Ik wissel regelmatig zijn speeltjes om dus dat lijkt me niet het geval. Hij heeft ook zeker niet te weinig. Op het moment heeft ie 6 dingen waarmee hij kan spelen, maar één ding is favoriet en de rest bekijkt ie amper. Maakt niet uit wat ik er in hang. Vroeger speelde hij veel meer maar nu boeit het hem weinig.
Weet inderdaad dat een handdoek wordt afgeraden maar als laatste redmiddel heb ik dat weleens geprobeerd, maar dat maakt hem dus ook niks uit.
Hij heeft wel een spiegeltje. Maar daar zit zijn boksbal aan vast en dat is zijn favoriete speeltje. Het spiegeltje bekijkt ie eigenlijk ook niet. Die boksbal wel. Daarmee doet ie allemaal trucjes en dingen. Dat schreeuwen doet ie trouwens ook niet tegen de spiegel maar vanaf de bovenste stok, of vanuit zijn voerbak (ja deze weirdo kruipt compleet in zijn voerbak).
Misschien dan toch lentekriebels… al deed ie dit ook al in de winter dus dat is ook een beetje raar
Inmiddels is hij wel een beetje rustig, maar af en toe gaat hij gewoon weer vrolijk op volume 100. Mafketel dat het is. Volgens iedereen die dit ras heeft zijn het rustige vogels die niet veel kabaal maken, makkelijk tam worden en weinig zooi maken. De mijne is vals als een of andere pitbull, is alles behalve rustig en rotzooi maken kan hij als de beste. Volgens mij heeft hij serieus een identiteitscrisis