Je ergernis begrijp ik wel maar dat je dat hier zo komt plaatsen niet.
Je snapt toch wel dat dit echt mega flauw is. Of stuur haar een pm (kan gewoon via je eigen profiel) of laat gewoon achterwege dat het een forummer is.
Goed jongens het is duidelijk zal m’n bericht aanpassen
Is dit een overtreding?
Nee hoor maar ik vind het wel raar om dat hier te gaan posten in combinatie met het originele bericht.
Ik weet niet. Ik vind het eigenlijk best apart dat je in dit topic alles mag plaatsen over je buurvrouw, je beste vriendin, random iemand op straat of je kind (behalve foto’s dan) maar dat als het woord ‘andere forummer’ valt dat ineens uit den boze is.
Al ben ik wel super benieuwd om wie het nu gaat natuurlijk.
Om jou natuurlijk
Nouja als je bewust weet dat diegene mee leest/mee post zou ik ook zeggen doe het niet.
Ik heb geen rijbewijs en zolang we nog binnen zitten gaat dat er ook niet komen.
Misschien te vlug gereden met de hometrainer?
omg overal en iedere influencer en bekendheid die ik op intsta volg, zit ineens op TIKTOK.
worden zij gesponsord of komt dit door het thuiszitten?!! ik zou bijna denken sponsor, echt alles en iedereen zet het ineens in hun story. ik heb niet voor niets geen tiktok app, kom ik die stomme filmpjes alsnog tegen op insta
Dan zou ik maar niet meer achter het stuur instagrammen flaboefje
Gewoon niet meer reageren. Is gewoon irritant dat iemand jouw antwoord niet accepteert en maar blijft doordrammen.
Ik had gisteren zo’n heerlijke vega carbonara gemaakt maar heb alles aan mijn vriend meegegeven omdat ik echt op mijn voeding moeten letten nu. Maar baal er nu wel van want hij was zo lekker
Ik maak ook wel eens een boomerang achter het stuur en dan staat mn km range erop (dus hoever ik nog kan rijden) en toen dacht eens iemand dat ik 180 reed met mn telefoon in mn handen
Oehh recept! Eet geen varkensvlees omdat ik daar heel slecht tegen kan, dus ik ben best benieuwd of deze net als een gewone carbonara smaakt.
Ja ik begrijp het ook heel goed en wil zelf ook ook beweging. Maar het is nu gewoon afwachten totdat ze door het plafond heen gaat komen. Dus vind dat je zelfs in deze tijden een beetje rekening mag houden met je buren. Dan maar even niet touwtjespringen of je doet het ‘s ochtends om 6 uur in het park als er niemand is haha.
Sorry beelddenker
Forum code hahaha.