Waar erger je je aan #6

Klinkt lekker, mag ik het recept?

dat het beeldscherm van mijn tel zo snel vettig is
ik was mijn handen heel vaak en zit er echt niet perse met vette vingers aan, hoe kan dat altijd zo vlug :angry:

1 like

Ik erger me aan het Vlaamsch Broodhuys dat dweept met #supportyourlocals. Dat is gewoon een ordinaire keten, support your locals gaat voor mij om dat koffietentje op de hoek en de groenteboer etc. Ik snap wel dat ze het doen maar met winkels in Rotterdam ben je mijn local niet hoor.

31 likes

Ik wacht al 3 dagen op mijn nieuwe jogging broeken halloooo I need you

1 like

Het is eigenlijk gewoon het basis recept maar dan met vega spekjes. En als de spekjes even gebakken zijn doe ik er nog ui en champignons bij… zie nu pas dat dat eigenlijk niet hoort

1 like

Een buurvrouw zet haar (taxi?)busje graag voor ons raam neer ipv haar eigen raam omdat de zon anders niet lekker naar binnen schijnt want dat ding blokkeert het. Helemaal prima natuurlijk want het is gewoon een parkeerplaats. Maar nu werk ze niet (of thuis) dus dat ding staat er al twee weken.
En dit is echt een stom ding om om te zeuren want in middag schijnt het hier gewoon lekker aan de andere kant van het huis. Ik mis alleen de ochtendzon.

1 like

Dat t-mobile thuis een storing heeft in het internet. Zit nu dus op 4G ipv WiFi

1 like

Nouja dat weet ik niet heeeel zeker, maar haar zoons + irritante vrienden zitten in de voortuin om in de zon te kunnen zitten (want waarom zou je anders in de voortuin zitten als je een grote achtertuin hebt? en eigenlijk er zit hier in de buurt nooit iemand in de voortuin het is meer een pad naar je deur). Dus het kan wel dat ze het om een andere reden doet en ik snel conclusies trek :sweat_smile:
Het vreemde is wel dat ze m altijd voor iemand anders z’n raam pleurt ook als er ergens anders plek is bijv op een grotere plek voor niemands raam.

En ons huis staat er ongeveer tegenover dus wij hebben wel een zonnige achtertuin gelukkig :sunny::sunny::sunny:

1 like

Ja precies :sob: En me dan ook nog oprecht afvragen hoe het toch komt dat ik elke dag zo moe ben na mijn werk.

Als ik iets via mn telefoon online bestel in google chrome en ik betaal, dan gaat mn bankapp daarna naar safari ipv chrome. Nu heb ik dus wel betaald en het item is weg maar ik heb geen mail en in mn account staat geen bestelling. Dus 0 zekerheid of t nou gelukt is :upside_down_face:

Is dat het! Ik snapte er al niks van, Netflix op de tv doet het wel, maar m’n telefoon wil niks laden.

Mijn moeder en haar foutief gebruik van emoticons op whatsapp. VRESELIJK.

Ze appt:

15 cliƫnten positief getest :pray:t3:

En ze bedoeld vast iets van God sta ons bij ofzo met die handjes. Maar op mij komt het nu over alsof ze zegt yes wat een geluk hebben wij.

Maar misschien vind ik haar corona updates gewoon irritant

47 likes

Ik date niet zo vaak en nu wil een vriendin echt alles weten. Wow.
Echt tot in detail.

Ja hier dus precies hetzelfde! Op Mn tv kan ik (gelukkig!!!) gewoon Netflix etc kijken maar op mn telefoon moet ik echt de WiFi uitzetten. Volgens mij werkt het nu wel weer fatsoenlijk.

Ehm ik ook

4 likes

Aan vrienden die continu aan het zeuren zijn dat ā€œzij nog gewoon moeten werkenā€ terwijl ik denk yo frits, in de groepsapp waar je nu zit te klagen is precies IEDEREEN GEWOON AAN HET WERK. Alsof alle thuis-werkers lekker vakantie hebben :grinning: (En wees nota bene blij dat je kan werken)

3 likes

Grapje, ik ben nu zelf die fuckboy en ik erger me echt dood aan mezelf, dat ik me blijkbaar zodanig verveel (lockdown dag 18, ik kan niet vanuit huis werken en zie mijn vriend ook al twee weken niet) en goed ga op aandacht dat ik met al die mensen blijf praten voor mijn persoonlijke emotionele jerk-offs. Hoop echt dat niemand verwacht dat dit na de lockdown wordt voortgezet. :clown_face:

Ik wanneer sommige van die jongens die ik al 8 jaar niet sprak en die ik me nu heb laten vertellen hoe fantastisch ze me vinden en wanneer ze allemaal aan me hebben gedacht in de jaren stilte me na de lockdown vragen of ik een koffie met ze wil drinken:

12 likes

Gvd ik wil temptation kijken maar videoland heeft storing :triumph:

al die instagramaccounts die kringlopen afstruinen voor goede vondsten om ze vervolgens voor zo’n 5x zoveel door te verkopen

5 likes

Klinkt wel lekker! Tnx :blush:

1 like