WIE DAN?!
Ik had dat ook met een bekend persoon. Reageren onder mijn foto’s, mij toevoegen en weer verwijderen. En dat meerdere keren een paar maanden lang.
Een bepaalde muzikant voegde mij dus dik een jaar geleden ook op die manier toe en verwijderde mij weer en dan allemaal van die loze kreten op Instagram tegen populaire muziek en het systeem etc. LUL je doet er zelf niet zo hard aan mee om aan meer volgers te geraken. :’)
stel je maar gerust met de gedachte dat het waarschijnlijk een geautomatiseerd proces is en desbetreffend persoon geen enkel oordeel over je account heeft gemaakt
Wij hebben in de hal beneden een briefje opgehangen voor hulpbehoevende mensen die we misschien kunnen helpen. Telefoonnummer erbij maar ook gezegd dat ze bij ons mogen aanbellen. Nu is er al drie keer aangebeld gisteren en vandaag maar telkens als we bij de deur komen staat er niemand? Dus volgens mij is het gewoon een vervelend kind dat aan belletje-lel doet. Heel irritant.
Het duurt vaak ongeveer vijftien seconden voor we bij de deur zijn en kijken dan op de galerij en dan is er dus niemand.
Ook als hij/zij maar een paar honderd mensen volgt?
M’n zusje was een (niet zo bekende) artiest gaan volgen en die had haar ook een volgverzoek gestuurd maar na even kijken op haar profiel weer ontvolgd. Ze dacht ook oh die vindt m’n uiterlijk/foto’s niks @hectometer
Hmm vast niet altijd maar er zijn wel veel programma’s voor beschikbaar, kun je instellen op hoeveel volgers je wilt blijven zitten en hoe laat ze weer ontvolgd moeten worden
Dat ik zelf heel veel ‘haha’ typ tussen m’n berichten door. T is niet eens grappig en dan eindig ik alsnog met ‘haha’.
Misschien wel goed idee. Hij was hier net. Weer op het hart gedrukt voor meerdere dagen boodschappen te doen. Kwam wel meer over, ga hem wat vaker lastig vallen met nutteloze dingen zodat ie niet zo alleen is.
Pff zo vervelend, ik heb een beetje hetzelfde op dit moment met mijn huisgenoot😫 sterkte ermee.
Maar dit is iets dat van het RIVM ‘gewoon’ mag hè. Ik vind het ook vervelend maar ik vind het niet gek dat mensen het doen als het RIVM letterlijk zegt dat het kan.
Ik heb drie soorten paaseitjes van de hema maar ze zijn alledrie niet zo lekker
Als ze op 1,5 meter afstand van elkaar zitten ja.
Het was toch andersom? Eerst artiest volgen ->die volgt jou -> die ontvolgt weer.
Jouw methode om meer volgers te genereren snap ik. Net als van die random mensen foto’s op mijn profiel gaan liken en dan waarschijnlijk hopen dat ik ook dingen terug like/hun ga volgen.
Edit: onee bij @hectometer ging het wel zo lees ik nu. Zo korte tijd kan indd automatisch zijn.
Heb weer eens last van rammelende eierstokken en natuurlijk zijn 3 van mijn collega’s in verwachting nu
Dat de vader van een vriendin (thuiswonend) mogelijk Corona heeft en deze vriendin vervolgens wel AL haar sociale contacten onderhoudt.
Ze zit iedere dag bij haar vriend + zijn ouders. Haar vriend gaat naar huisfeestjes en vandaag gaat ze zelfs naar een verjaardag met een grote groep mensen !?
Als ik haar erop aanspreek zegt ze dat ze zich niet zo druk over maakt.
Samen even 1 vandaag terugkijken wil mss wel helpen (van vandaag)
Wow dat item in het ziekenhuis vond ik heeeel indrukwekkend
Ik reageer hier nog eens op, maar je hebt gelijk! Die nieuwe reclame is zooo vreselijk!