Haha vet leuk! Vooral omdat ze het wss echt niet verwachten 
Je hoeft dat toch niet te downloaden? Is gewoon een site
Er is ook een app
Heeft dat voordelen tov de site? Ik doe het altijd online. Is ook leuk op feestjes, maar ik moet het ook wel eens voor school (leren factchecken). Als de app handig is is dat chill!
Ja heb het net ff op de site geprobeerd en op mijn telefoon is dat niet handig, de app werkt dan soepeler. Maar geen idee hoe dat op een laptop werkt.
Mezelf. Net in de trein gestapt. Die ging helaas de verkeerde kant op
Dat is echt een vreselijk vreselijk gevoel
Ja ergste is dat ik het doorhad zodra ik erin stond, maar toen ging de deur al niet meer open
Ohneee 
je zou bijna denken dat de noodrem daarvoor gemaakt is
Haha ja, het is dat ik niet genoeg geld heb om die boete te betalen. Gelukkig is het een sprinter en zit ik nu in de andere sprinter die wél de goede kant op gaat
Ja geef maar. Kan ik ff buikspieren trainen. (om de een of andere reden spannen die altijd aan bij elk hikje)
Ik doe het op een laptop maar ik heb wel de betaalde versie. De gratis versie schijnt niet zo leuk te zien en dan kan je alleen de Wereld-kaart doen. Het is niet veel geld voor de uren die ik me er tot nu toe mee heb vermaakt.
Ben ik eindelijk thuis, zit even rustig te poepen, heeft mijn vriend het wcpapier opgemaakt en NIET BIJGEVULD.
Ik erger me aan de spam van een kennis. Ze heeft niet zolang geleden een baby gehad en gooit te pas en te onpas foto’s van dat kind in groepsapps (meervoud inderdaad). Ik snap dat je trots bent, echt. Maar ik hoef echt geen 20 foto’s per dag van je spruit te zien. Nergens van overigens, zelfs niet van iemands hond/kat/tuinslang etc. 
Dat mijn vriend NOOIT wilt bobben. “Ja dan ben ik er om 11u wel klaar mee”
JA IK NIET DAN.
Dat het zo onduidelijk is wanneer ik mijn uitkering krijg en voor welke periode. Laatst betaalden ze mij twee weken na de afloop van de periode, nu hebben ze me blijkbaar al betaald voor de eerste 2 dagen van maart?
Ik snap er geen hol van en ik kan het ook n-e-r-g-e-n-s nakijken.
Jaaaaaaaa hele grote ergernis
Je brengt er andere zo mee in gevaar
Mijn schoonmoeder wil dat ik me laat testen op het coronavirus want ik heb last van mijn keel en ik had verhoging. Dat is echt nergens voor nodig, zo irritant.
En als je niet in het risicogebied bent geweest of contact hebt gehad met een besmet persoon, wordt je sowieso niet getest. Dus zelfs al zou jij of zij het graag willen, het gebeurt toch niet.
Dat zei ik ook maar ik moest toch maar bellen van haar. Ik laat mijn dokter lekker met rust hoor, niet zo hypochrondisch doen. We mogen van haar eigenlijk ook niet op vakantie naar een gebied waar nog geen negatief reisadvies voor is gegeven.