Waar erger je je aan #6

2 likes

Van die kledingmerken die opeens vrolijke en motiverende quotes op Insta delen, omdat ze niks kunnen verkopen :face_vomiting:

6 likes

Dit is echt mijn nieuwe ‘met vriendelijke groeten’.

1 like

Dat ik mijn cash money slecht kwijt kom nu :joy: zou opzich wel een frietje willen bestellen oid maar dat kan nu allemaal niet omdat ik dan moet pinnen

2 likes

Heb je veel cash dan? Hoe kom je daaraan :stuck_out_tongue: En je kan het altijd bewaren toch, straks kun je het wel weer uitgeven. Op moment dat ik cash nodig heb heb ik het nooit (op de markt, voor een envelop voor een jarige).

Ik deal part-time!

Nee :joy: ik pin altijd mijn vrij te besteden salaris omdat ik dan beter overzicht heb en het minder snel uitgeef online. Maar nu is het een beetje lastig geworden… moet het volgende maand maar op mn rekening laten staan

5 likes

Mijn neus zit echt potdicht waardoor ik niet kan slapen want ik kan gewoon niet fatsoenlijk door mijn mond ademen ofzo? Lijkt net of ik dan veel minder lucht krijg. Ik wil gewoon slapen :weary:

Er gaat op instagram een challenge rond voor meer positiviteit. Omdat er zoveel negativiteit is op de wereld moet je een foto uploaden waarin je positiviteit uitstraalt en vervolgens andere mensen nomineren om hetzelfde te doen. Nou zit daar echt op te wachten hoor, denk dat jullie met jullie ~positieve foto’s~ de wereld echt een stukje beter maken nu

38 likes

Sowieso huisgenoten, mijne had net een 24 uurs date, waarvan 12 uur zich hier thuis afspeelden! YAY, social distancing

4 likes

Dat mensen niet gewoon binnen blijven. Hoe verdomd lastig is het om nou gewoon een keer te luisteren?!
Kreeg net ene noodmelding op m’n telefoon, maar vermoed dat zelfs dat mensen er niet van weerhouden om gewoon LeKkEr nAaR HeT sTrAnD te gaan.
Ik schaam me gewoon voor m’n medemens. Niet te doen dit.

3 likes

Haha ja bijzonder ook hoe iedereen een reden heeft (verzonnen) om toch af te moeten spreken

1 like

Mijn boomerpapa kan dat ook niet. Of Orinoko Flow van Enya of iets van Pink Floyd op standje 500 of de radio op onverstaanbaar

4 likes

Mijn vader is een beetje doof en heeft de gewoonte om minstens 2 geluidsbronnen tegelijkertijd aan te hebben. Praatradio in de keuken en muziek in de woonkamer. Hij hoort het beide niet, en ieder ander mens ook niet want het overstemt elkaar.

1 like

Een vriendin die constant in de groepsapp post hoe goed zij wel niet weet hoe iedereen zich moet gedragen nu en dat zij ver boven de tokkies staat die de telegraaf lezen en gaan hamsteren bij de AH… Ja meid we know

1 like

Mijn boomerouders die denken dat het wel een goed idee is als de kinderen naar huis komen volgend weekend ‘als toch niemand ziek is’. Waarvan één in de risicogroep zit.
Please.

dat ik al maandennnnn een hele hele grote stapel foto’s heb liggen die ik nog moet sorteren en in fotoboeken moet plakken en ik nu dit weekend alle tijd ervoor heb gehad…
doe ik het nog niet :confused:
waarom blijft zoiets nou altijd liggen?!

1 like

Hoe klein het aanbod wandkapstokken is.

Wat lillek allemaal.

2 likes

Ja Jezus, er zijn echt gedrochten
Wij hebben uiteindelijk deze maar gekocht

1 like

En ze vaak ook niet eens recht in een parkeervak kunnen parkeren.

Aan het gesmak van mijn hond :roll_eyes: