Mijn vader is een beetje doof en heeft de gewoonte om minstens 2 geluidsbronnen tegelijkertijd aan te hebben. Praatradio in de keuken en muziek in de woonkamer. Hij hoort het beide niet, en ieder ander mens ook niet want het overstemt elkaar.
Een vriendin die constant in de groepsapp post hoe goed zij wel niet weet hoe iedereen zich moet gedragen nu en dat zij ver boven de tokkies staat die de telegraaf lezen en gaan hamsteren bij de AH… Ja meid we know
Mijn boomerouders die denken dat het wel een goed idee is als de kinderen naar huis komen volgend weekend ‘als toch niemand ziek is’. Waarvan één in de risicogroep zit.
Please.
dat ik al maandennnnn een hele hele grote stapel foto’s heb liggen die ik nog moet sorteren en in fotoboeken moet plakken en ik nu dit weekend alle tijd ervoor heb gehad…
doe ik het nog niet
waarom blijft zoiets nou altijd liggen?!
Hoe klein het aanbod wandkapstokken is.
Wat lillek allemaal.
En ze vaak ook niet eens recht in een parkeervak kunnen parkeren.
Aan het gesmak van mijn hond
Die margherita is wel lekker serieus
Ja klopt maar was al de hele avond aan het fantaseren over ristorante funghi en dan kan ik het mentaal niet aan om een andere smaak te eten
En ik voel me lelijk omdat ik eigenlijk echt naar de kapper zou moeten voor highlights
Ga het niet zelf doen. Ga het niet zelf doen. Ga het niet zelf doen.
Zelf maken? Wij hebben dit nagedaan maar dan met anderme knopjes die wij leuk vonden (oa zara home!)
Uiteindelijk zie je er dus precies niks van want alle jassen hangen er over heen . Maar was een leuk project hahah
Dit is echt een super leuk idee.
Haha ik zei vandaag hier thuis ook dat ik echt te lelijk ben voor woorden momenteel
Kan niets meer
Ooh da’s leuk! We willen alleen zo min mogelijk gaten boren want die moeten we ook weer dichtmaken bij het beëindigen van het huurcontract haha.
Ik heb nog twee wandhaken die je over de deur kan hangen maar de deuren hier in huis zijn te dik
Ik denk dat ik, zodra de Ikea weer open is, gewoon deze ga halen:
Goed idee! Ik ga het zelf doen
Hahaha I knew it
Oh die is best mooi! Waar is deze van?