Limburg begint langzaam maar zeker dit forum over te nemen. Tis dan toch een kwestie van geduld …
Ik erger me aan mijn vriend die alles zomaar opeet. Nu ben ik hangry. Don’t mess with my food.
Ik heb iets verkocht op united wardrobe en heb het dezelfde dag nog verstuurd en nu geeft de koper niet aan dat het binnen is… en dat vind ik toch zo irritant he ik wil mijn geld
Degene waarvan ik het heb gekocht wil blijkbaar geen geld, want die stuurt het maar niet op
Aan mensen die zich gewoon niet aan de RIVM richtlijnen willen houden. Zusje woont in Brabant, geeft dit weekend een feestje, werkt in de zorg, en alles gaat gewoon door. Ik heb me afgemeld maar zie dat haar vriendinnen daar een beetje lacherig over doen. Ja sorry dat ik me gewoon aan de regels hou?
Ik erger me extra omdat ik dus drukke plekken mijd en bv niet ga sporten, feestje afgezegd, niet uit eten etc en dan andere mensen gewoon alles blijven doen omdat ze geen zin hebben in die maatregelen. IK OOK NIET, NIEMAND NIET! Wat een eigenwijs kutvolk zijn we eigenlijk ook.
Precies dit erger ik me ook aan! Mijn schoonouders gaan echt 3x per week naar hun ouders die ver in de 80 zijn en toen ik er wat van zei zeiden ze: zolang we niet ziek/verkouden zijn gaan we gewoon
Aan de jonge tatta boy in mn dansles die het allemaal niet begrijpt. En denkt dat alles een choreo is die je helemaal moet volgen en niet doorheeft dat je op de maat van de muziek moet dansen. En als je het hem probeert uit te leggen gewoon doorgaat met zn eigen ding doen.
En nu gaat hij ook in mijn salsa groep
Ja kom je ook?
Nee ik bedoel in mijn les groep.
Misschien kun jij met die knul gaan dansen. Dan gaat het misschien perongeluk de goeie kant op.
Heb vandaag trouwens wel salsa met iemand gedanst die totaal niet comuniceerde en midden in de dans zei " Doe jij eigenlijk wel de tussen stap" en toen was ik het helemaal kwijt want daarvoor deed ik het gewoon goed volgens mij…
Ik wou in je dm sliden met een video van mn les over de basis maar die is te lang!
Ik begin een paar keer te niezen en nu denk ik dat ik verkouden ga worden (en ik ben al jaren niet meer verkouden geweest…) dus misschien moet ik maar alvast beginnen aan al het lekkers dat ik in huis heb voordat het zo ver komt dat ik niks meer proef
Het woord draadje. Wanneer gebruikt als de vertaling van een thread. ‘In dit draadje gaat het over…’ NEE! Leg er ajb een knoop in en verdwijn van het internet. Waárom wordt zo’n afschuwelijk verkleinwoord hiervoor gebruikt?! We verdienen de verengelsing van de taal als dit het beste is wat we ervan kunnen maken. Krijg er de kriebels van. Gatver
Van die acties ‘we verloten X onder onze volgers maar vertel ons waarom iemand dat verdient.’ Zo jammer dat mensen dat tegen elkaar gaan opbieden wat betreft rottige dingen die ze hebben meegemaakt. Het ging dit keer over een rassenwetten. Het zou veel verfrissender zijn als iemand zou zeggen ‘mand is zo 2019, doe mij maar gewoon een tas’ of gewoon ‘ik heb een nieuwe tas nodig en als ik die gratis krijgt is dat mooi meegenomen’.
Zo heb ik eens een gigantisch paasei gewonnen. Er werd in die reacties ook een eigen wedstrijd gehouden over wie het zieligst was. Ik had gereageerd dat ik gewoon heel veel trek had in chocola🤷♀️
Ik zou je dan een extra ei hebben gegeven. Want een ei is geen ei.
Al is drie ei pas echt een paasei
Dankjewel! Ik deel deze ergernis 100%. Ga weg met je ‘draadje’ en je ‘webstek’ (al is niemand dat ooit echt gaan gebruiken, gelukkig) en al dat andere overcompensatie-Nederlands.
Hallo Dante,
Schijnbaar ben je via de digitale snelweg beland op mijn favoriete webstek, een online ontmoetingsplaats voor vrouwspersonen.
Ik ben zzp-er en echt afhankelijk van mijn geld en ik moet gewoon steeds achter facturen aan hoe moeilijk is het ???
Ik vind dit ook echt een vreselijke taak, ik moet op mijn werk ook de debiteuren nabellen. Het maakt niet uit of het bedrijf klein of groot is, betalen doen ze allemaal niet.