Dat ik een puistje echt precies onder mijn neus heb. Wat een rotplek.
Dat ik me pas een halve minuut na het opstaan realiseer dat mn been slaapt. Tegen de tijd sta ik alweer ergens anders en moet ik zo half tegen iets gaan aanhangen terwijl mn been zich helemaal kapot tinteltā¦
WAAROM?
Haha dit is zo irritant ja! Ik ben een keer uit bed gestapt met een slapend been, en ik blubberde dus zo als een plumppudding op de grond. Voelde gewoon mijn been totaal niet?
Hahahah wat een omschrijving. Net Harry Potter die al zān botten kwijt is.
Shit ik moet echt heel hard lachen om āblubberde op de grondā
Hardlopen, schijtsport. Sukkel er nou een jaar mee, lijk er nooit echt beter in te worden en ik haat elke minuut ervan. Ik kap ermee, leven moet wel leuk blijven
Vind dat je het dan alsnog lang hebt volgehouden! Ik heb het veel sneller opgegeven. Zo intens saai en kut.
Haha ik doe een poging van 1 minuut waarbij ik vind dat ik door een hel ga en bijna aan de beademing moet en dan vind ik het ook wel weer genoeg geweest voor een jaar. Snap echt niet dat mensen zoiets leuk vinden. Ziet er bij anderen soms zo heerlijk uit alsof ze bijna over de weg vliegen.
Schoonfamilie die onverwachts komt tegen de tijd dat je wil gaan koken
Blijkbaar willen ze ook niet blijven eten dus ik zit nu maar te wachten tot ze ooit weg gaan.
Heb een zak met paaseieren met melk, wit en puur maar er zitten te veel witte in en te weinig puur
Ideale zak
De overslag voedingstopjes van H&M zijn heel fijn (ook als je niet van plan bent borstvoeding te geven)
Die rekken lekker mee, hoef je geen drieduizend behaās te kopen, wat ik eerst dus wel deed
Ik heb gister een pakketje besteld, ben vanochtend de hele ochtend thuis, dus heb hem gewoon naar mijn adres laten sturen. Nu staat er in de t&t van post nl dat het pakketje onderweg is naar een post nl locatie, wat ik dus helemaal niet aangegeven heb. Ik vind het opzich niet erg om naar die locatie te gaan hoor, maar die winkel wordt dus verbouwd en mijn pakket kan daar dus helemaal niet bezorgd worden
Ik ben dus wel heel benieuwd waar mijn pakket terecht komt vandaag
Had ik laatst ook en werd gewoon aan huis bezorgd!
Ja hij is net hier bezorgd gelukkig
Collega: de koffiemachine is kapot
Ik: oh ok
Collega: nou dat is helemaal niet ok!
OkƩ Henk, ik zeg ook maar wat, die machine boeit me geen hol.
Ik heb ook nog nooit iemand iets zien kopen bij hun
Dat ik mij totaal verkeerd heb aangekleed voor het fietsen vandaag. Was in alle haast mān sjaal en muts vergeten dus had het al koud. Toen viel de knoop van mān jas af waardoor die niet meer dicht ging. En toen was ik aan het bibberen.
Mijn idee dat het allemaal kneuzen zijn word hierdoor erg versterkt.
Hij noemt zichzelf ook wandelende winkel van de NS hahaha stuk verder āik zorg altijd dat mijn winkel er zo gezellig mogelijk uitzietā
āIk speel meestal in op het weer, bijvoorbeeld dat het wel koud is maar dat mijn drankjes en ik de temperatuur in de trein zullen doen stijgen. Iedereen is dan direct goedgemutst.ā wat een zelfoverschatting
inwisselbare powerbanks?