Mijne ook! Zo lekker
Volgens mij vindt een klant mij niet zo leuk. Dat kan natuurlijk, maar diegene mailt mij met kleine foutjes met andere mensen in de CC. Zo onnodig. Ik heb ook precies twee keer een foutje gemaakt en nu hoor ik via via dat het wel opvalt dat ik veel fouten maak. Het zijn minifoutjes, en als je er last van hebt kun je dat ook bij mij kwijt. Ik vind dat zo flauw, vooral als je je best voor iemand doet.
Ik blokkeer de meeste collegaâs en werkcontacten meteen op WhatsApp.
Ik wil zelf beslissen voor wie ik WhatsApp gebruik.
Ik had een hoop lingerie besteld maar het zit allemaal voor geen meter.
En aan het feit dat het zo belachelijk veel pijn doet om je benen te epileren. Al had ik dat voor de aanschaf van het apparaat ook kunnen bedenken natuurlijk.
Hoe lang hoef je dan niet meer te scheren?
Ik heb zuid europese haar groei ( lees donker oerwoud dat heel snel groeit) en ik hoef dan ongeveer 2 a 3 weken niet te scheren.
Maar ik kreeg last van ingegroeide haartjes enzo en in de zomer vond ik het irri dat ik het moest laten staan om het weer eraf te kunnen halen.
Er staat voor de tweede dag op rij een vreemde fiets tegen ons raam geparkeerd. Welke aso doet dat? Ik word er echt onredelijk chagrijnig van. Rot op naar je eigen raam. En het is nog zoân lelijke swapfiets ook ksst
Solliciteren
Het is toch juist logisch dat er vlees in de bolognese versie zit, want dat is een vleessaus. Het was juist verrassend geweest als het er niet in had gezeten, hoe goedkoop dan ook. Dat is alsof je erwtensoep koopt en er dan van staat te kijken dat er erwten in zitten.
Is het dezelfde fiets? Gewoon verplaatsen doeiii
Ik denk t wel. Maar het hele fietsenrek voor ons huis staat ook helemaal vol en geen idee van wie ie is. Ben wel geneigd om m te blokkeren met mn eigen fiets haha
Hmm haha, misschien een bordje bij je raam zetten met âgeen fietsen aubâ dan heb je tenminste gewaarschuwd
Belgische sensatiekrant (hln) die, in zijn dossier over het Coronavirus vol angstzaaiende berichten, afsluit met een opiniestuk getiteld âDe paniek grijpt sneller op zich heen dan het virus zelfâ. Sjee je meent het? đ€Š
Als de media nu 'ns hun verantwoordelijkheid zou opnemen ipv clickbait titeltjes te schrijven zou die paniek veel minder aanwezig zijn.
Oh en de foto van de (volgens mij hoofd)redacteur moet ik ook altijd om cringen. Wie denkt ie dat ie is, James Bond?
Dat ik noooooit met de trein naar werk hoef, behalve vandaag. En dat het dan sneeuwt, van die vieze natte gore sneeuw.
âOkĂ©, wie gaat reserveren? :)â
Als je het voor kan stellen, kan je het ook zelf doen.
Maar ik kan nog wel veel meer groepschat ergernissen kwijt
Hoe laat spreken jullie af? Als iemand zelf ook mee gaat. Snap ik ook niet. Doe zelf een voorstel (Of formuleer de vraag anders )
Ik moet cringen en lachen tegelijk van die foto. Wat goor ook gewoon. Serieus, maar sensueel ook ofzo.
@sjern @lort Al mijn vriendinnen in de groepsapp.
Ik ben dan zo iemand die er wat van zegt en dan ben ik weer de âmoeilijkeâ persoon. Nee jullie zijn lekker hendig en effectief bezig.
âWie reserveert er? Ik heb geen tijd om te bellenâ.
In de tijd dat je dit appje stuurde, had je ook kunnen bellen en reserveren.
Jaa echt hoor, dan gaat het er eerst een uur over: ja waar gaan we heen, dan zijn we er eindelijk uit gaat iemand nog andere voorstellen doen: of daarheen, of dat kan ook nog. En dan: hoelaat zullen we gaan? Ja maakt mij niet uit zeg jij het maar En indd: wie reserveert er?
Ik: wie gaat er mee naar⊠Om⊠Dan reserveer ik ff. BAM! KLAAR. Heb echt geen tijd en zin in al dat geneuzel.