Ideale zak
De overslag voedingstopjes van H&M zijn heel fijn (ook als je niet van plan bent borstvoeding te geven)
Die rekken lekker mee, hoef je geen drieduizend behaâs te kopen, wat ik eerst dus wel deed
Ik heb gister een pakketje besteld, ben vanochtend de hele ochtend thuis, dus heb hem gewoon naar mijn adres laten sturen. Nu staat er in de t&t van post nl dat het pakketje onderweg is naar een post nl locatie, wat ik dus helemaal niet aangegeven heb. Ik vind het opzich niet erg om naar die locatie te gaan hoor, maar die winkel wordt dus verbouwd en mijn pakket kan daar dus helemaal niet bezorgd worden
Ik ben dus wel heel benieuwd waar mijn pakket terecht komt vandaag
Had ik laatst ook en werd gewoon aan huis bezorgd!
Ja hij is net hier bezorgd gelukkig
Collega: de koffiemachine is kapot
Ik: oh ok
Collega: nou dat is helemaal niet ok!
Oké Henk, ik zeg ook maar wat, die machine boeit me geen hol.
Ik heb ook nog nooit iemand iets zien kopen bij hun
@Alpacamybags ugh ja sinds ik dit interview heb gelezen erger ik me ook nĂłg meer aan die irritante overenthousiaste jochies: https://www.vice.com/nl/article/nz935d/eten-en-drinken-verkopen-in-de-trein-is-de-beste-bijbaan-die-ik-ooit-heb-gehad
"âIk ga soms een uitdaging aan met mezelf. Dan zeg ik: vriend, je gaat nu voordat we in Roosendaal aankomen in elke coupĂ© een knap meisje uitzoeken en haar je nummer geven.â
Dat ik mij totaal verkeerd heb aangekleed voor het fietsen vandaag. Was in alle haast mân sjaal en muts vergeten dus had het al koud. Toen viel de knoop van mân jas af waardoor die niet meer dicht ging. En toen was ik aan het bibberen.
Mijn idee dat het allemaal kneuzen zijn word hierdoor erg versterkt.
Hij noemt zichzelf ook wandelende winkel van de NS hahaha stuk verder âik zorg altijd dat mijn winkel er zo gezellig mogelijk uitzietâ
âIk speel meestal in op het weer, bijvoorbeeld dat het wel koud is maar dat mijn drankjes en ik de temperatuur in de trein zullen doen stijgen. Iedereen is dan direct goedgemutst.â wat een zelfoverschatting
inwisselbare powerbanks?
Azerty toetsenborden
En aan de mensen om me heen nu ik op krukken loop. De meesten kijken me meewarig aan en behandelen me alsof ik 6 ben en willen alles voor me doen. Heel lief hoor, maar ik wil het zelluf doen. (oke, misschien ben ik eerder 2 dan 6) En ik ben niet ineens een ander persoon. En ook vreemden komen naar me toe om te vragen wat er aan de hand is en waarom ik op krukken loop. Ehh, dat gaat je niet zoveel aan ramptoerist.
Maar een ander deel, vooral in het openbaar, heeft gewoon schijt. Die meppen gewoon de deur voor mijn gezicht dicht, terwijl ik hem zelf niet goed open kan maken, of dringen voor bij het naar binnen gaan in de trein, of laten me staan in de bus.
Je hoeft me niet heel anders te behandelen, een keer hulp aanbieden en me laten zitten in het ov is genoeg.
@Wonderland ik heb een bh van superbra en ik ben fan! Werd zo goed geholpen en had eindelijk eens het gevoel dat mân borsten erin pasten.
Nee, dat heb ik inderdaad ook! Het grootste deel van mijn ergernis is dat mensen dus blijkbaar zo zijn en dit echt doen. Ik vind het nu voor mezelf niet erg, hoogstens irritant, maar ik schrik gewoon van de mensheid
Ik blijf het vooral bizar vinden dat als er echt iets is waar je hulp bij nodig hebt dat ze dan je juist niet te hulp schieten. Bijvoorbeeld bij een bus als zoân ding moet worden uitgeklapt of dat je de bus instapt en geen plaats willen afstaan.
Maar voor de rest ben je met een zichtbare handicap direct tig jaar jonger en iq-punten verloren. Mijn grootste ergenis blijft ook wel toen ik tijdelijk voor grotere stukken in een rolstoel zat en de vrouw bij de kassa van de V&D tegen mij ging te praten alsof ik een peuter was met het syndrome van down. Ze wilde gaan uitleggen hoe een pinapparaat werkte, terwijl ik al bezig was met het intoetsen van mijn code ???
Preek #1627384 over bereikbaar zijn buiten kantoortijd. Ik snap dat ik geen 9 tot 17 baan heb. Ik heb een werk telefoon en privé telefoon. Als ik slaap dan slaap ik.
Maar volgens een meerdere ben ik niet bij deze afdeling gekomen om niet bereikbaar te zijn.
Nou ja ik wil niet met een burn out thuis komen te zitten.
En er is gebieden dat werk en privé balans veel belangrijker word.
Oké wartaal, moest het even van me afschrijven.
Krijg je 24/7 betaald? Nee. Dan hoef je dus ook niet 24/7 bereikbaar te zijn. Echt een hekel aan werkgevers met zoân instelling dat je altijd maar bereikbaar moet zijn. Niet iedereen is werkverslaafd.
Aan het stelletje voor ons in de trein. Mees en Vlinder zijn bij opa en oma en zodra ze thuis zijn in Naarden gaan ze lekerrrrr een hapje eten doen.
Ik heb nu loopgips + 1 kruk en ervaar net hetzelfde. Sommigen die geen fuck geven en je niet helpen en anderen die je idd als kind behandelen âohneee meisje wat is er gebeurd???â