Waar erger je je aan #6

En @Lemongrab Ja jullie hebben ook eigenlijk wel gelijk. Ik ga zo maar even een net berichtje maken en sturen. Dit heb ik zelf zo gedaan en kan dat dan beter netjes weer oplossen.

@Eddie Ik kan niet goed uitleggen wat hij deed, maar ik pikte wel echt duidelijke ‘voor hem is het meer dan vriendschap’ vibes op. Tot nu toe blijkt mijn gevoel daarin altijd te kloppen. Bij mijn gewone mannelijke vrienden, voelt het (en voelde het al sinds het begin) echt wel anders

1 like

Dubbelpost maar zie hier mijn nieuwste ergernis🤦‍♀️!

afbeelding

Ik zou dan gewoon een beter merk kopen, want een Dyson is echt ruk. Een vriendin van me heeft er eentje en dat ding was al leeg toen ik alleen de benedenverdieping had gedaan. Hij ziet er dan wel weer mooi uit.

Ik kreeg vanmiddag laat nog een heel betuttelend mailtje op mn werk met iets wat ik zogenaamd fout had gedaan met een belangrijk persoon in de cc, en ik dacht oké ga ik morgenochtend een goede mail terug sturen met allen beantwoorden. Alleen nu zie ik net dat die belangrijke persoon aan de afzender heeft gevraagd of ie uit de mailwisseling gehaald mag worden dus nu zal hij niet te weten komen hoe het echt zit :rage:

1 like

Videoland. Ik word schijtziek ervan. Het is dat ik Baantjer nergens anders kan vinden, anders zou ik stoppen met betalen. Waar ik ook ben en welk apparaat ik ook gebruik, het streamen werkt gewoon niet. Om de 3 seconde bufferen. Ik ord echt niet goed, zeg.

1 like

Welke provider heb je? Ik heb kpn en heb Videoland on demand geïnstalleerd. Dat betekent dat-ie er gewoon als zender tussen staat. Want die Videoland interface werkt inderdaad voor geen meter :rage:. On demand werkt het wel gewoon goed.

Ik heb hier op 3 locaties last van, ergens met KPN, ergens met Tele2 en ergens met Ziggo. Op de laptop (wifi) heb ik het en op de TV (bekabeld internet) is het nog veel erger. Echt vreselijk he??

Drukte te snel op verzenden net dus heb m’n bericht nog even aangevuld. Maar ja heel irritant, die interface van Videoland werkt gewoon niet of nauwelijks.

2 likes

Ik zag het toevallig haha. Ik heb echt geen verstand/weet niks over on-demand, maar ik zal er eens even naar kijken!

1 like

Je hebt ook kpn zie ik? Als je op je witte afstandsbediening drukt op menu en dan naar on demand ‘scrolt’ dacht ik staat Videoland daar gewoon tussen! Die moet je activeren en klaar. Hopelijk lukt het je!

1 like

Ik kreeg laats een mailtje van hen of ik een enquete wou invullen. Daar stond dan of ik ooit niet betaald had of geld terug had gevraagd en zo ja welke reden haha. Denk dat ze zooveel klachten enzo krijgenm

1 like

Had visite vandaag en zei wat doms en nu blijf ik het maar malen on mijn hoofd.
Waarom zei ik het. Dacht nog, niet zeggen en dan flap je het toch eruit.

Verder was het gezellig.

3 likes

Die vogels!!! Die mij in februari!!! wanneer het nog geeneens lente is op mijn vrije dag!!! om half 7 wakker fluiten

1 like

Ja heel roekeloos.
Als een auto voor me raar rijdt (slingeren en zo) en ik haal in en kijk naar binnen dan zit er 9 van de 10 keer iemand met zijn telefoon in zijn hand :rage:

2 likes

Die intercity van utrecht naar leiden is toch gewoon een veredelde sprinter sjongejonge

1 like

Die vogels fluiten hier ook al midden in de nacht om 1 uur ofzo. Die zijn helemaal van ‘t padje af!

Wij krijgen volgende week nieuwe buren. Een Turks gezin. En nu is de buurman aan hun andere kant een petitie begonnen want hij wil geen buitenlanders als buren. Ik erger me kapot aan zijn gedrag. Overal aanbellen en zeuren dat we moeten tekenen. 1. Jouw sneue petitie gaat niks uithalen. 2. Ik overweeg nu een “welkom in de straat” feestje te organiseren voor de nieuwe buren.

26 likes

Wow wtf. Huren jullie van een woonstichting/coöperatie? Ik zou een klacht indienen tegen die buurman. Dit is echt discriminatie en aanzetten tot opruiing, ik zou er werk van maken. En inderdaad de nieuwe buren welkom heten met een feestje. Alleen leuke buren zijn uitgenodigd.

Edit; of andersom. Aanzetting tot discriminatie en opruiing door de buurman zelf. In ieder geval; niet ok. Word al boos als ik het lees.

30 likes

We huren ja. Ik twijfelde al over een klacht indienen. Maat moet ik natuurlijk gewoon doen. Even kijken of ik een kopie kan krijgen van zijn petitie. Die man is sws niet geliefd in de straat. Hij gaat bijvoorbeeld ook om tien uur 's avonds nog planken staan zagen puur om te pesten.

Ok hoop dat niemand dan zijn achterlijke petitie ondertekent, als hij zelf niet geliefd is. Maar alsnog zou ik wel een mail sturen naar je huurbaas.

1 like