Oeh bedankt voor je reactie! Wist helemaal niet dat zij een overzicht hebben van alle mini bibliotheken in Groningen. Woon wel in het Noorden maar andere provincie (al kom ik er vaak)
Het zit hem eigenlijk vooral in de informatieve boeken. Iets over makkelijk moestuinen. Een boek over ADHD. Even tijdschriften lezen. Dat mis ik vooral eigenlijk. Maar goed het zal niet eeuwen duren dit
Pff nou dat op jacht gaan is voor mij, net als iedereen, een grote ergernis. Maar zal een poging wagen. En eens zoeken naar een boek. begeef je je niet voor niks op het strijdveld dat supermarkt heet.
Lol echt typisch dit. Trui stelende vriendin stuurt me natuurlijk meteen een berichtje of ze vanavond bij mij kan komen trainen hoor nooit iets van haar. Mn vriend zei al dat ze dat ging doen
Meh ik hoest mezelf helemaal de pleuris waardoor ik niet eens van mijn chocolade paaseitjes kan genieten
āEntreegeld is een trui.ā
āEven in tijden van Corona iets om jullie af te leidenā¦ā overal iedereen op YouTube & Instagram die iets wil pluggen.
Volgens mij verwarren ze activistisch met kaptalistisch.
Brb deze activist gaat even naar Heerhugowaard
Is hij allebei?
Mooie speech man!
Dat iedereen nu ineens āblijf gezondā oid onderaan zān mails zet.
Eh ja bij voorkeur wel maar dat heb ik niet per se in de hand he
Volgens mij krijg ik gordelroos ofzo
Ik volg district 8 op FB, zoān website waar ze meldingen volgen en fotograferen. Het maakt niet uit waar iets gebeurt en of het een verkeersongeluk, een brand of diefstal is, altijd moeten er van die mensen reageren met āEr gebeurt elke keer wat in die straat.ā Euh nee? Ik zie die straat pas voor het eerst voorbijkomen. De wereld gaat echt niet kapot Wilco
Haha typen ze daar ook āhet komt nu wel erg dichtbij?ā
Ja! En Brrr ik reed er vandaag nog langs
Ik erger me rot aan mn zus die het nodig vindt om vandaag naar mijn ouders te gaan om te wandelen (ouders wonen aan de andere kant v nl, wij in Amsterdam). Ja ze houden zich aan de regels, afstand, handen wassen blabla. Maar WAAROM. Het is niet nodig, je gaat om te chillen. Er komen elke dag in Italie nog 3000+ besmettingen bij, dat kan gewoon niet allemaal alleen maar door in iemands bek te kuchen komen. Dus afstand houden en handen wassen is misschien genoeg als je elkaar alleen buiten ziet maar niet als je in een huis woont. En mn vader is risicogroep, altijd was mis met zijn gezondheid. Grrrrrr ik trek het zo slecht
Aan mijn vader. Denkt dat ie jong en vitaal is maar valt gewoon onder risicogroep. Bijna 65 en hart problemen.
Gaat heel leuk bijna elke dag boodschappen doen en vandaag naar de stad voor een boek. Zodat ie even eruit is.
Moet hem nu āde les lezenā ipv andersom. Bestel dat boek online en doe 1x in de week boodschappen. Online kan ook bij die lokale boekenwinkel.
Hij houdt zich verder wel aan de voorschriften maar het liefst sluit ik hem op.
Oh dit snap ik heel goed inderdaad. Mijn ouders vallen ook in de risicogroep en ik werk ook nog in de zorg. Dus ik zie naast mijn collegaās even helemaal niemand. Is kut maar het is echt even niet anders.
Snap mensen die eigenwijs blijven doen dan ook echt niet. Blijf gewoon binnen en houdt je mond.
Nou ze blijft toch in Amsterdam. āMaar als we volgende week de piek gehad hebben ga ik alsnog!ā. K
Ah dit is zo herkenbaar! Mijn moeder is ook hartpatiĆ«nt en was tot vorige week ook zo āik kan gewoon alles dus niks aan de hand en ik ga gewoon werkenā en toen heb ik heel duidelijk gezegd dat ik het echt kut vind dat ze er zo luchtig over doet omdat zij er gewoon DOOD aan kan gaan. Die kwam wel ff binnen en sindsdien blijft ze thuis. Ze heeft ook een gesprek met de cardioloog gehad (stond sowieso al gepland maar was nu telefonisch) en die heeft haar huisarrest gegeven, misschien moet je vader ook ff met zān cardioloog bellen.