Waar erger je je aan #6

Ik date niet zo vaak en nu wil een vriendin echt alles weten. Wow.
Echt tot in detail.

Ja hier dus precies hetzelfde! Op Mn tv kan ik (gelukkig!!!) gewoon Netflix etc kijken maar op mn telefoon moet ik echt de WiFi uitzetten. Volgens mij werkt het nu wel weer fatsoenlijk.

Ehm ik ook

4 likes

Aan vrienden die continu aan het zeuren zijn dat ā€œzij nog gewoon moeten werkenā€ terwijl ik denk yo frits, in de groepsapp waar je nu zit te klagen is precies IEDEREEN GEWOON AAN HET WERK. Alsof alle thuis-werkers lekker vakantie hebben :grinning: (En wees nota bene blij dat je kan werken)

3 likes

Grapje, ik ben nu zelf die fuckboy en ik erger me echt dood aan mezelf, dat ik me blijkbaar zodanig verveel (lockdown dag 18, ik kan niet vanuit huis werken en zie mijn vriend ook al twee weken niet) en goed ga op aandacht dat ik met al die mensen blijf praten voor mijn persoonlijke emotionele jerk-offs. Hoop echt dat niemand verwacht dat dit na de lockdown wordt voortgezet. :clown_face:

Ik wanneer sommige van die jongens die ik al 8 jaar niet sprak en die ik me nu heb laten vertellen hoe fantastisch ze me vinden en wanneer ze allemaal aan me hebben gedacht in de jaren stilte me na de lockdown vragen of ik een koffie met ze wil drinken:

12 likes

Gvd ik wil temptation kijken maar videoland heeft storing :triumph:

al die instagramaccounts die kringlopen afstruinen voor goede vondsten om ze vervolgens voor zo’n 5x zoveel door te verkopen

5 likes

Klinkt wel lekker! Tnx :blush:

1 like

Mn dansleraar ā€œJa we gaan 2x per week een livestream doenā€
Dat werkte niet helemaal nha prima ze zouden filmpjes sturen. Vervolgens duurt dat facking lang want ā€œdrukā€. Hij heeft wel gewoon tijd om vreemd te gaan ( met mijn bff vandaar dat ik t weet haga)
En dan krijgen we eindelijk 2 videos is de 2e video volledig met partnering. HOE DAN DROPLUL.

9 likes

Ja maar geef toe dat je opgelucht bent dat ik er geen room in doe in ieder geval!

2 likes

sinds deze hele crisis lijkt het wel of elke (medium)boomer in m’n leven ineens memes heeft ontdekt?? en groepschats vol met de errrgste memes door moet sturen, en ik ben door mn ā€˜haha’ reacties heen maar nu voel ik me zo’n hater als m’n oude tante een volgens haar keigoei grap doorstuurt en ik niet reageer

het gaat dus echt om dingen als:

13 likes

Dat ik mijn tanden niet kan poetsen met mijn electrische tandenborstel zonder te kwijlen

9 likes

Dat mijn werkgever aaaaaltijd te laat betaald. En ik had deze keer echt een dure maand dus ik wil mijn salaris gewoon. Maar mijn werk maakt nu geen omzet dus ik voel me nou een trut om te vragen of ik mn salaris mag. :triumph:

2 likes

Heel herkenbare ergernis, mijn laatste salaris kreeg ik pas op 3 maart :roll_eyes: Verwacht het nu ook niet voor maandag overigens, wij krijgen het sowieso meestal pas op de op een na laatste of laatste dag van de maand.

En gewoon aan de bel trekken en erom vragen, crisis of geen crisis, je hebt er gewoon voor gewerkt.

ik ging gisteren oud papier wegbrengen, waaronder wat grotere ikea dozen. En bij het in stukken scheuren van dat karton heb ik het voor elkaar gekregen mezelf zodanig aan te vallen dat ik nu een rode kras op m’n wang heb zitten?? HOE dan

Hoe fijn het ook is om nog een "uitje’ te hebben (boodschappen doen :sunglasses:) ik erger me kapot dat ik elke keer me niet kan houden aan dat lijstje en dus met meer bij de kassa sta. Enne het is dan nog erger als ik een plastic tas moet kopen omdat ik niet alles kan houden (mijn huis puilt uit van die dingen) :sob:

Vervelend he. Het is gewoon irritant om er steeds om te moeten vragen en vooral als ik zie dat er gewoon genoeg geld op de zakelijke rekening staat en ik alles heb klaar gezet. Druk gewoon op die knop :triumph:.

1 like

M’n vriend die buiten een rondje zou gaan hardlopen en nu al 1,5 uur weg is, terwijl hij een pakketje verwacht. Nu kan ik niet rustig douchen of op het balkon gaan zitten of wat dan ook, want dan bestaat de kans dat ik het pakketje mis. Op zich mag hij nu wel terugkomen om het wachten even af te lossen, het is niet eens mijn pakketje :roll_eyes:

2 likes

Ik snap je ergernis, en wil hem niet tenietdoen, maar je kunt dan toch gewoon vragen of diegene de precieze datum voor je heeft omdat je zo even geen weeknummers paraat hebt? Scheelt weer opzoeken en ergernis.

de meneer van postnl die doorrijdt HALLO waar is mijn pakket

2 likes