Waar erger je je aan #6

Mijn kin en wang en lip zijn helemaal verdooft van de tandarts, maar ik heb gruwelijke jeuk op mijn kin.
Hoe kan ik daar wel jeuk hebben, maar geen gevoel? ik kan dus wrijven wat ik wil maar de jeuk gaat niet weg, want ik wrijf dan over zo’n dood stuk :tired_face:

Ga ik onthouden! Ik verwacht niet dat hij iets gaat bereiken met zijn gedram. Maar je hebt kans dat hij wel hun leven gaat terroriseren als ze er eenmaal wonen dus altijd goed om te weten waar ik/ze terecht kunnen met klachten.

Hoe bekrompen en denigrerend sommige mensen zijn. Ik klus al meer dan mijn halve leven, maakte vroeger als kind al van stukken overgebleven hout meubels voor mijn Barbie’s. Dus ik weet hoe dingen werken en hoe je gereedschap moet gebruiken en als ik dat niet weet probeer ik het mezelf te leren. Nu stond ik in de bouwmarkt en meteen vliegen er van die (mannelijke) medewerkers op me af om te vragen wat ik zoek, en waarvoor en willen ze me uitleggen waarvoor iets dient. En als ik dan zeg dat ik geen hulp nodig heb moet ik tot twee keer toe horen “ja je weet het met vrouwen maar nooit he hihaho”. Vervolgens loop ik met de spullen nog even naar de andere kant van de winkel en vraagt een dude me ook nog eens of ik wel weet waarvoor het gereedschap dat ik in mijn kar heb dient??

Zelfde toen ik laatst een lashelm ging kopen. Bij de eerste winkel werd ik zo onbeschoft behandeld dat ik naar een andere ben gegaan en daar er eentje heb gekocht. Was nog goedkoper ook. Zag er mooier uit én de service was super goed. Die jongen vond het heel tof dat ik las en we hebben nog een hele tijd staan te praten over vanalles terwijl ik in de eerste winkel amper aangekeken werd en vervolgens behandeld werd alsof ik dom ben. :roll_eyes:

30 likes

Hier kan ik echt slecht tegen. Ik zou dan iets heel gevats willen zeggen maar dat bedenk je dan vaak achteraf pas wanneer het te laat is.
Of gewoon doorvragen:
Je je weet het met vrouwen maar nooit he
“huh, Wat bedoel je”
En dan laat ze het maar eens uitleggen :laughing:

9 likes

Ja ik geef normaal ook wel een opmerking terug hoor. Maar vind het echt vermoeiend worden.

Een tijdje geleden zei iemand ook zoiets en toen heb ik hem gevraagd of hij wel wist waar iets voor diende. Toen stond ie met zijn mond vol tanden want meneer had zelf geen enkel idee. Grapjas.

5 likes

Oh man. Dan zou je toch willen zeggen: “ja en ik weet ook waar jij voor dient: NERGENS VOOR”

3 likes

Hahaha ja dat door vragen is inderdaad een goeie. Want dan moet iemand zn debiele opmerking uitleggen en dan zie je dat het langzaam bij ze doordringt en dat ze denken hoe ga ik me hier uitredden.

1 like

Het zijn ook altijd van zulke ‘Jeroens’ die dit zeggen.

Ik was een keer op roadtrip met m’n moeder en er stond dat oliepeil laag was. Dus wij stoppen bij tankstation om oliepeil te meten en bij te vullen. Dus wij staan dat daar te doen, klep van de motor open, zagen er niet hulpeloos/wanhopig uit niks, staan gewoon fucking olie bij te vullen. Stopt er zo’n Jeroen: lukt het allemaal, hulp nodig???

Weet zeker dat hij dat niet gedaan had als ik met m’n pa was geweest.

6 likes

De app van iTunes om podcasts te luieren. Ben steeds alles kwijt. En de laatste aflevering van een serie vinden is veel te ingewikkeld.

Heb een pasfoto laten maken voor mijn rijbewijs en die man bij het gemeentehuis zat al moeilijk te doen maar hij mocht gewoon. Pas toen ik thuis kwam kreeg ik een bericht dat het toch niet goed was :roll_eyes:
Nu ben ik ook gierig geweest door naar Primera te gaan waar het goedkoper was dan een andere winkel maar hij raadt aan bij een andere foto’s te maken. Nu mag ik dus nog een keer betalen voor pasfoto’s en ben ik alsnog duurder uit (zou misschien boos naar Primera kunnen gaan maar dat durf ik dan weer niet :nerd_face:)

Huh, gewoon terug naar Primera joh. Zij hebben het niet goed gedaan, jij hebt betaald voor goede foto’s. Het is echt niet gek om terug te gaan hoor!

1 like

Ben je bij de Primera in zo’n hokje geweest waar je het zelf moet doen zeg maar? Ik heb dat vorige week ook gedaan en die man van de copyshop zei dat ik gratis nieuwe mocht laten maken mocht het gemeentehuis ze niet accepteren.

Haha inderdaad echte Jeroens :sweat_smile:
Die zijn echt in de jaren 0 blijven steken toen vrouwen niet veel verder dan een aanrecht kwamen. Zijn vaak natuurlijk ook van die figuren die de vrouw/aanrecht grap maar al te graag er tussen door gooien. Hihaho

2 likes

Uuugh dat heb ik ook gehad laatst. Wss krijg je het gevoel weer terug wat een jeukend gevoel kan geven!

Hoefde hem niet zelf te maken maar wel in zo’n wit hokje idd! Veel te overbelicht, en ik mocht ook naar hun toekomen voor een grat is nieuwe, ben dan alleen bang dat het weer geweigerd wordt

1 like

Ik heb een verslaving aan Geoguessr en soms vind ik het leuk om in mijn stad te spelen, maar dan krijg je al puntaftrek bij 3 meter fout. Dan word je dus gedropt op een fucking snelweg zonder enig referentiepunt, meteen 50 punten aftrek omdat je het niet precies weet. Ik haal vaker 25.000 punten op wereld dan in mijn eigen stad.

Bij dit spelletje word je ergens ‘gedropt’ met Google Streetview en dan ga je ‘lopen’ om te ontdekken waar je precies bent. Echt verslavend, vooral leuk als je ergens komt waar je al eens geweest bent.

1 like

Ik speel het zelf niet maar heb sinds een paar weken Geowizard ontdekt op Youtube, super droge Engelse gast die dit speelt. Hij heeft ook een serie dat ‘ie niet mag lopen/rondkijken/inzoomen, bizar hoe goed hij alsnog aanknopingspunten weet te vinden en vaak weet waar ‘ie is.

2 likes

Het feit dat mijn collega niks los wilt laten. Alles maar zelf wilt doen.

En ook niet als je met ze in gesprek gaat dat het tegenwoordig vaak toch anders is? (Desnoods met voorbeelden van mensen uit je omgeving.)

1 like

Als je officiële pasfoto’s laat maken dan moeten ze ook gewoon gebruikt kunnen worden als pasfoto. Het is niet dat je op die manier leuke kiekjes van jezelf wilt op een postzegelformaat :laughing:.
Bij die foto’s hoort een stukje service dat zij de verantwoordelijkheid nemen dat het goed gebeurd, dat is hun risico.
Je hoeft niet boos terug te gaan maar je kunt gerust aangeven dat de foto helaas is afgekeurd, en eventueel een bewijsje meenemen van het mailtje of bericht waarin dat wordt aangegeven. En of ze aub (als service/kosteloos) nieuwe willen maken. Dat zullen ze echt wel doen :wink:
Ik heb destijds ook pasfoto’s laten maken bij de Primera en was goed, dus ligt denk ik aan de kunde van de medewerker of gewoon pecht gehad met belichting.

1 like