Gadverdamme ik zou over mijn nek gaan van vuilnisbakken uitpluizen word gewoon misselijk echt misselijk van het idee
Ik heb het met de app wel kunnen doen. (Ik heb het vandaag gedaan zodat ik hopelijk extra snel die $$ voor de vakantie heb.)
Zag jij via de app ook gelijk hoeveel je terugkrijgt? Bij mij stond er alleen te betalen: €0 en niks over geld terugkrijgen. En meestal krijg ik wel geld terug en er is niks veranderd in mijn situatie. Huilie
Ja ik zag wel dat ik 500 zou terugkrijgen.
Shiiittttt haha
Maar wel chill voor jou!
Heb 4 jaar niet kunnen werken dus nou ging wel een keer op ‘werken is lonend’ :’)
Dat ik de donkerste stand van mijn telefoon en laptop scherm nog steeeeeeds te fel vind als ik in bed lig.
Ik heb hetzelfde en heb dus ook geen idee wat ik terug krijg. Had dit vorig jaar ook en via de computer kun je het wel zien, dus probeer dat morgen wel als de site weer werkt. Heel vreemd.
Ik krijg uit het niets continu de melding ‘accesoire wordt niet ondersteunt’
Laat mij gewoon mijn mobiel opladen nu moet ik morgen weer achter een nieuwe oplader aan. Even hopen dat hij vannacht op de een of andere manier toch oplaadt
Dat ik mijn telefoonoplader bij m’n ouders heb laten liggen en er geen hier thuis heb liggen (en er vooral nu pas achter kom…)
Toch goed dat ze dingen hergebruikt? Kan er nou echt niks kwaads in zien
De vrouw naast me in de bus zit uitgebreid op zo’n zeiktoontje te telefoneren in een taal die ik niet versta en de man achter mij zit al een kwartier met z’n pen op z’n knie te tikken en het is hier veel te fucking vroeg voor
Maar ook persoonlijke dingen van iemand? Er is ook een filmpje waarin ze fotoalbums en brieven eruit haalt. Geen idee wat ze daarmee gaat doen, maar ze neemt het wel mee.
Je weet ook niet waarom iemand dingen weggooid. Misschien hebben ze wel last van bedbugs en hebben ze daarom dingen weggegooid. Dan neem je dat dus mee je eigen huis in.
Ik zit bij de gemeente op m’n cliënt te wachten en er zit een guy naast me ZO HARD TE ADEMEN
Mijn vriend. Hij wou een cadeautje kopen voor de twee thuisverpleegsters. Hij kwam gisteren thuis met twee blokken dure chocola. Maar wel gewoon blokken chocola. Omdat hij hen al verteld had dat hij een cadeautje zou geven (!!!), vond ik dit nogal… Underwhelming.
Dus ik stel voor er nog een tube handcrème van The Body Shop bij te doen (ik krijg perspakketjes van TBS dus ik heb hier altijd heel veel TBS liggen haha), zoek leuke cadeauzakjes erbij en vraag hem vanochtend nog voor elk een flesje wijn of cava te halen bij de supermarkt.
De verpleegster komt meestal ietsje na de middag. Het is 11:40. Meneer staat nog steeds te bellen met een vriend van 'm.
Zat een ladder in m’n panty, dus net in de pauze even snel een nieuwe kopen bij de action.
Het zou maat 44/46 moeten zijn, maar had net zo goed door kunnen gaan voor een kindermaat. Krijg hem met geen mogelijkheid aan.
Heb ik ook altijd
Ik ben in Barcelona en had eigenlijk geen idee wanneer weer we terug zouden vliegen. Ik dacht woensdag of donderdag. Maar dat is dus morgen. Terwijl we dus letterlijk nog geen enkele winkel van binnen hebben gezien echt super irritant. Mag dadelijk naar de zara na veel gezeur
Dat ik al 5 dagen de griep heb. Ben er helemaal klaar mee, wil weer gewoon werken.