Mijn man zou het eten wel even doen want het was eten van gister opscheppen. Krijg ik een bord koude curry voor me. Vanuit de koelkast op een bord en toen, volgens hem, klaar om te eten. Hoezo zou iemand curry koud uit de koelkast eten? Hoezo warm je dat niet op? Nu is hij boos dat ik de curry opgewarmd wil. Wie eet dit nou op koelkast temp?!
Hahaha jeetje âhet eten wel even doenâ dus al minimale moeite want het zijn leftovers en dan niet eens opwarmen.
Echt hardop lachen dat hij boos wordt hierom, nog nooit meegemaakt dat een niet peuter eisen stelt aan de temperatuur van de maaltijd die hij niet eens zelf moet opeten.
Currygate has been born hahaha sterkte
Nou ze heeft gereageerd. Stuurt me een bericht via messenger dat ze mijn reactie overbodig vind en ik hoef niet naar het plaatje te kijken als ik het er niet mee eens ben. Ok meid.
Edit: nog een poging gedaan het gesprek aan te gaan. Aangegeven dat ik het echt pijnlijk vind dat ze eigenlijk zegt dat ik (en vele anderen) dus feitelijk alleen goed genoeg zijn voor een hond. Zegt ze dat ik maar moet ontvolgen. Nja dat heb ik maar gedaan. Bye bitch. Have fun met je kwetsende shit.
Jeetje wat slecht. Heel knap en sterk van je dat je er iets van hebt gezegd.
Aan het gebrek aan humor van mijn moeder. Echt verschrikkelijk. Totaal geen humor die vrouw. En als je dan een grap maakt dan reageert ze zo zuur en in sommige gevallen gaat ze zelfs stampvoeten als een kleuter? Zeker wanneer het sarcastisch is, is drama gegarandeerd
Dankjewel! Jammer dat het geen effect had. Maar jullie reacties bewezen voor mij iig dat ik me niet aanstel.
Ik ben een nachtje thuis en kreeg net echt een lelijke een sneer van mijn zusje. Ik zei daar wat van. Maar ik zag mijn moeder kijken met zoân blik van: âDoe nou niet.â Ik word er zo moe van dat het altijd om haar draait en dat iedereen zich moet aanpassen aan haar.
Ik ben ook wel benieuwd hoe ons contact gaat verlopen nu ik het huis uit ben. Waarschijnlijk amper contact
Mijn buren die aan het boren zijn terwijl ik vandaag thuis ben en op kantoor ook al de hele week in verbouwgeluiden heb gezeten.
Is het ergens wel stil
Mijn vogel blijft weer krijsen. Ik trek dat echt zo slecht. Hoe leuk ik hem verder ook vind maar het is iedere keer opnieuw raak en het gebeurt steeds vaker. Er is helemaal geen reden waarom hij dit doet. Hij wil geen aandacht, heeft geen pijn of wat dan ook en ik krijg hem nu dus gewoon weer niet stil. Niks werkt. Handdoek niet. Oordopjes krijst ie keihard doorheen. Muziek werkt niet. In een andere ruimte zetten niet. Nieuw speelgoed of lekker voer niet.
Ik heb met huilbabyâs gewerkt en dat trok ik een stuk beter dan dit. Zelfs een brandalarm maakt minder lawaai dan hij. Dit is zo gruwelijk hard dat mijn oren er echt pijn van doen en ik er knallende koppijn van krijg. Ik werk ook nog eens vanuit huis dus ik kan me met dit gekrijs ook echt niet concentreren.
Ik erger me kapot aan alle mensen die het nu hebben over âde mensheid op zijn slechtstâ en weet ik veel wat (want ze hamsteren, want ze huilen dat hun concert whatever niet doorgaatâŠ). Wat voor geprivilegieerd gekut is dit⊠wat voor blinde trol ben je dan al die tijd geweest
Ja. Maar over beide dingen heb ik mensen al horen zeggen âdat dat zo egoisitisch is, we moeten nu om elkaar denkenâ of iets in die trant (1 keer door een fokking rasistische boomer die vind dat vluchtelingen hier niet horen) en dat ergert me omdat we dat altijd moeten maar die mensen vinden pas dat dat geldt wanneer zij wat te lijden hebbenâŠ
Nou, krijg het niet helderer dan deze matige omschrijving
Haha ik snap je wel hoor, ik vind ook dat mensen nu egoĂŻstisch zijn maar het is niet alsof dat nieuw gedrag is in onze samenleving. En inderdaad ergerlijk als zulke opmerkingen komen van mensen die normaal gesproken zelf net zo of nog egoĂŻstischer zijn.
Ik heb een collega die regelmatig zijn hond meeneemt naar het kantoor (wat al mân ergernis #1 is, want we doen gewoon spreekuren en laat je hond fucking thuis), en die loopt nu overal te verkondigen dat gelukkig de hond geen Corona heeft.
Die hond zou echt mân laatste zorg wel zijn.
Is het zo moeilijk om screenshots te maken?!?! Ik wil juice, maar niet de juice opzoeken
Haha dit klinkt zo schattig <3
Het klinkt schattig idd, maar ze kunnen er dood ongelukkig van worden omdat ze verliefd zijn maar niet kunnen kroelen, eten geven of paren. Daarom wordt het vaak afgeraden om een spiegel in de kooi te stoppen.
Het is idd ook lente wat voor raar (paar) gedrag kan zorgen! Mijn vogel bijt meer en probeerde met mijn hand te paren. Hij schreeuwt gelukkig niet veel maar ik merk ook dat hij zich meer wil wassen, kan het zijn dat het vogeltje in de rui is? Dat kan erg jeuken en vervelend voor ze zijn!
Ahhh ik had geen idee!
Ik wissel regelmatig zijn speeltjes om dus dat lijkt me niet het geval. Hij heeft ook zeker niet te weinig. Op het moment heeft ie 6 dingen waarmee hij kan spelen, maar één ding is favoriet en de rest bekijkt ie amper. Maakt niet uit wat ik er in hang. Vroeger speelde hij veel meer maar nu boeit het hem weinig.
Weet inderdaad dat een handdoek wordt afgeraden maar als laatste redmiddel heb ik dat weleens geprobeerd, maar dat maakt hem dus ook niks uit.
Hij heeft wel een spiegeltje. Maar daar zit zijn boksbal aan vast en dat is zijn favoriete speeltje. Het spiegeltje bekijkt ie eigenlijk ook niet. Die boksbal wel. Daarmee doet ie allemaal trucjes en dingen. Dat schreeuwen doet ie trouwens ook niet tegen de spiegel maar vanaf de bovenste stok, of vanuit zijn voerbak (ja deze weirdo kruipt compleet in zijn voerbak).
Misschien dan toch lentekriebels⊠al deed ie dit ook al in de winter dus dat is ook een beetje raar
Inmiddels is hij wel een beetje rustig, maar af en toe gaat hij gewoon weer vrolijk op volume 100. Mafketel dat het is. Volgens iedereen die dit ras heeft zijn het rustige vogels die niet veel kabaal maken, makkelijk tam worden en weinig zooi maken. De mijne is vals als een of andere pitbull, is alles behalve rustig en rotzooi maken kan hij als de beste. Volgens mij heeft hij serieus een identiteitscrisis
Haha dat ze rustig zijn zeiden ze ook over die van mij. âJaaa parel parkieten zijn perfecte appartement vogels, ze zijn lang zo luid niet als andere papegaaiachtigenâ
Nouuuuuu ik heb echt mazzel dat ik alleen boven en onder-buren heb volgens mij want als hij aan het krijsen is vind ik het echt hard hoor hahaha. Volgens mij zijn die mensen die dat advies geven gewoon gewend aan hun eigen luidruchtige vogels.
Is het een âLinnieâ die jij hebt? Sorry als ik het mis heb! Maar als het zo is misschien dat je dan wat aan deze thread in een papegaaienforum hebt.