Waar erger je je aan #6

Wat stom zeg. Ik heb ook even gekeken en is Idd nergens meer te krijgen.

1 like

Je kan trouwens nog wel boekwinkeltjes.nl proberen. Dat is alleen ook tweedehands. En dus misschien ook wat langer met versturen

Ik hoop het!

1 like

Naast die positiviteit gezeik challenge op instagram gaat er weer een ander rond, namelijk: jongleren met wc rollen. Ik ga voorlopig niet meer op instagram kijken want schaam me dood hoe leeftijdsgenoten zijn. Ik werk met coronapatiënten in het ziekenhuis en zij staan te jongleren met wc rollen…

1 like

dat mijn leven al zeven jaar bestaat uit mensen die zeggen ‘jouw tijd komt nog wel’
Nou blijkbaar niet, want we zijn zeven jaar verder en mijn tijd is nog niet gekomen

/zuur

5 likes

Ik snap je volledig. Zo infantiel allemaal.

1 like

Er zijn twee duiven die PER SE op mijn balkon een nest willen bouwen. Ik jaag ze de hele tijd weg want ze poepen alles onder.

Je zou denken dat als je ~ 14879 keer bent weggejaagd, dat je dan denkt: oke misschien niet zo handig om hier te nestelen. Maar nee, ze blijven komen.

Waarom kunnen ze niet net als de eksters in de boom een nestje bouwen :tired_face:
Of op het dak van de flat ofzo waar toch niemand komt.

2 likes

Man had zich verslapen. Dus die werd bijna schreeuwend wakker en is met een hoop herrie vertrokken. Prima, kan gebeuren maar daardoor was ons zoontje al 2uur eerder wakker dan normaal.
Dus ik heb er al een halve dag opzitten met dreumes entertainment, ben nu al zo moe :tired_face:

Ohh sterkte, dit vind echt een van de meest hatelijke verbouwgeluiden, komt ook nooit een einde aan.

1 like

Oh nee hoor, al pakken ze elkaar helemaal in met wc papier, lekker boeiend. Ging mij meer om het contrast, en daar ergerde ik mij aan.

1 like

Een vriend die loopt te drammen om 1 op 1 bij mij/hem thuis af te spreken, ook al heb ik hem uitgelegd dat ik me er niet meer oke bij voel, dat ik mijn verantwoordelijkheid wil nemen en ergens een grens wil trekken. Alle argumenten die ik aandraag probeert hij onderuit te halen, voel me onder druk gezet. Op deze manier heb ik überhaubt geen zin meer hem te zien, egoïst.

Ja snap wat je bedoelt! Ik ga ergens deze week met een vriendin proberen samen te bakken op afstand. Hopelijk zorgt dat er ook voor dat je lekker samen ook in stilte wat kan doen. En wat ik zelf vaak doe is gewoon videobellen en dan ondertussen de was opvouwen of iets. Dan hoef je niet perse stiltes te laten vallen maar doe je wel iets en kan je je nog een beetje afzonderen. Misschien is dat nog een optie?

1 like

Mensen die wortels eten. Dat geluid :neutral_face:

6 likes

Dat als ik lekker buiten in de zon zit niet kan Netflixen, omdat ik dan alleen de weerkaatsing van m’n eigen rotkop in het scherm zie :pensive:

5 likes

Mensen insta die filmen in de auto vanachter het stuur. Vaak dan ook harde snelheden … cool.
Not.

4 likes

Je kan haar ook op instagram er op aanspreken/ haar ontvlogen ipv hier je ergernis te komen posten.

5 likes

Hahaha wat!? Tag dan.

1 like

Heb haar al ontvolgd maar kreeg het door een vriendin gestuurd.
Daarnaast ben ik geen politie agent.

Dus je praat met een vriendin over een andere forumer en vervolgens ga je ook nog hier je ergernis posten? Je bent geen politieagent nee maar het is wel zo netje als je er al wat over wilt zeggen om het dan rechtstreeks te doen.

2 likes

Gaat lastig als die op privé staat hè?
Zal volgende keer toestemming vragen voor ik me ergens aan mag ergeren.

1 like