Haha inderdaad echte Jeroens 
Die zijn echt in de jaren 0 blijven steken toen vrouwen niet veel verder dan een aanrecht kwamen. Zijn vaak natuurlijk ook van die figuren die de vrouw/aanrecht grap maar al te graag er tussen door gooien. Hihaho
Uuugh dat heb ik ook gehad laatst. Wss krijg je het gevoel weer terug wat een jeukend gevoel kan geven!
Hoefde hem niet zelf te maken maar wel in zoân wit hokje idd! Veel te overbelicht, en ik mocht ook naar hun toekomen voor een grat is nieuwe, ben dan alleen bang dat het weer geweigerd wordt
Ik heb een verslaving aan Geoguessr en soms vind ik het leuk om in mijn stad te spelen, maar dan krijg je al puntaftrek bij 3 meter fout. Dan word je dus gedropt op een fucking snelweg zonder enig referentiepunt, meteen 50 punten aftrek omdat je het niet precies weet. Ik haal vaker 25.000 punten op wereld dan in mijn eigen stad.
Bij dit spelletje word je ergens âgedroptâ met Google Streetview en dan ga je âlopenâ om te ontdekken waar je precies bent. Echt verslavend, vooral leuk als je ergens komt waar je al eens geweest bent.
Ik speel het zelf niet maar heb sinds een paar weken Geowizard ontdekt op Youtube, super droge Engelse gast die dit speelt. Hij heeft ook een serie dat âie niet mag lopen/rondkijken/inzoomen, bizar hoe goed hij alsnog aanknopingspunten weet te vinden en vaak weet waar âie is.
Het feit dat mijn collega niks los wilt laten. Alles maar zelf wilt doen.
En ook niet als je met ze in gesprek gaat dat het tegenwoordig vaak toch anders is? (Desnoods met voorbeelden van mensen uit je omgeving.)
Als je officiĂ«le pasfotoâs laat maken dan moeten ze ook gewoon gebruikt kunnen worden als pasfoto. Het is niet dat je op die manier leuke kiekjes van jezelf wilt op een postzegelformaat
.
Bij die fotoâs hoort een stukje service dat zij de verantwoordelijkheid nemen dat het goed gebeurd, dat is hun risico.
Je hoeft niet boos terug te gaan maar je kunt gerust aangeven dat de foto helaas is afgekeurd, en eventueel een bewijsje meenemen van het mailtje of bericht waarin dat wordt aangegeven. En of ze aub (als service/kosteloos) nieuwe willen maken. Dat zullen ze echt wel doen 
Ik heb destijds ook pasfotoâs laten maken bij de Primera en was goed, dus ligt denk ik aan de kunde van de medewerker of gewoon pecht gehad met belichting.
of reageren met het toepasselijke âok boomerâ.
Vervelend voor je @Pantalones, zou de energie in je master steken en niet hun proberen te overtuigen. Misschien dat als je het eenmaal afgemaakt hebt, hij toch wel trots op je is!
Is echt een beetje achterhaald dat je je zonder opleiding beter kan opwerken, zeker nu iedereen steeds meer studies doet. Daarnaast bestaat natuurlijk nog de optie dat je dit niet doet om jezelf op te werken, maar uit interesse en om jezelf te ontplooien?
Hahaha kunnen we " Nee Jeroen!!" Niet een ding maken. Na oke boomer is Nee Jeroen de nieuwe methode on van vervelende mensen af te komen.
Rot op Jeroen
Ja sommige mensen zijn echt knap hierin! Ik ben al trots als ik herken of iets Deens of Zweeds in, maar sommige mensen zien het al aan de bomen in welk deel van de wereld ze zijn.
Ze hebben iig geen doekje voor het bloeden nodig en kunnen die twee inlegkruisjes gewoon (her)gebruiken. Maar echt die hysterie mensen ga lekker pingpongen of zo of de Lambada dansen.
Ik krijg hier al error van in mijn hoofd en hoef zelf niet eens te dansen
Zo erg dat ik dit liedje ook echt nog ken.
Ik wordt g e k van mân organen. Onderhuidse puisten + extreem droge plekjes, ondertussen al geconstipeerd voor meer dan een week maar mân blaas is dan weer de grootte van een cent (misschien omdat mân darmen dus nu 98% van mân romp in beslag nemen), mân neus is een kraan en mân haar is zo fucking irritant.
Waar is de manager ik wil een nieuw model lichaam. Jinx 2.0
Oh ik heb het zoo met je te doen haha! Ik zie de andere kant (ik werk in een doe het zelf zaak) en merk juist van âklussersâ dat ze verbaasd zijn dat ik over onderwerp X iets weet en opmerkingen als âgoh ik had niet verwacht dat je me zo zou kunnen helpenâ of âoh een vrouw die mij gaat helpen, ben benieuwdâ zijn niet vreemd.
Vrouwen kunnen blijkbaar dus niet klussen en kunnen er niks over weten 
Maar you go girl! Ik vind het echt tof als vrouwen klussen en laten zien dat ze zelf gewoon dingen maken, repareren, oplossen etc. En joh laat ze maar lekker lullen. Jij weet beter!
Ik heb het laatst ook bij Primera laten maken en bij hen heb je garantie dat als de foto afgekeurd word je nieuwe kan laten maken. Moet je wel een document meekrijgen van de gemeente dat de foto niet goed is.
Ik heb het net gedownload en de eerste 5 gedaan, die wereldwijde, maar wanneer unlock je een volgende wereld? Word nu elke keer op een bospad in The middle of nowhere gedropt zonder ook maar een bord in de buurt, dus ik klik na 5 min maar gewoon een random plaats aan want kom er niet uit haha. Moet je voor al die andere dingen betalen ofzo
Oh dat lijkt me inderdaad ook heel irritant. Ik heb ook weleens iemand in de bouwmarkt horen zeggen dat ze wel even een mannelijke medewerker (niet zo letterlijk maar het kwam er wel op neer) gingen zoeken terwijl er een medewerkster binnen een paar meter stond. Echt zo van die vrouwen weten toch niks. Die kunnen alleen koken ofzo
Overigens heb ik weleens gehad dat ik zelf een random iemand heb geholpen. Dat was wel echt leuk. Zeker de verbazing van de andere kant haha