Waar erger je je aan #6

Rip hier moesten ristorante pizza’s liggen

Die margherita is wel lekker serieus :ok_hand:

2 likes

Ja klopt maar was al de hele avond aan het fantaseren over ristorante funghi en dan kan ik het mentaal niet aan om een andere smaak te eten :cry:

8 likes

En ik voel me lelijk omdat ik eigenlijk echt naar de kapper zou moeten voor highlights

5 likes

Ga het niet zelf doen. Ga het niet zelf doen. Ga het niet zelf doen.

Zelf maken? Wij hebben dit nagedaan maar dan met anderme knopjes die wij leuk vonden (oa zara home!)

Uiteindelijk zie je er dus precies niks van want alle jassen hangen er over heen :+1:t3:. Maar was een leuk project hahah

7 likes

Dit is echt een super leuk idee.

1 like

Haha ik zei vandaag hier thuis ook dat ik echt te lelijk ben voor woorden momenteel
Kan niets meer :joy:

1 like

Ooh da’s leuk! We willen alleen zo min mogelijk gaten boren want die moeten we ook weer dichtmaken bij het beëindigen van het huurcontract haha.
Ik heb nog twee wandhaken die je over de deur kan hangen maar de deuren hier in huis zijn te dik :expressionless:

Ik denk dat ik, zodra de Ikea weer open is, gewoon deze ga halen:

image

Goed idee! Ik ga het zelf doen

12 likes

Hahaha I knew it

Oh die is best mooi! Waar is deze van?

Iemand die ik ken heeft nu al aan zo’n 20 winactie’s meegedaan om van die stomme tafeltjes te winnen via Facebook.Hou op met delen van die stomme berichtjes en koop die krengen gewoon :roll_eyes:

2 likes

Ikea! Ook maar een paar euro

1 like

Deze heb ik ook, tevreden mee

Dit doe ik ook heel erg. Een vriendin van mij typt altijd ’ uhhhh ok?’ en meerdere varianten daarvan, en toen ik dat tegen haar zei en we erom gingen lachen zei zij:’ Nou moet jij nodig zeggen met je haha’s overal’. ’ Ik heb mijn been gebroken haha’ , dat ben jij :joy: zei ze toen. En ik doe het zelfs hier, vind het echt heel moeilijk om het niet te doen haha. Zie je daar ga ik weer omg

18 likes

Je kunt het ook op een houten plank maken, en die plank tegen de muur zetten! Dan hoef je helemaal niet te boren
Die zwarte van Ikea die je laat zien is ook gewoon leuk trouwens

@Karl_Lagerfeld @anon12348926
Ik laat bij de pedicure altijd mijn teennagels gewoon lakken, maar het chipt dan snel en ik ging de dag erop naar de sauna.
Dus toen heb ik gellak genomen voor het eerst, guess who has a million regrets :’).

5 likes

Maar als je dan iets aan die haken hangt komt toch die hele plank naar de grond?

Pfff pleurt er zo een legplank uit m’n kast naar beneden… kan ik me zeker weer een ongeluk zoeken naar wat voor pluggen er onder zo’n plank moeten omdat ik anders niet bij m’n ondergoed en spijkerbroeken kan :mad: ik heb hier toch helemaal geen zin in nu en geen verstand van ook