Waar erger je je aan #6

Mijn moeder die altijd loopt te pushen dat ik (en mijn zus) meer moet sporten, maar wat ik dan doe vindt ze nooit goed genoeg. Nu sport ik helemaal niet meer omdat ik het constante commentaar gewoon schijtirritant vind.

Als ik dan wel ga sporten of thuis workouts doe krijg ik gelijk weer opmerkingen als: ‘het zou beter gaan als je het vaker doet’ of ‘oh, doe je maar een kwartiertje’ en als ik een dag niks doe: ‘oh ben je weer gestopt met sporten’ of ‘oh ik dacht dat je weer ging sporten?’

En wat doet ze zelf aan sport?

Ik reageer me heeeeelemaal blauw op kamers in facebookgroepen, maar mijn priveberichten worden gewoon door niemand geopend? Ik reageer ook telkens netjes op de posts, en dan tag ik de persoon die het plaatst en vertel ik dat ik wat heb gestuurd. Kijkt niemand in zijn berichtverzoeken of zie ik er gewoon stom uit ofzo? Word er echt een beetje moedeloos van…

Helaas heel veel, het is haar werk/hobby/levensdoel

Ik kan bij dezen bevestigen dat je er echt niet stom uitziet <3

In welke stad zoek je? Misschien weet iemand hier iets

1 like

Haha, lief! :cheer:

In Utrecht!

Het is vreselijk. Was er srs over aan het twijfelen om mijn vriend het te laten regelen :joy:

En dit is ook ellende. Volgens mij zitten er muizen tussen mn plafond en het dak en die hoor ik dan s’nachts lopen. Fucking gekkenwerk. En dan bonk ik met die stok tegen het plafond. Opbokken vieze dakparasieten

22 likes

Wat is je budget?

Lekker s’nachts rammen tegen 't plafond met een stok als een gekke oude nelis love it.

9 likes

Als je al veel (niet eens veel maar bij bijv 10 al) berichten ziet onder zo’n post met ‘reactie’ oid dan zijn er al veeeeel berichten binnengekomen. Ik vrees dat ze het dan idd niet meer lezen. Vaak komen er echt honderden berichtjes binnen! Het meeste geluk heb je als een bericht nét geplaatst is omdat je dan een van de eerste reacties bent.
Ik hoop dat het snel een beetje lukt! Snap dat je er zo een beetje moedeloos van wordt.

1 like

Zo rond de 500. Ben 25 dus zoek een rustig huis met werkende mensen, verder ben ik eigenlijk wel makkelijk!

@Floepsie Ik ben lid van alle mogelijke groepen, sommige wat minder groot, en het aantal reacties valt volgens mij ook mee… Maar ik snap ook wel dat het lastig is overal op te reageren, vraag me alleen af wat ik dan moet doen. Want als ze het niet lezen kan het ook niet echt aan mijn berichtje liggen ofzo?

Ik stuur je even een pm!

1 like

Nee het ligt ook vast niet aan je berichtje! Vaak reageren er gewoon heel veel mensen op een post (vooral in Utrecht) dus komen er honderden berichten binnen en lezen ze daarom niet alles. De meeste mensen die reageren sturen gewoon meteen een berichtje en niet per se iets onder de post dus al lijkt het weinig dan is het vaak toch veel.

En meestal kiest men voor iemand met gemeenschappelijke vrienden en die berichten komen geloof ik wel meteen in je normale inbox? (of dat was vroeger zo geloof ik) dus die worden dan eerder gelezen.
Ik heb helaas geen tips want hier is niet echt wat aan te doen ben ik bang. Maar dat je weet dat het niet aan jou ligt! :blush:
Het makkelijkste is via via iets vinden, maar daar hebt je misschien niks aan :pensive:

1 like

Lief, dank je wel! Ik zit ook een beetje in een tussenleeftijd. De studenten vinden me te oud en de werkenden me vaak te jong, afgaande van de oproepjes. Dus vind het ook lastig om iets te vinden. Maar ik blijf gewoon elke dag reageren, wie weet lukt het vanzelf een keertje…

Oh herkenbaar! Heb ik uuuuu(trecht) gewoond maar ben onlangs opzoek gegaan in Amsterdam. Ik studeer nog en sowieso nog wel eventjes, maar ik ben wel wat ouder. En al die berichten gaan altijd over ‘iemand die werkend of aan het afstuderen is vanaf 23 jaar’ of berichten van ‘student 18-23 jaar’ maar ik ben 24 en pas dus niet in beide plaatjes en dat heb jij vast ook. Zo irritant.

1 like

Ja even heerlijk mijn frustratie eruit en dan weer lekker verder slapen :heart::pray:t3:

Ja, precies dat. Wil gewoon een kamer voor mezelf in een huis zonder partypeeps, haha. Ik vind mezelf ook echt niet lastig en volgens ben ik ook wel leuk om mee te wonen :joy_cat:

1 like

Alle mensen in mijn omgeving en social media en memes die dramatisch lopen te doen over aankomen in quarantaine alsof x kilo extra zo’n ramp is.

3 likes

Kunnen ze daarna weer social media vol spammen met hun bikini body 2021. :face_with_raised_eyebrow:

1 like