuk vinden en doe dat ook regelmatig.
Ik snap wel dat je het niet zo vindt als het niet in overleg gaat.

1 like

Ja op zich zijn de kinderen wel leuk, dus moest het hier thuis zijn had ik het wel ok gevonden (al had ik dan ook graag eerst overleg gehad), maar in een zwembad vol andere gillende kinderen? Ik kan me leukere vrije dagen voorstellen :stuck_out_tongue:

@FrozenFlame Als het nog naar boven komt ga ik het mss wel aanhalen, maar ik ga het nu laten voor wat het is. Ik wil er ook geen “ding” van maken, ik ga wel gewoon meegaan en hopelijk valt het al bij al wel mee :sweat_smile:

Nou wist niet dat mijn ergernis over dat er denigrerend wordt gedaan over mbo mensen (niet op het forum zelf, maar over het algemeen hoor ik dat vaak, even voor de duidelijkheid) zoveel los zou maken bij mensen :see_no_evil:

1 like