Ik draag zelf heel vaak panties. Ik draag in de lente en herfst veel jurken, in de zomer ook maar dan geen panty en in de winter heb ik altijd panties onder mijn broeken aan. Ik draag qua broeken 44, maar ik heb altijd panties maat 46/48 want die panties passen ook gewoon anders niet over je, of bij mij in ieder geval, bips heen. Wij hebben hier op werk gewoon vaste plekken en ik heb maar een pak panties in mijn lade verstopt voor je weet maar nooit, haha
Waarom zet je je voicemail dan niet gewoon uit, dan kunnen mensen toch ook niks inspreken?
mensen met dakterrassen die een troep maken van hun dakterras met potentieel
Ik koop mn panties altijd al 4 maten groter, vooral vanwege de lengte, maar daar was bij deze echt niets van te merken.
En normaal gesproken altijd een extra paar in mn tas, en nooit nodig. Maar net als je het nodig hebt natuurlijj niet
Panties zitten bij mij nooit echt lekker (ben klein met korte beentjes en dikke billen) en ik heb een aanrader! Snagtights. Echt super chill ik wil nooit meer anderen.
Ik dacht dat ik dat al had omdat ik hem nooit ingesteld heb, maar zo werkt dat dus blijkbaar niet. Kan in het ‘waar je pas heel laat achterkwam’ topic, maar inmiddels uitgeschakeld! Nooit meer voicemails 

Panty’s*
Sorry
ik word instant agressief van het woord “hulpvraag”
Waarom hoest mijn lichaam terwijl er niks te hoesten valt. Echt zo’n droge hoest die het hoesten alleen nog maar meer opwekt.
Wel positief dat iedereen uit mijn buurt blijft.
net als mensen met tuinen die ze vervolgens compleet verwaarlozen. Geef aan mij dan!
Mijn opdrachtgever is gewoon wéér vergeten mij uit te betalen. Kan ik er weer als een of ander bedelhondje achteraan gaan mailen 
Zo dacht ik ook altijd, maar nu ik eenmaal weet hoe duur dingen voor je tuin zijn is mijn tuin ook een ravage. Planten zijn duur. 
Mijn bad loopt niet meer leeg, waarschijnlijk omdat ik een pruik kan maken van de haren in de afvoer… moet echt de meest heftige ontstopper ooit gaan kopen in de bouwmarkt
Een vrouw die telefoongesprek na telefoongesprek aan het afwerken is in de trein. Prima als je ff wil bellen, maar ga die levensupdates met al je verschillende vrienden gewoon ff thuis doen man
Ik krijg de donkere modus op Whatsapp niet gefixt, terwijl mijn telefoon wel op donkere modus staat.
Ik had ‘m net geüpdated (werk mijn apps eens in de zoveel maanden bij), maar zie nu dat er wéér een update is met nu wel die donkere modus. Gek dat ‘ie niet meteen updatete naar de laatste versie. Gefixt dus!
Ik vind het echt mooi maar wel wennen
Ja! Vind sommige kleuren ook niet matchen ofzo. Met name in grote groepschats. Maar sowieso chill dat het er eindelijk is.