Waar erger je je aan #6

1. Ik krijg opeens weer elke twee dagen mail van ICI Paris XL, nooit om gevraagd.
  2. Je kan je alleen hiervoor afmelden als je een account hebt.
  3. Je kan een account aanmaken door hem te koppelen aan je kaart (= kwijt) of door een nieuwe aan te maken ( = alles verplicht invullen inclusief adres)

Ga gewoon WEG.

:rage:

4 likes

Ja echt he! Nu is het zo dat de helft van het werk gaat wintersporten en de andere helft die niet mee kon (er was een soort selectieprocedure) vroeg om iets anders. Dus ik dacht nouja oke, dan pak ik het op. Maar alsnog niet gelukt dus

Ik word echt he-le-maal gek van die reclame van sos kinderdorpen. Echt, het geld dat zij in die minutenlage shitshow gestoken hebben, die op elke moment van de dag in ieder reclameblok wordt uitgezonden… daar hadden ze die evi allang van kunnen redden. Met dr zusje en dr oma.

22 likes

Ja GODVERDOMME

11 likes

Sowieso nieuwsbrieven waarbij je je eerst moet inloggen om je af te kunnen melden, ben ik weer een kwartier bezig want wachtwoord opnieuw aanvragen enzo.

5 likes

Deze voel ik in mijn ziel echt :joy: AL-TIJD

1 like

Ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe ik dat die in de Outlook app op mijn telefoon :joy:

Ja ik vraag me ook echt af of dat wel mag. Volgens mij niet. Sowieso echt heel dom, denk je nou echt dat mensen nog blij gaan worden van je nieuwsbrief als het je onmogelijk gemaakt wordt om uit te schrijven?

2 likes

Ik kijk een optreden van de Foo Fighters op Youtube en kreeg al na 1 seconde de neiging om Dave Grohl een conditioner op te sturen. :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Hmm bij andere soort abonnementen moet je als consument op dezelfde manier kunnen opzeggen als dat je het bent aangegaan. Dus heb jij een sportschoolabonnement aan de balie afgesloten, dan mogen zij niet zeggen dat je het alleen telefonisch kan opzeggen. Ik kan mij voorstellen dat dat hiervoor ook geldt. Dus als zij na in te loggen is ingeschreven voor de nieuwsbrief, dan is het niet raar dat ze eerst moet inloggen om op te zeggen.

(gewoon ff een hersenspinsel, weet niet of hier überhaupt regels over zijn)

Er zijn heel veel regels voor, het uitschrijven moet ā€˜makkelijk’ zijn, er is niet gedefinieerd hoe veel klikjes of stappen nog ā€˜makkelijk’ is.
Ik kreeg laatst ineens weer ongevraagd berichten van Etos, ook godsonmogelijk om weer vanaf te komen, inloggegevens werkten niet meer, wachtwoord vergeten-knop werkte niet, uiteindelijk wil ik dan eigenlijk niet dat zo’n bedrijf überhaupt gegevens van mij heeft als het allemaal zo slecht georganiseerd is, maar om je account te verwijderen moest je ook weer alles doorzoeken. Etos is nu minstens 10 punten gedaald in mijn achting door dit soort onnodige onzin, wat zou zo’n bedrijf nou denken te bereiken door alle mensen uit de krochten van hun database die zich 100 jaar geleden al afgemeld hebben voor nieuwsbrieven opnieuw aan te schrijven?

4 likes

Mensen die hun telefoon gebruiken achter het stuur.
En al helemaal mensen die foto’s maken vanachter stuur met subtiel erop dat ze >120km/u rijden.
Rot op.

11 likes

Nee dit werkt denk ik wel anders. Een uitschrijflink móét ook in een e-mail staan. Het wordt denk ik ook niet gezien als abonnement maar als toestemming.

2 likes

nou ja gewoon zoals spam werkt… een miljard keer shit uitsturen in de hoop dat een promille reageert. oh oeps retorische vraag was het he?

Ik erger mij altijd aan die betaalzuilen voor de toiletten op Utrecht centraal. Vooral als toeristen veel pogingen doen om te betalen en het maar niet lukt. En vandaag had ik daarom maar weer voor iemand betaald maar dat doe ik liever niet. En dan niet vanwege die 70 cent maar ik weet me vaak geen houding te geven als iemand dan echt zo reageert van ā€˜OMG thank you very much…’. Ik ben veel te nuchter om dat soort opmerkingen te incasseren. :upside_down_face:

2 likes

Zoals ik kan zien verkopen wij andere items, onze site ziet er ook heel anders uit. Dus ik vind het heel vreemd.

Haha dat Modeparadijs… Hoezo bestellen mensen daar?? Dit ziet er toch sketchy AF uit?? image
Weten ze wel wat dat ā„¢ betekent?
(Also: ā€œvoor dames met warme binnenvoeringā€ā€¦)

8 likes

Hey ik heb ook lekkere warme binnenvoering. bikinibod 2023 coming up

15 likes

Ik heb de stofzuiger weer gesloopt. Beter bestellen mijn skere ouders nu een Dyson

Mijn vriendinnen met een Dyson vervloeken dat (dure) ding, dus ik weet niet of je daar blij mee gaat zijn.