Waar erger je je aan #6

Ja vreselijk hé en zo geen mentaliteit
Heeft het bij jou invloed op jouw salaris?

Aan mezelf dat ik mezelf dik vind maar wel blijf vreten

5 likes

Herkenbaar

Nee dat niet! Ik werk voor een baas, dus dit is gewoon een van mijn taken. Ik houd in ieder geval wel van de debiteuren bij hoe/wanneer ik contact met ze heb opgenomen en wat er toen is besproken.
We starten met herinneren wanneer de betaaltermijn met 14 dagen is verstreken en vanaf dat moment neem ik ook twee keer per week contact met ze op. Het klinkt misschien een beetje veel, maar zo zorg je er wel voor dat mensen zo spoedig mogelijk betalen.

Ja vervelend dat het nodig is
Ik snap je wel hoor jullie willen ook gewoon geld

1 like

Ik heb een schouderblessure en mag mijn schouder niet belasten, ik ben daar al 6 weken mee bezig nu en heb vanochtend pas aangegeven op mijn werk dat ik echt mijn werk moet aanpassen. Mijn manager reageerde met een grapje over mijn spieren maar ging er verder niet op in?? En heb gewoon bedlegerige cliënten in mijn eentje verzorgd ook al vroeg ik om hulp. Mijn collega zei vanochtend meteen al als tip dat ik een sling moet kopen en mn arm er gewoon niet uit moet halen omdat ik anders niet serieus genomen word??? Zo slecht

Wauw wat ontzettend kut !!! Kan je niet gesprek bij de bedrijfsarts aanvragen of je compleet ziek melden?

Mijn laptop (gekocht in 2015) gaat volgens mij binnenkort het loodje leggen en de timing is KUT want the uitkering life is geen big spender life.

(Zegt ze terwijl ze wacht op de zoveelste Zalando-bestelling 🤦 Door mijn burnout heb ik dit jaar al even veel gewinkeld als heel 2019 samen gvd)

1 like

Ik mag van mezelf pas een nieuw boek kopen als ik er eerst eentje uitlees. Als soort drempel om echt te gaan lezen ipv nog een boek in huis te halen die ik dan voor een kwart lees en nooit uitlees. Maar het werkt niet.

4 likes

Same. Ik weet ook ineens niet meer wat me wel en niet staat. :no_mouth:

Heel herkenbaar dit :sweat_smile:

Dat een vriendin me nog steeds niet terug betaald heeft nadat ik het uit eten van de vriendengroep zaterdag voor had geschoten.

En ja, ik ben zo iemand die haar dus al aan het Tikkie heeft herinnerd. Geef me gewoon mn geld :roll_eyes:

1 like

hahahah mijn broer had een keer gereageerd op een winactie voor een rolex: “ik heb een pols blessure dus moet mn pols koud houden” :joy::joy:

13 likes

Die zou van mij in ieder geval een originaliteitsprijs krijgen!!

4 likes

zou zeggen nu mag je juist naar de kapper als cadeautje voor jezelf!!!

13 likes

Oh wat klote! Misschien kun je in de kappersstoel gaan nadenken over hoe je je leven weer op de rit gaat krijgen :smile: En als je binnenkort gaat solliciteren heb je toch een goed kapsel nodig! En misschien heeft de kapper nog wel een idee voor je toekomstige levensinvulling! Nou, win-win-win zou ik zeggen, lekker gaan!

10 likes

Aan mijn moeder. Mijn broertje zou volgende week naar New York gaan, maar Amerika weigert dus alle vluchten vanuit Europa. Ik wéét dat hij super hard baalt omdat hij er zo naar uitkeek, mijn moeder kan alleen maar appen: oh alleen maar fijn, blijf maar lekker veilig hier in Nederland ja. Ik blij er mee om.

Geef eens even ruimte aan dat hij zo hard baalt :tired_face:
Ze bedoelt het goed, maar even vinden dat het inderdaad zwaar klote en kut is, is op dit moment even gepaster haha

15 likes

Ik zou het echt lekker doen hoor. Je hebt al rotnieuws gekregen, je hoeft jezelf niet dubbel te straffen, daar heb je niets aan. Wees maar een beetje lief voor jezelf.

5 likes

3 likes

Indd niet zo streng zijn voor je zelf, die 2 a 3 uurtjes bij de kapper zullen er niet voor zorgen dat je je leven niet meer op de rit krijgt. Selfloveee :heart:

1 like