Vanochtend om half 7 zat er een duif recht boven mijn hoofd op het dak (slaap op zolder)
Oooh zo vroeg!
Ik vond het al erg dat de mensen die hier bomen moesten kappen van de gemeente om 9 zaten te bladblazen. En dat is veeeel later haha
De ergernis van @Bertie is toch ook niet dat die mensen verkouden doorwerken? Haar ergernis is dat die mensen in hun vrije tijd niet aan sociale onthouding doen.
Dat jij doorwerkt (en moet doorwerken) met een snotneus staat daar helemaal los van.
Mijn vader die soep zit te slurpen.
Heel erg irritant. Ik moet echt op mijn tong bijten om er niets van te zeggen.
Jaa een beetje eigen schuld hoor. In de winter strooien we vogelvoer waardoor ze onze tuin goed weten te vinden. Nadeel is dus dat ze vanaf 't dak wachten totdat we eten komt hahaha
Hendrik Groen: Pogingen iets van het leven met corona te maken: het geheime dagboek van een heigende Hendrik, 83 1/4 jaar
Ik werd laatst wakker en een kraai bleef maar tetteren man man hou toch je kutsnavel. als het dan nog een lief vogeltje whatever is maar dat gekrijs was zo hard. Het leek alsof hij pal naast mn bed stond en ff alle vogels wilde laten weten dat hij in town was.
Oh nee joh vast eigen schuld, ze komen er toch wel. Althans hier wel en ik hang niks op aan voer
Er is ook altijd een hele groep kraaien die zich met een giga groep verzamelen in een hoge boom hier. Echt schijtirritant en ze schijten ook letterlijk alles onder haha
de buurkinderen die steeds niet-constructief screeuwen, gewoon hele tijd
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
en soms echt schreeuwerig, soms op een soort piepende vogeltoonhoogte maar gewoon de hele fucking tijd.
waarvoor moeten die kinderen steeds schreeuwen, ik snap het niet
word er helemaal leip van. Iedereen omstebeurt " Hoi wij gaan ook dicht" Ja en? Was toch niet van plan lekker de stad in te gaan nu.
Ja, of uberhaupt al die mails van winkels over ‘hoe ze omgaan met corona’ met als conclusie ‘we doen precies hetzelfde als altijd je kan gewoon blijven bestellen hoidoei’
Hahaha dit vind ik al erg zonder 1,5 m afstandsregel. Ga gewoon aan de andere kant van de coupe zitten zeg, doeiiiii
Haha inderdaad. Ga gewoon even genieten van de zeldzame rust in de trein.
Haha ik zie echt voor me dat je met een Brabants accent zo door je mail gaat:
Edit he tering het had een gif moeten zijn
Mijn broer en z’n vrienden vonden het grappig om dit expres te doen bij vrouwen die alleen zitten, m’n bloeddruk stijgt al als ik eraan denk
Oh nog een dieren ergernis die ik vergeten was die eigenlijk bij de vorige past:
Ik spot nu alweer veeeeel muggen.
En het blijft de komende week nog onder de 10 graden.
Dat mijn moeder vandaag tijdens het oppassen schijnbaar mijn wasmachine per ongeluk heeft ingesteld dat hij NU keihard begint te draaien en centrifugeren.
Ipv morgenochtend vroeg.
Nu lig ik dus in bed naar een opstijgend vliegtuig te luisteren waardoor ik niet kan slapen.
En ik zie dreumes ook met opengesperde ogen op de babyfoon liggen dus die heeft er ook last van.
Dat mensen blijkbaar persco zeggen ipv persconferentie. Wat is dat voor stomme afkorting. Weet ook niet waarom ik me er zo aan erger maar maak het woord gewoon af!