Waar erger je je aan #6

Mensen die wortels eten. Dat geluid :neutral_face:

6 likes

Dat als ik lekker buiten in de zon zit niet kan Netflixen, omdat ik dan alleen de weerkaatsing van m’n eigen rotkop in het scherm zie :pensive:

5 likes

Mensen insta die filmen in de auto vanachter het stuur. Vaak dan ook harde snelheden 
 cool.
Not.

4 likes

Je kan haar ook op instagram er op aanspreken/ haar ontvlogen ipv hier je ergernis te komen posten.

5 likes

Hahaha wat!? Tag dan.

1 like

Heb haar al ontvolgd maar kreeg het door een vriendin gestuurd.
Daarnaast ben ik geen politie agent.

Dus je praat met een vriendin over een andere forumer en vervolgens ga je ook nog hier je ergernis posten? Je bent geen politieagent nee maar het is wel zo netje als je er al wat over wilt zeggen om het dan rechtstreeks te doen.

2 likes

Gaat lastig als die op privé staat hÚ?
Zal volgende keer toestemming vragen voor ik me ergens aan mag ergeren.

1 like

Je ergernis begrijp ik wel maar dat je dat hier zo komt plaatsen niet.

Je snapt toch wel dat dit echt mega flauw is. Of stuur haar een pm (kan gewoon via je eigen profiel) of laat gewoon achterwege dat het een forummer is.

1 like

Goed jongens het is duidelijk zal m’n bericht aanpassen

Is dit een overtreding? :joy:

14 likes

Nee hoor maar ik vind het wel raar om dat hier te gaan posten in combinatie met het originele bericht.

Ik weet niet. Ik vind het eigenlijk best apart dat je in dit topic alles mag plaatsen over je buurvrouw, je beste vriendin, random iemand op straat of je kind (behalve foto’s dan) maar dat als het woord ‘andere forummer’ valt dat ineens uit den boze is.
Al ben ik wel super benieuwd om wie het nu gaat natuurlijk.

2 likes

Om jou natuurlijk

1 like

Nouja als je bewust weet dat diegene mee leest/mee post zou ik ook zeggen doe het niet.

Ik heb geen rijbewijs en zolang we nog binnen zitten gaat dat er ook niet komen. :sob::sob:

Misschien te vlug gereden met de hometrainer? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

omg overal en iedere influencer en bekendheid die ik op intsta volg, zit ineens op TIKTOK.
worden zij gesponsord of komt dit door het thuiszitten?!! ik zou bijna denken sponsor, echt alles en iedereen zet het ineens in hun story. ik heb niet voor niets geen tiktok app, kom ik die stomme filmpjes alsnog tegen op insta :mad:

8 likes

Dan zou ik maar niet meer achter het stuur instagrammen flaboefje

4 likes