Waar erger je je aan #6

Mn moeder en haar electrische fiets. " Jaa ik beweeg suuuper veeel want ik fieeets." Mevrouw zet hem altijd op het hoogste standje. En als we samen fietsen als ik bijv moe ben zeurt ze dat ik niet door fiets en zij heeft nergens last van. Nu is die kutfiets voor de 4e x weer stuk en moest ze op mijb fiets naar dr werk. Heb nog nooit iemand zo dramatisch zien thuis komen. Alsof ze de dood in de ogen heeft gekeken. ( mijn fiets trapt ook best zwaar maar dat vind ik fijn haha)

Nu lekker de hele avond niks anders aanhoren dan gezeur over die tyfus fiets.

Electrische fietsen zijn sws fietsen uit de hell.

22 likes

Van mij zouden alleen mensen met een medische aandoening of bijvoorbeeld 65 + zo’n fiets mogen hebben.

4 likes

Mits zij mij niet aankijken op zon manier van " Ik fiets sneller dan jij , jij sloom kind!!"

2 likes

Ahjoh gun bejaarden hun lolletje.

We verslaan ze al met alle andere dingen.

5 likes

Nouja also de trein hard moet remmen of lekker heen en weer schommelt. Heb liever dat je hem dan gewoon vasthoudt, zeker als er hete koffie in zit.

Dan hem maar in zo’n bekerhouder zetten van een electrische fietser.

Wat is de reden hiervoor? want je moet dan alsnog 50% aanwezig zijn en dan kan je toch alsnog mensen besmetten?

1 like

De herinnering aan de trui die ik nu al 8 maanden mis omdat een vriendin hem heeft kwam net weer even bovendrijven

13 likes

Oke waar woont die chick. Miss kunnen we er met zn alle heen.

3 likes

In Brunssum, dus dat word dan heel gevaarlijk

9 likes

Ik houd wel van een risicootje.

5 likes

Toevallig denk ik altijd aan die trui als ik weer eens naar de hartvormige bakvorm op mijn oven kijk die ik inmiddels ook al 6+ maanden van een vriendin gestolen heb. Gelukkig ziet ze zijn baksels nog af en toe op instagram voorbij komen.

9 likes

Oh god…don’t mess with brunssum.

4 likes

Als ik die trui een keer lang zou zien komen op instagram is brunssum echt te klein :triumph:

16 likes

Aan de teringlijer in mn buurt die nu nog aan het timmeren is.
Zoek een andere hobby ga lekker rustig breien ofzo.

2 likes

Dat m’n ex altijd eens in de zoveel maanden contact opneemt, ik heb hem al meer dan een jaar niet gezien en ik weet ook (bijna) zeker dat hij niet contact opneemt omdat ie me terugwil ofzo. Het is altijd een soort praktische vraag wat hij dan stelt, hij vraagt nog wel ff uit fatsoen hoe het gaat. Maar op die vragen weten tig andere mensen die dicht bij hem staan ook het antwoord wel. Ik heb altijd nog wel kort geantwoord alleen op z’n vraag maar waaaarom doet ie dat? Nou weer, en nu ga ik niet reageren. Het slaat nergens op. Ik erger me er echt aan.

Brunssum is altijd al te groot geweest.
Bom er op.

Edit voor alle inlichtingendiensten: dit is een grap. Ik herhaal, dit is een grap.

11 likes

Haha true. Maar laat me even lekker dromen.

1 like

Elke keer weer aan mensen in de UvA bieb, iemand loopt hier op zijn gemakje rond op zijn sokken en gaat steeds op de grond zitten :rage: doe ff normaal

1 like

Wanneer mensen op het fietspad lopen, terwijl er direct naast het fietspad een stoep is om op te lopen. Dagelijkse irritatie :face_with_symbols_over_mouth:

9 likes