Waar erger je je aan #6

Nou wist niet dat mijn ergernis over dat er denigrerend wordt gedaan over mbo mensen (niet op het forum zelf, maar over het algemeen hoor ik dat vaak, even voor de duidelijkheid) zoveel los zou maken bij mensen :see_no_evil:

1 like

Dat is dus wat wil bestellen op de topshop site, maar ze opeens niet meer naar nl verzenden (?!). En dat ik dan nu wel 20% kortingscode in m’n mail krijg voor m’n verjaardag. Ja bedankt!

Als ik mijn mobiel aan de lader leg, is hij zo opgeladen. Laad ik via dezelfde lader m’n iPad op, dan duurt het ineen 10x zo lang. Terwijl het een snellader is
 Dafuq

Gefeliciteerd met je verjaardag wel!

1 like

Volgens mij moet je voor de iPad ook echt de iPad oplader gebruiken.

Ja doe ik ook. Dat vind ik het vervelende er ook aan. Denk echt, schiet op ding, haha.

Ik zou dat wel leuk vinden ja, ik hou van kinderen! Wel alleen als ik er enigszins de tijd voor zou hebben. Dus dat er ook nog wat ruimte is voor activiteiten voor mezelf/met partner/met vrienden.

Wel vervelend dat je vriend nooit iets voor jullie samen plant. Snap dat dit plan dan even in het verkeerde keelgat schiet!

De gemiddelde telefoonaccu is toch ook ongeveer 4-5x zo klein (qua vermogen) als een iPad-accu? Een grotere batterij moet langer opladen lijkt me.

1 like

Dat mijn kind in een ‘alles moet kapot gegooid worden’ mood is. Ik sta al het 3e boek Met kapotte bladzijdes te plakken en voor de 836e keer limonade van de grond te poetsen.

1 like

Geen idee. Ik vind het irritant in ieder geval. Hij ligt er al 3 uur aan en is nog maar 70%. Dus ik erger me, haha.

Dat ik een puistje echt precies onder mijn neus heb. Wat een rotplek.

Dat ik me pas een halve minuut na het opstaan realiseer dat mn been slaapt. Tegen de tijd sta ik alweer ergens anders en moet ik zo half tegen iets gaan aanhangen terwijl mn been zich helemaal kapot tintelt

WAAROM?

Haha dit is zo irritant ja! Ik ben een keer uit bed gestapt met een slapend been, en ik blubberde dus zo als een plumppudding op de grond. Voelde gewoon mijn been totaal niet?

4 likes

Hahahah wat een omschrijving. Net Harry Potter die al z’n botten kwijt is.

Shit ik moet echt heel hard lachen om ‘blubberde op de grond’

3 likes

Hardlopen, schijtsport. Sukkel er nou een jaar mee, lijk er nooit echt beter in te worden en ik haat elke minuut ervan. Ik kap ermee, leven moet wel leuk blijven

12 likes

Vind dat je het dan alsnog lang hebt volgehouden! Ik heb het veel sneller opgegeven. Zo intens saai en kut.

2 likes

Haha ik doe een poging van 1 minuut waarbij ik vind dat ik door een hel ga en bijna aan de beademing moet en dan vind ik het ook wel weer genoeg geweest voor een jaar. Snap echt niet dat mensen zoiets leuk vinden. Ziet er bij anderen soms zo heerlijk uit alsof ze bijna over de weg vliegen.

1 like

Schoonfamilie die onverwachts komt tegen de tijd dat je wil gaan koken :unamused:
Blijkbaar willen ze ook niet blijven eten dus ik zit nu maar te wachten tot ze ooit weg gaan.

Bij ons in de lingeriewinkel kwamen vrouwen het vaakst rond 15 weken langs voor een nieuwe bh. Niemand kan voorspellen of ze daarna nog erg groeien maar ik zag ze in ieder geval niet vaak meer terug (tot de voedingsbh tijd haha). Je hebt idd meegroeibh’s met elastiek op de cup, of soms kan een kanten bh ook (zonder vulling) omdat kant ook iets mee rekt vaak.

Heb een zak met paaseieren met melk, wit en puur maar er zitten te veel witte in en te weinig puur :-1:

1 like