Gewoon niet meer reageren. Is gewoon irritant dat iemand jouw antwoord niet accepteert en maar blijft doordrammen.
Ik had gisteren zo’n heerlijke vega carbonara gemaakt maar heb alles aan mijn vriend meegegeven omdat ik echt op mijn voeding moeten letten nu. Maar baal er nu wel van want hij was zo lekker
Ik maak ook wel eens een boomerang achter het stuur en dan staat mn km range erop (dus hoever ik nog kan rijden) en toen dacht eens iemand dat ik 180 reed met mn telefoon in mn handen
Oehh recept! Eet geen varkensvlees omdat ik daar heel slecht tegen kan, dus ik ben best benieuwd of deze net als een gewone carbonara smaakt.
Ja ik begrijp het ook heel goed en wil zelf ook ook beweging. Maar het is nu gewoon afwachten totdat ze door het plafond heen gaat komen. Dus vind dat je zelfs in deze tijden een beetje rekening mag houden met je buren. Dan maar even niet touwtjespringen of je doet het ‘s ochtends om 6 uur in het park als er niemand is haha.
Sorry beelddenker
Forum code hahaha.
Zelfs fashion naar het toilet gaan is geen party meer.
Ja want ik ben als drollencoach súper geïnteresseerd in hoe ik drollenprogramma’s voor nóg hogere bedragen kan verkopen
Waarmee je een shitload of money maakt waarmee je anderen te kakken zet.
Goud
Ik kreeg dit ook, en dacht precies hetzelfde: laat me met rust
Ze zegt in de desbetreffende advertentie ook iets van ‘juist nu met de crisis’
Ik wilde gelijk iets kapot gooien. Wat een kreng.
Toen ik pasta hamsterde
Was ik in een gezonde bui en kocht ik dus volkoren nu heb ik net voor 10 dagen pasta gemaakt en dat is dus 10 x volkoren pasta eten.
Ik zou deze maand al beginnen met een nieuwe baan, maar door corona wordt dat wss uitgesteld tot juni… Ben in juli afgestudeerd dus dat betekent dat ik gewoon een jaar thuis zit, had ik zo niet gepland
Ja dat zal me leren!!!
Ik heb vandaag meer dan 1000 treden gelopen en volgens mij apple watch heb ik precies 0 trappen gelopen Helemaal perfect
kan je er niet gewoon iets van zeggen?