Waar erger je je aan #6

of reageren met het toepasselijke ‘ok boomer’.

Vervelend voor je @Pantalones, zou de energie in je master steken en niet hun proberen te overtuigen. Misschien dat als je het eenmaal afgemaakt hebt, hij toch wel trots op je is!
Is echt een beetje achterhaald dat je je zonder opleiding beter kan opwerken, zeker nu iedereen steeds meer studies doet. Daarnaast bestaat natuurlijk nog de optie dat je dit niet doet om jezelf op te werken, maar uit interesse en om jezelf te ontplooien?

2 likes

Hahaha kunnen we " Nee Jeroen!!" Niet een ding maken. Na oke boomer is Nee Jeroen de nieuwe methode on van vervelende mensen af te komen.

5 likes

Rot op Jeroen

6 likes

Ja sommige mensen zijn echt knap hierin! Ik ben al trots als ik herken of iets Deens of Zweeds in, maar sommige mensen zien het al aan de bomen in welk deel van de wereld ze zijn.

1 like

Ze hebben iig geen doekje voor het bloeden nodig en kunnen die twee inlegkruisjes gewoon (her)gebruiken. Maar echt die hysterie mensen ga lekker pingpongen of zo of de Lambada dansen.

2 likes

Ik krijg hier al error van in mijn hoofd en hoef zelf niet eens te dansen

2 likes

Zo erg dat ik dit liedje ook echt nog ken.

1 like

Ik wordt g e k van m’n organen. Onderhuidse puisten + extreem droge plekjes, ondertussen al geconstipeerd voor meer dan een week maar m’n blaas is dan weer de grootte van een cent (misschien omdat m’n darmen dus nu 98% van m’n romp in beslag nemen), m’n neus is een kraan en m’n haar is zo fucking irritant.

Waar is de manager ik wil een nieuw model lichaam. Jinx 2.0

2 likes

Oh ik heb het zoo met je te doen haha! Ik zie de andere kant (ik werk in een doe het zelf zaak) en merk juist van ‘klussers’ dat ze verbaasd zijn dat ik over onderwerp X iets weet en opmerkingen als ‘goh ik had niet verwacht dat je me zo zou kunnen helpen’ of ‘oh een vrouw die mij gaat helpen, ben benieuwd’ zijn niet vreemd.
Vrouwen kunnen blijkbaar dus niet klussen en kunnen er niks over weten :woman_facepalming:t4:

Maar you go girl! Ik vind het echt tof als vrouwen klussen en laten zien dat ze zelf gewoon dingen maken, repareren, oplossen etc. En joh laat ze maar lekker lullen. Jij weet beter!

1 like

Ik heb het laatst ook bij Primera laten maken en bij hen heb je garantie dat als de foto afgekeurd word je nieuwe kan laten maken. Moet je wel een document meekrijgen van de gemeente dat de foto niet goed is.

1 like

Ik heb het net gedownload en de eerste 5 gedaan, die wereldwijde, maar wanneer unlock je een volgende wereld? Word nu elke keer op een bospad in The middle of nowhere gedropt zonder ook maar een bord in de buurt, dus ik klik na 5 min maar gewoon een random plaats aan want kom er niet uit haha. Moet je voor al die andere dingen betalen ofzo

1 like

Oh dat lijkt me inderdaad ook heel irritant. Ik heb ook weleens iemand in de bouwmarkt horen zeggen dat ze wel even een mannelijke medewerker (niet zo letterlijk maar het kwam er wel op neer) gingen zoeken terwijl er een medewerkster binnen een paar meter stond. Echt zo van die vrouwen weten toch niks. Die kunnen alleen koken ofzo

Overigens heb ik weleens gehad dat ik zelf een random iemand heb geholpen. Dat was wel echt leuk. Zeker de verbazing van de andere kant haha

1 like

Haha vet leuk! Vooral omdat ze het wss echt niet verwachten :joy:

Je hoeft dat toch niet te downloaden? Is gewoon een site

Er is ook een app

Heeft dat voordelen tov de site? Ik doe het altijd online. Is ook leuk op feestjes, maar ik moet het ook wel eens voor school (leren factchecken). Als de app handig is is dat chill!

Ja heb het net ff op de site geprobeerd en op mijn telefoon is dat niet handig, de app werkt dan soepeler. Maar geen idee hoe dat op een laptop werkt.

Mezelf. Net in de trein gestapt. Die ging helaas de verkeerde kant op

14 likes

Dat is echt een vreselijk vreselijk gevoel

4 likes

Ja ergste is dat ik het doorhad zodra ik erin stond, maar toen ging de deur al niet meer open