Straks mag je ook alleen nog met je partner van haar kussen met mondkapjes om. :’)
Ik ben toen ik op YouTube zat in het gedeelte met video’s van dumpster diving terechtgekomen. Nu is er dus iemand die ook de containers bij appartementencomplexen en huizen induikt en er van alles uithaalt. Ze zit dus in het afval van gewone mensen te graaien. En ze haalt er dan echt alles uit. Half opgemaakte crèmes, boeken, kleding Etc. Vaak van b.v. Mensen die waarschijnlijk overleden zijn en waarvan de huizen leeggemaakt zijn. En met allemaal commentaar waarom dit weggegooid is. In de comments ook allemaal commentaar waarom mensen die niet doneren Etc. En ik vind het zo aso. Waarom duik je de containers in bij de huizen van mensen???
Pijnlijke tepels.
Tsja ik vind het een beetje gaar misschien om voor de lol in vuilnisbakken te graaien maar hoe is dit aso? Dat kan ik er echt niet in zien. Mensen hebben het toch weggegooid, dus wat is het probleem? Lijkt me alleen maar beter voor de wereld als spullen nog hergebruikt kunnen worden, anders wordt het toch alleen maar verbrand.
Omdat ze gewoon in vuilniszakken loopt te graaien. Op beeld zie je brieven en enveloppen met adressen. Kijk bij winkels vind ik het wel kunnen. Maar ik vind het echt niet kunnen om gewoon bij huizen in de vuilnisbakken die langs de kant van de weg staan te gaan graaien.
Dat is Idd zo. Maar vind het gewoon echt niet kunnen om vuilniszakken open te scheuren en spullen eruit te halen. Ze verkoopt ook behoorlijk wat van de dingen die ze vind op poshmark.
Kids van de stichting die elke zondag terug naar de stichting moeten en dan de hele trein bij elkaar schreeuwen.
Oooh kut! Dat is nu al!
Gadverdamme ik zou over mijn nek gaan van vuilnisbakken uitpluizen word gewoon misselijk echt misselijk van het idee
Ik heb het met de app wel kunnen doen. (Ik heb het vandaag gedaan zodat ik hopelijk extra snel die $$ voor de vakantie heb.)
Zag jij via de app ook gelijk hoeveel je terugkrijgt? Bij mij stond er alleen te betalen: €0 en niks over geld terugkrijgen. En meestal krijg ik wel geld terug en er is niks veranderd in mijn situatie. Huilie
Ja ik zag wel dat ik 500 zou terugkrijgen.
Shiiittttt haha
Maar wel chill voor jou!
Heb 4 jaar niet kunnen werken dus nou ging wel een keer op ‘werken is lonend’ :’)
Dat ik de donkerste stand van mijn telefoon en laptop scherm nog steeeeeeds te fel vind als ik in bed lig.

Ik heb hetzelfde en heb dus ook geen idee wat ik terug krijg. Had dit vorig jaar ook en via de computer kun je het wel zien, dus probeer dat morgen wel als de site weer werkt. Heel vreemd.
Ik krijg uit het niets continu de melding ‘accesoire wordt niet ondersteunt’
Laat mij gewoon mijn mobiel opladen
nu moet ik morgen weer achter een nieuwe oplader aan. Even hopen dat hij vannacht op de een of andere manier toch oplaadt 
Dat ik mijn telefoonoplader bij m’n ouders heb laten liggen en er geen hier thuis heb liggen (en er vooral nu pas achter kom…)
Toch goed dat ze dingen hergebruikt? Kan er nou echt niks kwaads in zien