Mooi moment om een scheet te laten.
Jouw vriend moet echt eens over de knie!
Idioten die me van de baan proberen te rijden terwijl ik nog maar pas op het midden van het zebrapad ben. Fuckers.
Aan mijn collega met wie ik een kantoor deel die drinkt als volgt:
Wel chill dat er gewoon een YouTube filmpje bestaat waarmee ik het aan jullie uit kan leggen.
Edit: hij is verder heel lief wel hoor, maar van Chinese afkomst dus weet dat het in zijn cultuur gebruikelijker is dus vind het moeilijk om wat van te zeggen
Dat mijn werkgever zonder het me te vertellen mijn pensioenspaarplan heeft beëindigd Eikels.
(mega late reactie dit, maar soit) Ja dankjewel! Viel opzich wel oke vol te houden omdat ik mijn eigen lat mega laag had gelegd, maar elke keer was het weer een hel. Ik had me nog opgegeven voor een wedstrijd (5km), die hijgend en piepend in ~41 minuten uitgelopen en nu doe ik het lekker nooit meer. Klaar dr mee.
Points for trying! Nu lekker iets zoeken wat je wel leuk vindt haha
Hardlopen is ook zoân ding dat ik dan zoveel mensen online zie doen dat ik denk ooh dat moet wel leuk zijn.
Terwijl who am i kidding, ik krijg al een likdoorn als ik naar mân schoenen kijk en ik haat nja eigk het hele concept ervan (want als ik nu zeg ik haat rennen komt er iemand met ooh je kan ook joggen of interval doen en nee dat wil ik ook niet!!)
Ik heb last van eczeem plekken in mijn hals/nek. Vandaag heb ik van 3 collegaâs de vraag gekregen of âdat wat ik had in mân nekâ besmettelijk was en dat ik ermee naar de dokter moest/ zalf x moest gebruiken/ handschoenen moest dragen âs nachts en er maar een pleister op moest plakken (?). Nu heb al heel mijn leven eczeem en zoals nu als de verwarming aanstaat en ik een beetje stress heb komt het terug. Ontzettend vervelend al dat ongevraagde advies. Ze kunnen beter gewoon vragen wat het is en of ik er bekend mee ben.
Ik was helemaal zen om te gaan slapen en nu heeft iemand me net via de app terechtgewezen (wel terecht maar ook weer niet, en ook geen big deal), en nu kan ik dat dus weer niet loslaten
Waarom heeft Netflix niet ook gewoon een optie om videoâs sneller af te spelen net als YouTube. Ze praten zoo sloom soms
Dat mensen mijn voicemail inspreken die ik niet kan afluisteren omdat ik voicemail niet ingesteld heb
Ik draag zelf heel vaak panties. Ik draag in de lente en herfst veel jurken, in de zomer ook maar dan geen panty en in de winter heb ik altijd panties onder mijn broeken aan. Ik draag qua broeken 44, maar ik heb altijd panties maat 46/48 want die panties passen ook gewoon anders niet over je, of bij mij in ieder geval, bips heen. Wij hebben hier op werk gewoon vaste plekken en ik heb maar een pak panties in mijn lade verstopt voor je weet maar nooit, haha
Waarom zet je je voicemail dan niet gewoon uit, dan kunnen mensen toch ook niks inspreken?
mensen met dakterrassen die een troep maken van hun dakterras met potentieel
Ik koop mn panties altijd al 4 maten groter, vooral vanwege de lengte, maar daar was bij deze echt niets van te merken.
En normaal gesproken altijd een extra paar in mn tas, en nooit nodig. Maar net als je het nodig hebt natuurlijj niet
Panties zitten bij mij nooit echt lekker (ben klein met korte beentjes en dikke billen) en ik heb een aanrader! Snagtights. Echt super chill ik wil nooit meer anderen.
Ik dacht dat ik dat al had omdat ik hem nooit ingesteld heb, maar zo werkt dat dus blijkbaar niet. Kan in het âwaar je pas heel laat achterkwamâ topic, maar inmiddels uitgeschakeld! Nooit meer voicemails
Pantyâs*
Sorry
ik word instant agressief van het woord âhulpvraagâ