Waar erger je je aan #6

Omg ja godverdomme zeg. Ik kreeg vandaag een briefje in de bus dat ze me gemist hadden?? Ja misschien omdat je niet aanbelt, pannekoek, sorry dat ik niet voor m’n eigen deur lig te wachten tot je langs komt. Er was gewoon iemand thuis manmanmanman

3 likes

afbeelding

Ik zie je al helemaal liggen zo voor de deur

18 likes

Ik stond vanmiddag naast een vrouw bij de Hema die allemaal dichte verpakkingen open maakte om producten te testen,die ze vervolgens weer opengemaakt terugzette. Ik baal er nu echt van dat ik niks durfde te zeggen😔

2 likes

Wel met die armspieren zo

Ieeeuw! Die mensen vond ik als medewerker wel altijd leuk om aan te spreken. Grote ogen opzetten en dan met een hoog stemmetje vragen of er geen tester oid lag :sweat_smile:

7 likes

Urggg ik haat het als ik jaloers ben op het liefdesleven van andere :roll_eyes::roll_eyes:

Ik leid een super leuk leven en zie juist heel veel voordeel in mijn single bestaan, maar nu is een vriend bezig met een super lief cadeautje voor zijn vriendin en wil ik ook dat iemand dat voor mij doet. Waarom kan ik niet gewoon blij zijn voor hun :unamused:?!

1 like

Gesnurk van mijn man.
Ook omdat hij lekker slaapt en ik klaar wakker ben.
Baby slaapt gelukkig ook maar morgenvroeg niet meer, vaak kan ik juist wel weer slapen in de ochtend.

Dit is echt de reden waarom ik dat soort dingen nooit wil organiseren, zo’n gedoe altijd. Helemaal op werk

1. Ik krijg opeens weer elke twee dagen mail van ICI Paris XL, nooit om gevraagd.
  2. Je kan je alleen hiervoor afmelden als je een account hebt.
  3. Je kan een account aanmaken door hem te koppelen aan je kaart (= kwijt) of door een nieuwe aan te maken ( = alles verplicht invullen inclusief adres)

Ga gewoon WEG.

:rage:

4 likes

Ja echt he! Nu is het zo dat de helft van het werk gaat wintersporten en de andere helft die niet mee kon (er was een soort selectieprocedure) vroeg om iets anders. Dus ik dacht nouja oke, dan pak ik het op. Maar alsnog niet gelukt dus

Ik word echt he-le-maal gek van die reclame van sos kinderdorpen. Echt, het geld dat zij in die minutenlage shitshow gestoken hebben, die op elke moment van de dag in ieder reclameblok wordt uitgezonden… daar hadden ze die evi allang van kunnen redden. Met dr zusje en dr oma.

22 likes

Ja GODVERDOMME

11 likes

Sowieso nieuwsbrieven waarbij je je eerst moet inloggen om je af te kunnen melden, ben ik weer een kwartier bezig want wachtwoord opnieuw aanvragen enzo.

5 likes

Deze voel ik in mijn ziel echt :joy: AL-TIJD

1 like

Ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe ik dat die in de Outlook app op mijn telefoon :joy:

Ja ik vraag me ook echt af of dat wel mag. Volgens mij niet. Sowieso echt heel dom, denk je nou echt dat mensen nog blij gaan worden van je nieuwsbrief als het je onmogelijk gemaakt wordt om uit te schrijven?

2 likes

Ik kijk een optreden van de Foo Fighters op Youtube en kreeg al na 1 seconde de neiging om Dave Grohl een conditioner op te sturen. :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Hmm bij andere soort abonnementen moet je als consument op dezelfde manier kunnen opzeggen als dat je het bent aangegaan. Dus heb jij een sportschoolabonnement aan de balie afgesloten, dan mogen zij niet zeggen dat je het alleen telefonisch kan opzeggen. Ik kan mij voorstellen dat dat hiervoor ook geldt. Dus als zij na in te loggen is ingeschreven voor de nieuwsbrief, dan is het niet raar dat ze eerst moet inloggen om op te zeggen.

(gewoon ff een hersenspinsel, weet niet of hier überhaupt regels over zijn)

Er zijn heel veel regels voor, het uitschrijven moet ‘makkelijk’ zijn, er is niet gedefinieerd hoe veel klikjes of stappen nog ‘makkelijk’ is.
Ik kreeg laatst ineens weer ongevraagd berichten van Etos, ook godsonmogelijk om weer vanaf te komen, inloggegevens werkten niet meer, wachtwoord vergeten-knop werkte niet, uiteindelijk wil ik dan eigenlijk niet dat zo’n bedrijf überhaupt gegevens van mij heeft als het allemaal zo slecht georganiseerd is, maar om je account te verwijderen moest je ook weer alles doorzoeken. Etos is nu minstens 10 punten gedaald in mijn achting door dit soort onnodige onzin, wat zou zo’n bedrijf nou denken te bereiken door alle mensen uit de krochten van hun database die zich 100 jaar geleden al afgemeld hebben voor nieuwsbrieven opnieuw aan te schrijven?

4 likes

Mensen die hun telefoon gebruiken achter het stuur.
En al helemaal mensen die foto’s maken vanachter stuur met subtiel erop dat ze >120km/u rijden.
Rot op.

11 likes