Een vriendin noemde wintersport laatst “wispo”. Ook zo afschuwelijk
Een goede afko is echt heerlie. Jullie zijn gewoon haters.
Geen biba’s voor de rest
Dat ik vandaag toch een redelijke afstand moet gaan afleggen om mijn bril op te halen, omdat morgen de opticiens dichtgaan. En eigenlijk vond ik het een fijner idee om met de fiets te gaan maar mijn lichaam sputtert tegen dus weer 20 minuten mijn chronische hoest inhouden.
Nou ik begrijp eindelijk waarom oma geen wordfeud tegen random online mensen wil spelen. Ik probeerde het één keer en werd gelijk gekoppeld aan XXLMikeXLpiemel34. Zelfs een onschuldig woordspel is niet meer veilig voor dat soort kneuzen.
Je mag mij wel toevoegen! Ik heb de smaak weer te pakken haha. Mijn gebruikersnaam is BakkesX
Je mag mij ook toevoegen! ik ben XXLMikeXLpiemel35
Oeh bedankt voor je reactie! Wist helemaal niet dat zij een overzicht hebben van alle mini bibliotheken in Groningen. Woon wel in het Noorden maar andere provincie (al kom ik er vaak)
Het zit hem eigenlijk vooral in de informatieve boeken. Iets over makkelijk moestuinen. Een boek over ADHD. Even tijdschriften lezen. Dat mis ik vooral eigenlijk. Maar goed het zal niet eeuwen duren dit
Pff nou dat op jacht gaan is voor mij, net als iedereen, een grote ergernis. Maar zal een poging wagen. En eens zoeken naar een boek. begeef je je niet voor niks op het strijdveld dat supermarkt heet.
Lol echt typisch dit. Trui stelende vriendin stuurt me natuurlijk meteen een berichtje of ze vanavond bij mij kan komen trainen hoor nooit iets van haar. Mn vriend zei al dat ze dat ging doen
Meh ik hoest mezelf helemaal de pleuris waardoor ik niet eens van mijn chocolade paaseitjes kan genieten
“Entreegeld is een trui.”
‘Even in tijden van Corona iets om jullie af te leiden…’ overal iedereen op YouTube & Instagram die iets wil pluggen.
Volgens mij verwarren ze activistisch met kaptalistisch.
Brb deze activist gaat even naar Heerhugowaard
Is hij allebei?
Mooie speech man!
Dat iedereen nu ineens “blijf gezond” oid onderaan z’n mails zet.
Eh ja bij voorkeur wel maar dat heb ik niet per se in de hand he
Volgens mij krijg ik gordelroos ofzo