Dat ik elke doordeweekse dag denk: vanavond ga ik écht op tijd slapen.En dan braaf tussen 10 en half 11 in bed lig maar vervolgens pas om half 1 gaan slapen.
En dan morgen de wekker weer vier keer uitduwen
Mensen (nouja het zijn eigenlijk altijd mannen van 40+) die even stil gaan staan en dan lekker uitgebreid gaan bekijken wat je aan het doen bent (vaak een taak als een band plakken ofzo). Loop gwn door
Mijn vriend die afgesproken heeft dat wij binnenkort bij vrienden langs gaan (ook een stel) zonder hier met mij over te praten. En een van hun zit ook gewoon nog op kantoor. Dacht het ff niet hoor
Insta stories met erbij ‘quarantaine dag x’ terwijl die mensen ook nog gewoon stories plaatsen dat ze buiten een rondje lopen etc. Jij zit niet in quarantaine! Ik wel dus pity en jaloers als ik ben, vind ik die mensen nep en kut
Dat ik mijn pakketjes en post had klaargemaakt en mezelf in Echte Kleding had gehesen om dan tot de ontdekking te komen dat het postkantoor door corona sluit tussen 12u30 en 13u30 (minder werknemers denk ik?).
Godverdomme ik ga morgen wel dan.
Heb je een hele grote bestelling? Ik krijg vaak mail dat 1/2 pakketten onderweg is, zelfs bezorgd, en 2/2 bestaat dan gewoon niet want alles past in 1 doos.
Aan mijn kind wat niet meer overdag wil slapen maar wel hondsmoe loopt te chaggerijnen. Ik vind hem gewoon echt veel te jong om niet meer te slapen overdag ben wakker met hem sinds 5 uur, ben echt kapot!
Klinkt lekker, mag ik het recept?
dat het beeldscherm van mijn tel zo snel vettig is
ik was mijn handen heel vaak en zit er echt niet perse met vette vingers aan, hoe kan dat altijd zo vlug
Ik erger me aan het Vlaamsch Broodhuys dat dweept met #supportyourlocals. Dat is gewoon een ordinaire keten, support your locals gaat voor mij om dat koffietentje op de hoek en de groenteboer etc. Ik snap wel dat ze het doen maar met winkels in Rotterdam ben je mijn local niet hoor.
Ik wacht al 3 dagen op mijn nieuwe jogging broeken halloooo I need you
Het is eigenlijk gewoon het basis recept maar dan met vega spekjes. En als de spekjes even gebakken zijn doe ik er nog ui en champignons bij… zie nu pas dat dat eigenlijk niet hoort
Een buurvrouw zet haar (taxi?)busje graag voor ons raam neer ipv haar eigen raam omdat de zon anders niet lekker naar binnen schijnt want dat ding blokkeert het. Helemaal prima natuurlijk want het is gewoon een parkeerplaats. Maar nu werk ze niet (of thuis) dus dat ding staat er al twee weken.
En dit is echt een stom ding om om te zeuren want in middag schijnt het hier gewoon lekker aan de andere kant van het huis. Ik mis alleen de ochtendzon.
Dat t-mobile thuis een storing heeft in het internet. Zit nu dus op 4G ipv WiFi
Nouja dat weet ik niet heeeel zeker, maar haar zoons + irritante vrienden zitten in de voortuin om in de zon te kunnen zitten (want waarom zou je anders in de voortuin zitten als je een grote achtertuin hebt? en eigenlijk er zit hier in de buurt nooit iemand in de voortuin het is meer een pad naar je deur). Dus het kan wel dat ze het om een andere reden doet en ik snel conclusies trek
Het vreemde is wel dat ze m altijd voor iemand anders z’n raam pleurt ook als er ergens anders plek is bijv op een grotere plek voor niemands raam.
En ons huis staat er ongeveer tegenover dus wij hebben wel een zonnige achtertuin gelukkig
Ja precies En me dan ook nog oprecht afvragen hoe het toch komt dat ik elke dag zo moe ben na mijn werk.
Als ik iets via mn telefoon online bestel in google chrome en ik betaal, dan gaat mn bankapp daarna naar safari ipv chrome. Nu heb ik dus wel betaald en het item is weg maar ik heb geen mail en in mn account staat geen bestelling. Dus 0 zekerheid of t nou gelukt is
Is dat het! Ik snapte er al niks van, Netflix op de tv doet het wel, maar m’n telefoon wil niks laden.
Mijn moeder en haar foutief gebruik van emoticons op whatsapp. VRESELIJK.
Ze appt:
15 cliënten positief getest
En ze bedoeld vast iets van God sta ons bij ofzo met die handjes. Maar op mij komt het nu over alsof ze zegt yes wat een geluk hebben wij.
Maar misschien vind ik haar corona updates gewoon irritant