Waar erger je je aan #6

Mn dansleraar “Ja we gaan 2x per week een livestream doen”
Dat werkte niet helemaal nha prima ze zouden filmpjes sturen. Vervolgens duurt dat facking lang want “druk”. Hij heeft wel gewoon tijd om vreemd te gaan ( met mijn bff vandaar dat ik t weet haga)
En dan krijgen we eindelijk 2 videos is de 2e video volledig met partnering. HOE DAN DROPLUL.

9 likes

Ja maar geef toe dat je opgelucht bent dat ik er geen room in doe in ieder geval!

2 likes

Aan dat ik al 1.5-2wkn het grootste deel vd tijd al met hoofdpijn opsta :weary: Nu ook weer om 7.00 wakker geworden ermee. Geen zin om al op te staan op deze manier. Mgoed, apotheek gaat om 8.00 open en vanaf dan kunnen ze dus m’n medicijnen bezorgen dus moet echt wel zo.

Wel echt irritant, serie ofzo kijken is niks met zulke hoofdpijn, maar kom ook niet aan andere extra dingen toe nu erdoor.

1 like

sinds deze hele crisis lijkt het wel of elke (medium)boomer in m’n leven ineens memes heeft ontdekt?? en groepschats vol met de errrgste memes door moet sturen, en ik ben door mn ‘haha’ reacties heen maar nu voel ik me zo’n hater als m’n oude tante een volgens haar keigoei grap doorstuurt en ik niet reageer

het gaat dus echt om dingen als:

13 likes

Dat ik mijn tanden niet kan poetsen met mijn electrische tandenborstel zonder te kwijlen

9 likes

Dat mijn werkgever aaaaaltijd te laat betaald. En ik had deze keer echt een dure maand dus ik wil mijn salaris gewoon. Maar mijn werk maakt nu geen omzet dus ik voel me nou een trut om te vragen of ik mn salaris mag. :triumph:

2 likes

Heel herkenbare ergernis, mijn laatste salaris kreeg ik pas op 3 maart :roll_eyes: Verwacht het nu ook niet voor maandag overigens, wij krijgen het sowieso meestal pas op de op een na laatste of laatste dag van de maand.

En gewoon aan de bel trekken en erom vragen, crisis of geen crisis, je hebt er gewoon voor gewerkt.

ik ging gisteren oud papier wegbrengen, waaronder wat grotere ikea dozen. En bij het in stukken scheuren van dat karton heb ik het voor elkaar gekregen mezelf zodanig aan te vallen dat ik nu een rode kras op m’n wang heb zitten?? HOE dan

Hoe fijn het ook is om nog een "uitje’ te hebben (boodschappen doen :sunglasses:) ik erger me kapot dat ik elke keer me niet kan houden aan dat lijstje en dus met meer bij de kassa sta. Enne het is dan nog erger als ik een plastic tas moet kopen omdat ik niet alles kan houden (mijn huis puilt uit van die dingen) :sob:

Vervelend he. Het is gewoon irritant om er steeds om te moeten vragen en vooral als ik zie dat er gewoon genoeg geld op de zakelijke rekening staat en ik alles heb klaar gezet. Druk gewoon op die knop :triumph:.

1 like

M’n vriend die buiten een rondje zou gaan hardlopen en nu al 1,5 uur weg is, terwijl hij een pakketje verwacht. Nu kan ik niet rustig douchen of op het balkon gaan zitten of wat dan ook, want dan bestaat de kans dat ik het pakketje mis. Op zich mag hij nu wel terugkomen om het wachten even af te lossen, het is niet eens mijn pakketje :roll_eyes:

2 likes

Ik snap je ergernis, en wil hem niet tenietdoen, maar je kunt dan toch gewoon vragen of diegene de precieze datum voor je heeft omdat je zo even geen weeknummers paraat hebt? Scheelt weer opzoeken en ergernis.

de meneer van postnl die doorrijdt HALLO waar is mijn pakket

2 likes

Ooh ja tuurlijk via de mail is dat een heel ander verhaal. Dat snap ik ook echt niet, het doel van je mail is toch ook dat het voor de ander zo duidelijk mogelijk is, heel vreemd en indd ergerlijk :-1:

1 like

Geïrriteerde bijholten na nog een half uurtje buiten. De lente is in het land hoor. Kutpollen.

2 likes

Is er al een kliklijn voor groepen van meer dan 3? Dan kan ik het hele park hier effe tippen, groepen van wel 15 kinderen en ouders. Doe even normaaaaaaaaal.

4 likes

Die steken in mijn baarmoeder al de hele dag. Ga lekker iemand anders lastig vallen

Zijn er wel, verschilt per gemeente.

Nee ik heb mijn trui niet terug

11 likes

Godver Karl, geeft me het nummer van die meid, dit kan zo niet langer.

26 likes