Waar erger je je aan #6

Is zo’n lang woord

1 like

Oeps hahaha

10 likes

Hahaha :upside_down_face:

ten eerste: ik dacht vanmorgen toen ik vertrok dat ik vandaag wel op tijd thuis zou zijn (boy i was wrong 23:30 as we speaking) dus mijn was heeft lekker lang in de wasmachine mogen broeien :rage:

ten tweede kom ik er nu achter (na het nieuws en mijn mailtjes weer bij te hebben gelezen) dat veel winkelketens dicht zijn vanaf morgen/vandaag? DUS dat = aankomende tijd geen nieuwe pashokjes shoplogs die we kunnen kijken @ezw balen :cry:!!
btw de reden waarom de winkels dicht gaan/zijn kan ik alleen maar toejuichen hoor

1 like
2 likes

Je was gaat toch niet stinken als er geen lucht bij komt?

Dat mijn buurjongen uit verveling maar denkt dat het niet aso is om op dit tijdstip nog even de muziek keihard aan te knallen.Dat jij niet hoeft te werken oké maar kom mij dan niet uit mijn slaap houden want mijn wekker gaat morgen wél gewoon om 6 uur om te werken.En mijn huurbaas doet er gewoon niks aan,’want ik mag niks doen’.

2 likes

Jawel, als ‘ie te lang in de wasmachine blijft wel.

4 likes

Wacht, is dit alleen/vooral in Utrecht? Niet alle studentensteden?

@Luzarl ik dacht dat dat ook gebeurt als je het in de wasmachine laat zitten. Ik moest vroeger altijd de deur openzetten thuis als ik de machine hoorde afgaan.
Als je het niet ophangt blijft er geloof ik ook muf, echt pas als je het uit elkaar haalt en ophangt niet

Oh, ik heb dat nooit en ik laat mn was wel eens een dag zitten. Heb er alleen juist last van als ik de deur opendoe en de natte was blijft zitten. Ik mocht vroeger ook nooit natte spullen laten liggen van mn moeder, dan ging het stinken zei ze

1 like

Zo heb ik woensdag met mijn vloekende moeder en de hond door het bos gelopen, overal fietsende kinderen, rokende jongeren met keiharde muziek uit geluidsboxen. Op een gegeven moment kwamen we het zoveelste groepje fietsende jongetjes tegen en zei mijn moeder iets te hard “Godverdomme”! Die jongetjes moesten een beetje gniffelen en ik stiekem ook wel, maar snap het wel hoor.

5 likes

Oh ik word hier ook gek van met mijn honden uitlaten! Ik probeer nu juist mensen te ontwijken maar dat is lastig zeker nu al die kinderen steeds buiten zijn en dan ook nog op me afstormen om te vragen of ze mijn honden mogen aaien :sob:
Nee, rot op.

1 like

Een vriendin noemde wintersport laatst “wispo”. Ook zo afschuwelijk

18 likes

Een goede afko is echt heerlie. Jullie zijn gewoon haters.

25 likes

Geen biba’s voor de rest

9 likes

:sob::sob::sob:

Dat ik vandaag toch een redelijke afstand moet gaan afleggen om mijn bril op te halen, omdat morgen de opticiens dichtgaan. En eigenlijk vond ik het een fijner idee om met de fiets te gaan maar mijn lichaam sputtert tegen dus weer 20 minuten mijn chronische hoest inhouden. :joy:

Nou ik begrijp eindelijk waarom oma geen wordfeud tegen random online mensen wil spelen. Ik probeerde het één keer en werd gelijk gekoppeld aan XXLMikeXLpiemel34. Zelfs een onschuldig woordspel is niet meer veilig voor dat soort kneuzen.

14 likes

Je mag mij wel toevoegen! Ik heb de smaak weer te pakken haha. Mijn gebruikersnaam is BakkesX

1 like

Je mag mij ook toevoegen! ik ben XXLMikeXLpiemel35

82 likes