Ja toch?! Hij had de rolex niet eens gewonnen… haters
Ah ja dit is zo irritant. Maar ik erger me er ook aan bij kleine dingen. Soms wil je gewoon even klagen zonder oplossingen of relativeringen te horen, of te horen dat het je eigen schuld is. Je hoeft niet altijd alleen maar vrolijk en positief te zijn.
Dat mijn vriend nog steeds geen rijbewijs heeft en hij helemaal niet beseft hoe irritant het is om steeds chauffeur te moeten spelen voor hem.
Zit ik in mijn wagen in een doodlopende straat waar het aartsmoeilijk keren is, te wachten terwijl meneer zijn afspraak heeft. Waarom doe ik dit? Zal ik zometeen I Aint Yo Momma van JLo door de speakers knallen als hint?
Waarom gaat hij niet met het ov of de fiets naar z’n afspraken? Ik rij zelf geen auto en m’n man hoeft me nooit ergens heen te brengen. Wel lief van je.
De laksheid rondom corona. Zowel in NL in het algemeen als in mijn directe omgeving Laten we gewoon lekker door gaan alsof er niets aan de hand is jongens… Het RIVM lult tenslotte ook maar wat…
Maar is toch raar van jouw werk? Als je vrij zou zijn en je hebt afspraken gemaakt dan hoef je niet ineens die afspraken af te zeggen als je werk een ander rooster maakt lijkt mij
maar jeetje wat moeten we dan? allemaal gaan bunkeren? De massa hysterie helpt ook niet, het zou me echt niet veel verbazen als de stress over “oh nee ik heb covid-19” de symptomen en het verloop alleen maar erger maakt en meespeelt in de sterfte kans
@HvO oh dan las ik het verkeerd! Ik vatte het op alsof “doen alsof er niks aan de hand is” slecht is, maar had even niet meegenomen dat dat natuurlijk betekent dat mensen zich niet aan adviezen/maatregelen houden
@Calypso Ben het eens met het eerste maar gedachten spelen wel een rol. Natuurlijk trek je het niet aan en stoot je het niet af met gedachten, maar mentale stress heeft wel degelijk een invloed op lichamelijke stress/gezondheid. Niet zoals law of attraction of whatever, eerder zoals wanneer je heel nerveus of angstig bent je maag in een knoop zit en je je misselijk voelt.
kleffe koppels op de uni die elkaar publiekelijk gaan masseren ga naar huis jezus
Woops sorry! Law of attraction wil ik niet mee geassocieerd worden
En ik denk dat het veel meer doet dan je zou verwachten. Een paar nachten te weinig slaap is al een aanslag op je weerstand
Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Gewoon gezellig op een kringverjaardag de hele stoet gaan zoenen. Dat soort taferelen.
oef okay nevermind ik erger met je mee. Het hele covid 19 virus vind ik ergerlijk eigenlijk maar goed, ik vind verkoudheid ook ergerlijk
Daar kan ik me dan ook weer bij aansluiten!
Een vrouwelijke collega deelt dit op fb. Als mannen dit doen vind ik het al irritant. Maar van vrouwen nog net een stapje erger eigenlijk. Komop girl. Elke vrouw is mooi. Dit is weer zo’n sneer naar slanke/magere vrouwen.
Echt een walgelijke tekst ook. Zo fout. Botten, honden, vlees, “echte” mannen.
In mijn ogen zijn dat juist de onzekere vrouwen. Maar inderdaad verschrikkelijk als dit soort dingen gepost worden!
Ja zeker mee eens. Al denk ik wel dat deze persoon oprecht niet doorheeft hoe kwalijk dit plaatje is. Heb geprobeerd netjes en duidelijk uit te leggen waarom het niet kan dus ben benieuwd of ze er iets mee doet.
Ik vind alles aan dit plaatje fout. Vind mollige vrouwen ook zon stomme term haah
Als je chronisch teveel cortisol aanmaakt omdat je chronisch in een te hoge stresstoestand leeft heeft dat wel invloed op je immuunsysteem, dat kan dan namelijk niet meer genoeg opschalen, want het staat altijd al in een soort ‘alarmfase rood’. Hoe lang je die stresslevels moet ervaren voor het invloed heeft weet ik niet precies, maar dat is zeker geen kwestie van jaren.
Ik heb echt superleuk nieuws gehad vandaag over mijn werk. Mijn schoonmoeder is heel enthousiast en lief en mijn moeder zegt alleen: “gefeliciteerd” en begint daarna over haar ellende.
Oke dan