Dat ik vaak bij t koken een ingredient vergeet. Dan denk ik in de winkel ah wat handig ze hebben kleine zakjes ijsbergsla dat kan ik vanaaf wel er bij eten.
3x raden wie dr eten allang op heeft en nu denkt ohja ijsberg sla…
Aan dat constante gezeik over het coronavirus.
En aan mezelf dat ik er enerzijds in meega en anderzijds het me geen reet boeit, omdat ik denk dat het vergelijkbaar is met griep (voor gezonde mensen).
Iedereen is me op aan het jutten, omdat ik naar o.a. Japan ga. ‘‘ooooh wat erruggg’’
Ik heb een paar weken terug voor ‘‘de zekerheid’’ van die FFP3 maskers gekocht, sterillium, handschoentjes etc. Te belachelijk, toen ik gisteren keek waren ALLE kapjes op of 500% in prijs gestegen. Dan kan ik dus ook denken: had ik er maar meer besteld ipv een bescheiden aantal. Wie weet toch nodig.
Oh well. Het is net als griep he. Ik schenk nu een wijntje in. Doei!
Dat mijn vriend en ik nooit meer iets leuks kunnen vinden om te kijken samen. Of iets waar we allebei op dat moment zin in hebben
Is het graties? dan lekker lezen die krant 
Ja of in zo’n wegbieb stoppen
Late reactie! Maar als het goed is twee/drie weken inderdaad.
Dat ik mezelf steeds in situaties breng waar ik niet in wil zitten. Nu zit ik weer eens met iets waarvan ik niet weet wat ik ermee aan moet.
Maandag vroeg een jongen (man qua leeftijd maar voor m’n gevoel echt een jongen) na ons gesprek mijn nummer. Ik vond hem aardig en dacht enthousiast: ‘Leuk! Altijd fijn nieuwe vrienden.’
Maar zijn vraag kwam wat onverwacht waardoor ik overrompeld werd. Dat merkte hij en zei dat hij niet op zoek was naar een vriendin ofzo, maar het hem wel leuk leek wat samen te doen. Maar mijn gevoel pikte toen dus ‘ik wil daten’ signalen op en dat zit daarin nooit fout.
Dus ik registreer dat en TOCH m’n nummer geven hè! Terwijl ik weet dat ik dit helemaal niet wil. Ik wil pure vriendschap of niks. Geen awkward shit.
Nouja ik hoorde dus niks en was al opgelucht dat het zich vanzelf had opgelost. Krijg ik net alsnog een appje. 3 dagen later. En nu?!
Hè get waarom zeg ik niet gewoon meteen nee geen zin in
Edit: Ontsnappingstips zijn welkom. Ik neig nu naar negeren en als ik hem dan ooit nog tegen kom doen alsof hij al die tijd een fout nummer had. Maandag en dinsdag was ik nog voorbereid op het netjes moeten afhandelen. Nu duurt het me al te lang
Volgens mij maak je het jezelf echt veel moeilijker dan nodig. In principe is er niet zoveel aan de hand toch. Je hebt toen een inschattingsfout gemaakt, nu kun je alsnog zeggen dat je geen behoefte hebt aan contact.
‘Ik vond het leuk je gesproken te hebben, maar wat mij betreft blijft het daar verder bij.’ Zoiets.
En @Lemongrab Ja jullie hebben ook eigenlijk wel gelijk. Ik ga zo maar even een net berichtje maken en sturen. Dit heb ik zelf zo gedaan en kan dat dan beter netjes weer oplossen.
@Eddie Ik kan niet goed uitleggen wat hij deed, maar ik pikte wel echt duidelijke ‘voor hem is het meer dan vriendschap’ vibes op. Tot nu toe blijkt mijn gevoel daarin altijd te kloppen. Bij mijn gewone mannelijke vrienden, voelt het (en voelde het al sinds het begin) echt wel anders
Dubbelpost maar zie hier mijn nieuwste ergernis🤦♀️!

Ik zou dan gewoon een beter merk kopen, want een Dyson is echt ruk. Een vriendin van me heeft er eentje en dat ding was al leeg toen ik alleen de benedenverdieping had gedaan. Hij ziet er dan wel weer mooi uit.
Ik kreeg vanmiddag laat nog een heel betuttelend mailtje op mn werk met iets wat ik zogenaamd fout had gedaan met een belangrijk persoon in de cc, en ik dacht oké ga ik morgenochtend een goede mail terug sturen met allen beantwoorden. Alleen nu zie ik net dat die belangrijke persoon aan de afzender heeft gevraagd of ie uit de mailwisseling gehaald mag worden dus nu zal hij niet te weten komen hoe het echt zit 
Videoland. Ik word schijtziek ervan. Het is dat ik Baantjer nergens anders kan vinden, anders zou ik stoppen met betalen. Waar ik ook ben en welk apparaat ik ook gebruik, het streamen werkt gewoon niet. Om de 3 seconde bufferen. Ik ord echt niet goed, zeg.
Welke provider heb je? Ik heb kpn en heb Videoland on demand geïnstalleerd. Dat betekent dat-ie er gewoon als zender tussen staat. Want die Videoland interface werkt inderdaad voor geen meter
. On demand werkt het wel gewoon goed.
Ik heb hier op 3 locaties last van, ergens met KPN, ergens met Tele2 en ergens met Ziggo. Op de laptop (wifi) heb ik het en op de TV (bekabeld internet) is het nog veel erger. Echt vreselijk he??
Drukte te snel op verzenden net dus heb m’n bericht nog even aangevuld. Maar ja heel irritant, die interface van Videoland werkt gewoon niet of nauwelijks.
Ik zag het toevallig haha. Ik heb echt geen verstand/weet niks over on-demand, maar ik zal er eens even naar kijken!
Je hebt ook kpn zie ik? Als je op je witte afstandsbediening drukt op menu en dan naar on demand ‘scrolt’ dacht ik staat Videoland daar gewoon tussen! Die moet je activeren en klaar. Hopelijk lukt het je!
Ik kreeg laats een mailtje van hen of ik een enquete wou invullen. Daar stond dan of ik ooit niet betaald had of geld terug had gevraagd en zo ja welke reden haha. Denk dat ze zooveel klachten enzo krijgenm
Had visite vandaag en zei wat doms en nu blijf ik het maar malen on mijn hoofd.
Waarom zei ik het. Dacht nog, niet zeggen en dan flap je het toch eruit.
Verder was het gezellig.