De vrouw naast me in de bus zit uitgebreid op zo’n zeiktoontje te telefoneren in een taal die ik niet versta en de man achter mij zit al een kwartier met z’n pen op z’n knie te tikken en het is hier veel te fucking vroeg voor 
Maar ook persoonlijke dingen van iemand? Er is ook een filmpje waarin ze fotoalbums en brieven eruit haalt. Geen idee wat ze daarmee gaat doen, maar ze neemt het wel mee.
Je weet ook niet waarom iemand dingen weggooid. Misschien hebben ze wel last van bedbugs en hebben ze daarom dingen weggegooid. Dan neem je dat dus mee je eigen huis in.
Ik zit bij de gemeente op m’n cliënt te wachten en er zit een guy naast me ZO HARD TE ADEMEN
Mijn vriend. Hij wou een cadeautje kopen voor de twee thuisverpleegsters. Hij kwam gisteren thuis met twee blokken dure chocola. Maar wel gewoon blokken chocola. Omdat hij hen al verteld had dat hij een cadeautje zou geven (!!!), vond ik dit nogal… Underwhelming.
Dus ik stel voor er nog een tube handcrème van The Body Shop bij te doen (ik krijg perspakketjes van TBS dus ik heb hier altijd heel veel TBS liggen haha), zoek leuke cadeauzakjes erbij en vraag hem vanochtend nog voor elk een flesje wijn of cava te halen bij de supermarkt.
De verpleegster komt meestal ietsje na de middag. Het is 11:40. Meneer staat nog steeds te bellen met een vriend van 'm.

Zat een ladder in m’n panty, dus net in de pauze even snel een nieuwe kopen bij de action.
Het zou maat 44/46 moeten zijn, maar had net zo goed door kunnen gaan voor een kindermaat. Krijg hem met geen mogelijkheid aan.
Heb ik ook altijd
Ik ben in Barcelona en had eigenlijk geen idee wanneer weer we terug zouden vliegen. Ik dacht woensdag of donderdag. Maar dat is dus morgen. Terwijl we dus letterlijk nog geen enkele winkel van binnen hebben gezien
echt super irritant. Mag dadelijk naar de zara na veel gezeur
Dat ik al 5 dagen de griep heb. Ben er helemaal klaar mee, wil weer gewoon werken.
Mooi moment om een scheet te laten.
Jouw vriend moet echt eens over de knie!
Idioten die me van de baan proberen te rijden terwijl ik nog maar pas op het midden van het zebrapad ben. Fuckers.
Aan mijn collega met wie ik een kantoor deel die drinkt als volgt:
Wel chill dat er gewoon een YouTube filmpje bestaat waarmee ik het aan jullie uit kan leggen.
Edit: hij is verder heel lief wel hoor, maar van Chinese afkomst dus weet dat het in zijn cultuur gebruikelijker is dus vind het moeilijk om wat van te zeggen
Dat mijn werkgever zonder het me te vertellen mijn pensioenspaarplan heeft beëindigd
Eikels.
(mega late reactie dit, maar soit) Ja dankjewel! Viel opzich wel oke vol te houden omdat ik mijn eigen lat mega laag had gelegd, maar elke keer was het weer een hel. Ik had me nog opgegeven voor een wedstrijd (5km), die hijgend en piepend in ~41 minuten uitgelopen en nu doe ik het lekker nooit meer. Klaar dr mee.
Points for trying! Nu lekker iets zoeken wat je wel leuk vindt haha
Hardlopen is ook zo’n ding dat ik dan zoveel mensen online zie doen dat ik denk ooh dat moet wel leuk zijn.
Terwijl who am i kidding, ik krijg al een likdoorn als ik naar m’n schoenen kijk en ik haat nja eigk het hele concept ervan (want als ik nu zeg ik haat rennen komt er iemand met ooh je kan ook joggen of interval doen en nee dat wil ik ook niet!!)
Ik heb last van eczeem plekken in mijn hals/nek. Vandaag heb ik van 3 collega’s de vraag gekregen of ‘dat wat ik had in m’n nek’ besmettelijk was en dat ik ermee naar de dokter moest/ zalf x moest gebruiken/ handschoenen moest dragen ‘s nachts en er maar een pleister op moest plakken (?). Nu heb al heel mijn leven eczeem en zoals nu als de verwarming aanstaat en ik een beetje stress heb komt het terug. Ontzettend vervelend al dat ongevraagde advies. Ze kunnen beter gewoon vragen wat het is en of ik er bekend mee ben.
Ik was helemaal zen om te gaan slapen en nu heeft iemand me net via de app terechtgewezen (wel terecht maar ook weer niet, en ook geen big deal), en nu kan ik dat dus weer niet loslaten
Waarom heeft Netflix niet ook gewoon een optie om video’s sneller af te spelen net als YouTube. Ze praten zoo sloom soms
Dat mensen mijn voicemail inspreken die ik niet kan afluisteren omdat ik voicemail niet ingesteld heb