Waar erger je je aan #6

Ohneee :hot_face::hot_face: je zou bijna denken dat de noodrem daarvoor gemaakt is

3 likes

Haha ja, het is dat ik niet genoeg geld heb om die boete te betalen. Gelukkig is het een sprinter en zit ik nu in de andere sprinter die wél de goede kant op gaat

4 likes

Ja geef maar. Kan ik ff buikspieren trainen. (om de een of andere reden spannen die altijd aan bij elk hikje)

1 like

Ik doe het op een laptop maar ik heb wel de betaalde versie. De gratis versie schijnt niet zo leuk te zien en dan kan je alleen de Wereld-kaart doen. Het is niet veel geld voor de uren die ik me er tot nu toe mee heb vermaakt.

Ben ik eindelijk thuis, zit even rustig te poepen, heeft mijn vriend het wcpapier opgemaakt en NIET BIJGEVULD.

2 likes

Ik erger me aan de spam van een kennis. Ze heeft niet zolang geleden een baby gehad en gooit te pas en te onpas foto’s van dat kind in groepsapps (meervoud inderdaad). Ik snap dat je trots bent, echt. Maar ik hoef echt geen 20 foto’s per dag van je spruit te zien. Nergens van overigens, zelfs niet van iemands hond/kat/tuinslang etc. :laughing:

1 like

Dat mijn vriend NOOIT wilt bobben. “Ja dan ben ik er om 11u wel klaar mee”

JA IK NIET DAN.

8 likes

Dat het zo onduidelijk is wanneer ik mijn uitkering krijg en voor welke periode. Laatst betaalden ze mij twee weken na de afloop van de periode, nu hebben ze me blijkbaar al betaald voor de eerste 2 dagen van maart?

Ik snap er geen hol van en ik kan het ook n-e-r-g-e-n-s nakijken.

Jaaaaaaaa hele grote ergernis
Je brengt er andere zo mee in gevaar

Mijn schoonmoeder wil dat ik me laat testen op het coronavirus want ik heb last van mijn keel en ik had verhoging. Dat is echt nergens voor nodig, zo irritant.

1 like

En als je niet in het risicogebied bent geweest of contact hebt gehad met een besmet persoon, wordt je sowieso niet getest. Dus zelfs al zou jij of zij het graag willen, het gebeurt toch niet.

Dat zei ik ook maar ik moest toch maar bellen van haar. Ik laat mijn dokter lekker met rust hoor, niet zo hypochrondisch doen. We mogen van haar eigenlijk ook niet op vakantie naar een gebied waar nog geen negatief reisadvies voor is gegeven.

2 likes

Straks mag je ook alleen nog met je partner van haar kussen met mondkapjes om. :’)

1 like

Ik ben toen ik op YouTube zat in het gedeelte met video’s van dumpster diving terechtgekomen. Nu is er dus iemand die ook de containers bij appartementencomplexen en huizen induikt en er van alles uithaalt. Ze zit dus in het afval van gewone mensen te graaien. En ze haalt er dan echt alles uit. Half opgemaakte crèmes, boeken, kleding Etc. Vaak van b.v. Mensen die waarschijnlijk overleden zijn en waarvan de huizen leeggemaakt zijn. En met allemaal commentaar waarom dit weggegooid is. In de comments ook allemaal commentaar waarom mensen die niet doneren Etc. En ik vind het zo aso. Waarom duik je de containers in bij de huizen van mensen???

2 likes

Pijnlijke tepels.

2 likes

Tsja ik vind het een beetje gaar misschien om voor de lol in vuilnisbakken te graaien maar hoe is dit aso? Dat kan ik er echt niet in zien. Mensen hebben het toch weggegooid, dus wat is het probleem? Lijkt me alleen maar beter voor de wereld als spullen nog hergebruikt kunnen worden, anders wordt het toch alleen maar verbrand.

Omdat ze gewoon in vuilniszakken loopt te graaien. Op beeld zie je brieven en enveloppen met adressen. Kijk bij winkels vind ik het wel kunnen. Maar ik vind het echt niet kunnen om gewoon bij huizen in de vuilnisbakken die langs de kant van de weg staan te gaan graaien.

Dat is Idd zo. Maar vind het gewoon echt niet kunnen om vuilniszakken open te scheuren en spullen eruit te halen. Ze verkoopt ook behoorlijk wat van de dingen die ze vind op poshmark.

Kids van de stichting die elke zondag terug naar de stichting moeten en dan de hele trein bij elkaar schreeuwen.

Oooh kut! Dat is nu al!