Dat er geen huurhuizen nu verloot worden. Ik snap dat niet, dan komt er een nieuwbouwwijk op woonnet en dan verhuren ze die op basis van inschrijfduur. Ja, dat wordt een lekker divers wijkje, not. Zag voor het laatst nog iemand die sinds de jaren 90 ingeschreven stond een huis toegewezen kreeg. Niet zo gek dan he.
Aan mezelf en mijn hormonen. Heb normaal niet veel last van mân ongesteldheid maar heeeel af en toe (1x per jaar zoals Mascha zou zeggen) herken ik mezelf bijna niet
Mijn zelfvertrouwen is gisteren en vandaag echt zo laag en nu ben ik ervan overtuigd dat iedereen mij haat (zelfs mijn katten) en dat ik niet geschikt ben om een eigen bedrijfje te runnen (al die stomme belastingen en de boekhouder negeert me) en vanmiddag zag ik een man in een auto die heel boos naar me keek en toen kon ik wel janken hahaha wtf
De wereld voelt nu ook als een hele boze, enge plek ofzo en ik voel me net zoân klein bang muisje?? Voel me echt een weirdo momenteel
Gelukkig krijg ik net een e-mail dat mijn bestelde koekjesdeeg onderweg is en morgen aankomt, dus dan kan ik vandaag nog even wegkwijnen in zelfmedelijden en morgen ben ik hopelijk weer mezelf
Aaah een knuffel voor jou, je mag er zijn hoor. Stomme hormonen. Een beetje extra lief zijn voor jezelf!
Dat mijn kat er altijd in slaagt zich snel naar 't kleed te begeven als ze moet kotsen
Ah wat een lief berichtje, precies wat ik nodig had
Ik heb vorige week een appje gestuurd naar het meisje van de manege dat ik een bepaald paard wil leasen en ze zou het gaan bespreken en heb niks meer gehoord. Vind dat zo irritant want nu ben ik bang dat het niet mag, wat raar zou zijn want ze verdienen er aan. Maar alsnog irritant en ook dat ik dan zelf niet nog een keer durf te appen
Ja dat is ze waarschijnlijk ook⊠maar ik ben zo ongemakkelijk met whatsapp dat ik dat dan niet durf? Echt raar
Ik heb dit zo vaak gehad dat ik mensen achter hun kont aan moet zitten omdat ze niks meer laten weten. (bedrijven, zzpers, instellingen en gewoon ook prive) Soms stuur ik alleen: âreminderâ.
of soms: Hee! Kun je nog even antwoorden op mijn berichtje van *. Thanks! of: Helaas heb ik niks meer van je gehoord, kun je me nog even laten weten of�
Altijd goed joh, volgens mij denken mensen niet zoveel
Ja ik moet haar morgen gewoon echt even zoiets appen want maak het gewoon groter dan het in werkelijkheid is. Irritantttt
Mensen met een fluitneus die het zelf niet horen omdat ze oortjes of een koptelefoon op hebben
Ja mijn moeder zit sinds een tijdje in een rolstoel en dat heeft me een hele dimensie aan kutheid van veel mensen laten zien, met als toppunt een vreemde die haar gewoon (en totaal onnodig) zonder iets te zeggen aan de kant rolde. Mensen schijnen vaak te vergeten dat er gewoon een persoon in zit.
Ik zit in de bieb met mijn goeie gedrag maar iemand naast me laat echt gore scheten
Wow dan krijg je toch zin om die persoon ook gewoon op te tillen en 20 meter verderop (liefst in een vijver ofzo) weer neer te zetten? Ongelofelijk.
Ik heb vannacht zoiets leuks gedroomd en hoewel het niet zal uitkomen, vond ik het toch leuk.
Edit: omg ik zie nu pas dat ik in het verkeerde topic heb gepost vanmorgen.
Dat ik tot op heden geen leuke bril heb kunnen vinden en ik ieder exemplaar beoordeel met hooguit een 6. En ik weet dat ik lastig ben, maar er moet toch wel ergens een bril te vinden zijn die âmijâ is en niet Jacques dâAncona, Bernhard jr. of Mrs. Doubtfire is.
Iemand die op Instagram âDarwinistâ in zân bio heeft staanâŠ
Echt hoezoâŠ
Als er iets gereserveerd of geregeld moet worden, en dat een persoon dan in een whatsappgesprek vraagt of iemand dat kan doen.
Dan heb ik meteen geen zin meer om dat te gaan doen, regel het lekker zelf even.
Dat ik bepaalde Good Pasta koopt die van Unox in de aanbieding is en dat de ene met tomaat vegetarisch is en die bolognese niet. En dat ik te goeder trouw ben en dan denk âach in zoiets goedkoops gaan ze echt geen vlees gooienâ. En nu heb ik alsnog de volledige bolognese opgegeten omdat ik het stom vind om aan verspilling te doen. Nu heb ik alsnog 1,8% rundlees op.
waarom koop je ĂŒberhaupt good pastađ
Omdat ik lui ben en dit ligt lekker in het midden van het gangpad en mijn favoriete toko sowieso gesloten is.