Ohhh nee welke kleur! Misschien kun het bijwerken met dezelfde kleur nagellak
barbieschoentjesroze, ik heb zelf alleen maar donkerder.
Hopelijk blijft het koud dan ben ik iig zelf de enige die het ziet.
Nee. Je maakt gewoon een paneel, als je echt 10 jassen eraan gaat hangen kun je het ook vastkitten, maar als je er wat lichte dingen aanhangt kan je het ook gewoon neerzetten
De tweedekans chromebooks van cool.blue. Letterlijk 5 euro korting op een bedrag van 250+ euro. Waarom zou ik dan zo een kopen en geen nieuwe. Doe tenminste 20-30 euro korting.
Wow das skeer.
Ik heb een tweedekans laptop gekocht bij cool blue, 130€ korting voor een soort bleekvlek ter grootte van een druppel op de onderkant vd laptop :’). Mega chill.
Ook ik werk nu vanuit huis, wat op zich prima gaat. Maar nu hebben de buren besloten om KEIHARD kindermuziek te gaan draaien en staat er een kind ergens in een achtertuin ook nog eens meeeega hard te janken en krijsen. Echt een goede anticonceptie dit, mijn god. Maar kan me dus absoluut niet concentreren zo
Dat ik nog maar net ingewerkt ben en allemaal kutvragen van klanten krijg en dus wat langer moet zoeken voor een antwoord en niet 1 2 3 iemand hulp kan vragen, waardoor ze vet geïrriteerd reageren. Ik kan een bestelling niet voor je versnellen nee. Flikker op met je egoïstische bestelgedrag. Ook al bestel ik zelf ook nog dingen.
Ik heb blokjes banaan ingevroren en had gister al een stukje gegeten en het is zoo lekker. Maar mijn glazuur is kapot of niet werkend ofzo dus het doet zo’n pijn aan mijn tanden maar ik wil het ETEN NU
Mensen die elke poep en scheet op Facebook delen nu ze hele dagen thuis zitten. Leuk man dat je net een appel op hebt!
Dat mijn huisgenoot heel gefrustreerd aan het werk is en daarop loopt te vloeken. Mag natuurlijk maar ik ben er nog gewoon en ik probeer te chillen. Das lastig als iemand de hele tijd fuck aan het zeggen is. En dan erger ik me aan mezelf omdat ik die vibe te snel overneem.
Een videoconferentietool uittesten met mensen van werk die niet weten wat een webbrowser is of wat voor laptop ze hebben. Langste 1,5 uur van mn leven man man man.
Gelukkig morgen nog een keer
Mijn collega die vanmiddag tijdens een videovergadering de hele tijd met haar kinderen zat en heen en weer aan het wandelen was (wat ik allemaal best begrijp) maar dus ook de hele tijd haar video en microfoon aan liet staan terwijl ze helemaal niet aan het woord was (ze was maar 5% van de tijd die de vergadering duurde aan het woord ofzo). Kon me echt 0 concentreren op wat er gezegd werd door het lawaai en flitsende beelden van haar kant.
En ook dat ik vanacht maar 5.5 uur geslapen heb, van 8 tot half 6 thuis gewerkt heb en tussendoor de benen onder m’n lijf vandaan gerend heb om mijn man, die ziek op bed ligt, te voorzien van eten en kopjes thee en met hem naar de huisarts gegaan ben. 100.000 zware boodschappen gehaald en toen nog moest koken. Hoop echt dat hij snel beter is want werken en voor iemand zorgen en heel het huishouden doen in je eentje is geen feest.
First world problems, ik weet het hoor, maar moest het er ff uit gooien.
Hee je bent getrouwd! Gefeliciteerd! Was de bruiloft nog voor alle maatregelen?
Hopelijk knapt je man snel op!
Edit: bij ons is het trouwens de gewoonte om je microfoon uit te hebben als je niet praat. Misschien volgende vergadering even vragen/zeggen? Scheelt in ergernis!
Zoals ik vaak ook behoefte heb in het echt: niet constant praten maar gewoon een beetje zitten en dan tv kijken samen.
Nu wil ik dus ook niet steeds moeten videobellen en dan moeten praten, ik wil gewoon een spelletje spelen. Zonder iets te hoeven zeggen. Maar niemand wil dat.
Thanks! Ja we zijn echt vlak voordat het echt heftig werd allemaal getrouwd en aansluitend op huwelijksreis geweest. Als het een week later was geweest hadden we last minute alles moeten cancellen, dus het was perfecte timing. Lief dat je ernaar vraagt!
Aw maar dit lijkt me echt ideaal
Ik heb een vriendin met wie ik videobel en dan werken we allebei. Dan hoor je dus alleen het typen vd ander en je ziet de ander.
Ik vind het ook handig omdat ik niet steeds m’n telefoon vastpak want daar bel ik op.
Van de week stuurde ik in de familieapp dat ik mijn afvalcontainerpasje kwijt was. Ik stuurde t als soort van luchtige gespreksopener maar had m eigenlijk na 2 seconden alweer gevonden.
Anyway, fast forward naar vanavond. 3x raden wie 's avonds laat nog ff dr vuilniszak wil weggooien en dat stomme ding nergens meer kan vinden Ik heb in mn auto en alle mogelijke jaszakken, tassen en laatjes al 3x gekeken maar niks. De enige andere keer dat ik hem zo kwijt was is ie niet meer teruggekomen en moest ik een nieuwe kopen. Geen zin in.
Welk boek is het?
Ik schrok wakker omdat mijn zusje naar me stond te kijken hoe ik sliep, en ineens keihard begon te lachen. Vrijwel daarna stond mijn hond aandacht te zoeken, waarna hij ook nog binnen kwam irriteren
In de zakken zit kleding, slaap even in een andere kamer omdat ik mijn eigen kamer opknap. En sinds 45 minuten stampt mijn konijn teringhard. Verschrikkelijk, ik wil slapen