Omg waarom heb ik deze man nu gegoogeld holy shit
Ik zie wel dat het een mooie man is naar onze maatschappelijke maatstaven maar ik vind hem niet aantrekkelijk, beetje basic bitch ofzo? Gewoon je next Orlando Bloom-achtige type waar alle mannenparfumreclames vol mee zitten. Te glad voor mij. Grappig dat smaken zo kunnen verschillen (maar goed ook).
Oh op z’n Instagram vind ik z’n persoonlijkheid dus wel heel leuk overkomen. Ik vind hem oprecht de mooiste man ooit geproduceerd.
Misschien ovuleer ik ook en is mijn judgement niet 100% real maar alsnog
Ik heb zo’n klein pijnlijk velletje naast m’n nagel en ik voel m steeds. Verbaas me steeds erover hoeveel zeer dat ding doet. Erger me r dood aan, maar ben bang dat ik ‘Black Swan’ taferelen krijg als ik er aan ga trekken.
Ik vind typisch knappe mannen vaak zo saai. Dan zie ik wel dat ze mooi/knap zijn, maar op zo’n manier dat het totaal niet boeiend is. Niet een man waar ik naar kan blijven kijken.
Mijn moeder heeft gewoon even voor mij besloten om mijn broer z’n vriendin voor mijn verjaardag uit te nodigen? Ze vindt het zielig dat niemand komt (wat ik ook niet wilde). Vind het echt een aardige chick, maar ik heb gewoon geen zin om mensen om me heen te hebben.
Ik zal het op de dag zelf vast wel leuk vinden.
Ik erger me aan mezelf. Ik hou echt van boeken lezen maar ik ben die ‘vibe’ even kwijt ofzo. Nu blijf ik maar doelloos op m’n telefoon scrollen in plaats van dat ik lekker een boek lees aarghh.
Heel herkenbaar. En het erge is: mijn aandachtsspanne om een boek te kunnen lezen wordt steeds korter
Ik wil slapen maar ik moet nog lunch maken en douchen en iemand een berichtje sturen en wat dingen opruimen. Nergens zin in en al helemaal niet om morgen weer te gaan werken. Mag ik nog drie dagen weekend aub.
Ja hij is echt al mega klein, maar beweegt dus af en toe nog steeds wat mega zeer doet dan
Ik ovuleer ook nu dus wellicht is dat het
Hahahaa
Ik heb zulke enorme kut hoofdpijn. Alsof iemand met een grote zware hand op m’n voorhoofd drukt.
Ik stop mn applewatch wel eens in mn bh als ik moet werken ipv om mijn enkel en nu heeft ie de hele avond verkeerd om gezeten en ik heb mijn doelen vandaag niet gehaald. En vind het irritant dat ik me daar aan stoor
Dat ik niet kan slapen terwijl mijn wekker om 6 uur gaat om te werken.Ben echt in staat om me ziek te melden morgen maar dat is dan al de tweede keer dit jaar,bluh.
Mensen die hun koffie (ook nog zonder deksel) op dat tafeltje zetten in de trein. Geen zin in koffie over mijn benen heen, hou lekker vast ofzo.
spuit dettol op haar
Nog erger vind ik de mensen die hem losjes tussen hun benen neerzetten en dan dingen in hun tas gaan zoeken. Hallo hou dat bekertje vast!!!
Aan mn hoofdpijn, zit echt de minuten uit bah.
Ik had echt dezelfde ergernis vanmorgen rond die tijd! Echt living on the edge, koffie daar zo neerzetten. En als je daar alleen zit; prima maar je hoeft mij niet mee te nemen in je dare devil gedrag.
Ik ben me echt nooit bewust ervan geweest dat dit een ergernis zou kunnen zijn dat tafeltje is er toch voor om dingen op te zetten? Maar blijkbaar kan koffie er vanaf glijden/vallen?