Zelfs fashion naar het toilet gaan is geen party meer.
Ja want ik ben als drollencoach súper geïnteresseerd in hoe ik drollenprogramma’s voor nóg hogere bedragen kan verkopen
Waarmee je een shitload of money maakt waarmee je anderen te kakken zet.
Goud
Ik kreeg dit ook, en dacht precies hetzelfde: laat me met rust
Ze zegt in de desbetreffende advertentie ook iets van ‘juist nu met de crisis’
Ik wilde gelijk iets kapot gooien. Wat een kreng.
Toen ik pasta hamsterde
Was ik in een gezonde bui en kocht ik dus volkoren nu heb ik net voor 10 dagen pasta gemaakt en dat is dus 10 x volkoren pasta eten.
Ik zou deze maand al beginnen met een nieuwe baan, maar door corona wordt dat wss uitgesteld tot juni… Ben in juli afgestudeerd dus dat betekent dat ik gewoon een jaar thuis zit, had ik zo niet gepland
Ja dat zal me leren!!!
Ik heb vandaag meer dan 1000 treden gelopen en volgens mij apple watch heb ik precies 0 trappen gelopen Helemaal perfect
kan je er niet gewoon iets van zeggen?
Dat ik elke doordeweekse dag denk: vanavond ga ik écht op tijd slapen.En dan braaf tussen 10 en half 11 in bed lig maar vervolgens pas om half 1 gaan slapen.
En dan morgen de wekker weer vier keer uitduwen
Mensen (nouja het zijn eigenlijk altijd mannen van 40+) die even stil gaan staan en dan lekker uitgebreid gaan bekijken wat je aan het doen bent (vaak een taak als een band plakken ofzo). Loop gwn door
Mijn vriend die afgesproken heeft dat wij binnenkort bij vrienden langs gaan (ook een stel) zonder hier met mij over te praten. En een van hun zit ook gewoon nog op kantoor. Dacht het ff niet hoor
Insta stories met erbij ‘quarantaine dag x’ terwijl die mensen ook nog gewoon stories plaatsen dat ze buiten een rondje lopen etc. Jij zit niet in quarantaine! Ik wel dus pity en jaloers als ik ben, vind ik die mensen nep en kut
Dat ik mijn pakketjes en post had klaargemaakt en mezelf in Echte Kleding had gehesen om dan tot de ontdekking te komen dat het postkantoor door corona sluit tussen 12u30 en 13u30 (minder werknemers denk ik?).
Godverdomme ik ga morgen wel dan.
Heb je een hele grote bestelling? Ik krijg vaak mail dat 1/2 pakketten onderweg is, zelfs bezorgd, en 2/2 bestaat dan gewoon niet want alles past in 1 doos.
Aan mijn kind wat niet meer overdag wil slapen maar wel hondsmoe loopt te chaggerijnen. Ik vind hem gewoon echt veel te jong om niet meer te slapen overdag ben wakker met hem sinds 5 uur, ben echt kapot!