Waar erger je je aan #6

Haha, ja die ken ik ook!! Dat is trouwens precies dezelfde vriendin als de “wie reserveert er?”

Andere ergenis: als we iets afspreken in de groepschat en dan vriendin 4(die nooit reageert) ineens mee wil en vraagt: wat is het plan?
Uhhhh, misschien even terug lezen, want dat hebben we hierboven besproken???

9 likes

Ja helemaal irritant als het in nieuwsartikelen is of door diëtistes/sportlui zo genoemd wordt :roll_eyes:

1 like

Heel herkenbaar. Of bij datumprikker (voor 6 man ofzo), kijken jullie maar welke het wordt dan kijk ik daarna of ik kan.

1 like

Hahha ja dit is ook een klassieker indd! En dan uiteindelijk 3 keer zeggen; ja die dag kan ik niet, maar jullie hoeven geen rekening met mij te houden hoor!

Ze zouden hier een bepaalde etiquette of bingokaart meme van moeten maken voor de volgende keer er iets besproken wordt.

1 like

Nou ik heb wel zes weken mijn best gedaan om een weekendje weg te organiseren met collega’s en nu ik eindelijk tikkie’s aan het versturen ben voor het geld voor de accommodatie zeggen er nog twee af. Ik heb gezegd dat iemand anders het organiseren maar op zich mag nemen doeiiiii

7 likes

Dat is zo naar, dan voel je je kut door de honger maar doordat je je kut voelt wil je juist weer niet eten en als ik dan gegeten heb duurt het nog een uur voordat ik me weer normaal voel.

4 likes

4 likes

“Grappig” maar willekeurig feitje:

Ik werk in de logistiek en klanten sturen dus hun spullen allemaal naar ons in Nederland. We hebben ook klanten met medische goederen. En zij laten nu massaal hun mondkapjes -die ze hier vanuit China heen hebben gestuurd- terug naar China brengen, waardoor “onze” vluchten te vol zijn voor andere transporten die wij regelen (daarnaast zijn de transporten ook heel beperkt nu natuurlijk)

1 like
Vraagje

Ik ontvang momenteel helemaal geen post uit China, waar ik ook regelmatig bij diverse leveranciers inkoop (zowel stoffen als verpakkingsmateriaal etc). Ben jij op de hoogte van de planning van de china vluchten hierheen? Ligt dat inderdaad allemaal stil?

1 like

Neen, maar ik ben daar ook duidelijk en eerlijk over.
Whatsapp is voor vrije tijd en ik wens dat niet voor het werk te gebruiken.

Verder heb ik de indruk dat het in België misschien minder gebruikelijk is om zomaar ‘vreemden’ of ‘kennissen’ via Whatsapp te contacteren.
Het helpt ook wel dat het in mijn sector al niet zo gebruikelijk is en ik ook geen telefoon van het werk heb.

Dus de moderne mens die wel voor alles Whatsapp wil gebruiken ben ik meestal voor.

Maar ik kan mij voorstellen dat het in andere sectoren niet zo makkelijk is om er zo’n duidelijke lijn in te trekken.

1 like

Mijn moeder heeft zo’n elektrische sigaret en ik word agressief van dat gelurk eraan en het geluid wat dit ding maakt :face_with_symbols_over_mouth:

Kut dhl die gewoon of niet aanbelt of een paar uur later komt.
Hallo ik wacht op een jurk ik wil complimenten ontvangen en mannen versieren jaa!!!

2 likes

Omg ja godverdomme zeg. Ik kreeg vandaag een briefje in de bus dat ze me gemist hadden?? Ja misschien omdat je niet aanbelt, pannekoek, sorry dat ik niet voor m’n eigen deur lig te wachten tot je langs komt. Er was gewoon iemand thuis manmanmanman

3 likes

afbeelding

Ik zie je al helemaal liggen zo voor de deur

18 likes

Ik stond vanmiddag naast een vrouw bij de Hema die allemaal dichte verpakkingen open maakte om producten te testen,die ze vervolgens weer opengemaakt terugzette. Ik baal er nu echt van dat ik niks durfde te zeggen😔

2 likes

Wel met die armspieren zo

Ieeeuw! Die mensen vond ik als medewerker wel altijd leuk om aan te spreken. Grote ogen opzetten en dan met een hoog stemmetje vragen of er geen tester oid lag :sweat_smile:

7 likes

Urggg ik haat het als ik jaloers ben op het liefdesleven van andere :roll_eyes::roll_eyes:

Ik leid een super leuk leven en zie juist heel veel voordeel in mijn single bestaan, maar nu is een vriend bezig met een super lief cadeautje voor zijn vriendin en wil ik ook dat iemand dat voor mij doet. Waarom kan ik niet gewoon blij zijn voor hun :unamused:?!

1 like

Gesnurk van mijn man.
Ook omdat hij lekker slaapt en ik klaar wakker ben.
Baby slaapt gelukkig ook maar morgenvroeg niet meer, vaak kan ik juist wel weer slapen in de ochtend.

Dit is echt de reden waarom ik dat soort dingen nooit wil organiseren, zo’n gedoe altijd. Helemaal op werk