Ik kan echt even niet meer tegen mijn generatiegenoten die hele artikels volventen over hoe eenzaam het is dat ze niet hun dagelijkse latte, avocado’s en wijntjes kunnen halen bij hun favo tentjes. Ja boehoe. Soms vraag ik me echt af hoe het kan dat een mens zó weinig draagkracht heeft, maar goed dat is allicht nog tot daaraan toe want dat heb je ook niet allemaal zelf in de hand. Maar dat totale gebrek aan zaken in perspectief zien en volledig voorbijgaan aan hoe geprivilegieerd je bent irriteert me mateloos. En daar mag je dan ook niks van vinden want heb compassie en selfcare en selflove. Ja sorry maar nee, het gaat gewoon niet altijd om je self (of jeself).
Misschien heeft de coronacrisis haar teruggezet naar fabrieksinstellingen
Dat het altijd zowat een half uur duurt voor ik goed en wel ben ingelogd in mn thuiswerkomgeving.
Huis naast mij staat al minimaal een jaar leeg. 3x raden wanneer ze met de grote verbouwing beginnen?
Exact, vandaag . Werk nu thuis dus kwestie van tijd voordat ik helemaal gek word.
Kunnen we niet een crowdfunding opzetten voor doe fk trui? Of is hij overal uitverkocht? @Karl_Lagerfeld
Nee hij is uitverkocht in die kleur en zelfs in andere kleuren niet beschikbaar in mijn maat. Het is overigens gewoon een simpele gele hoodie dus niet bijzonder verder maar wel een fijne trui
fruitvliegjes overal
Vrienden en familie die heel lief bedoeld willen helpen met verhuizen maar ontzettend in de weglopen en aan mijn spullen zitten.
Blijf met je tengels van mijn spullen af!
Ik wil verdorrie zelf lekker alles op mijn gemak uitpakken en neerzetten.
Sowieso een hekel aan mensen die aan mijn spullen komen.
Ik erger me aan mezelf want ik heb geen puf meer om me door de dag heen te buffelen. Heb mezelf al te vaak een schop voor m’n kont gegeven, werkt niet meer.
Ik vind dit wel een beetje kort door de bocht. Althans, voor alleenstaande mensen vind ik dit te kort door de bocht. Die dagelijks latte is een sociale bezigheid, het gaat mij in ieder geval nu niet om de latte maar wel dat een groot deel van mijn sociale leven plaatsvindt in de publieke ruimte. Ik liep stage, had college en had werk, dat is alle drie gestopt. En de dagelijkse latte met een vriendinnetje zit er ook niet in dus ja er valt wel heel veel van mijn sociale leven ineens weg. Ik heb er zelf tot nu toe weinig last van maar ik merk om me heen dat mensen het wel echt moeilijk hebben. Hele dag thuis met je partner en/of kinderen terwijl je moet werken is niet ideaal. Maar de hele dag alleen thuis zonder werk is ook echt niet leuk.
In dit artikel wordt het goed beschreven, maar ik gok dat je ergernis juist uit dit artikel voortkomt.
Neeeeeeeeeeeeee!!! Niet nu gaan klussen en boren in de buitenmuur buren aub! Kunnen hier regels voor worden opgesteld nu iedereen thuis moet werken
Oh vreselijk! Een beetje overleg in deze tijden van thuiswerken is wel op zijn plaats.
Ik erger me aan de persoon die bij me in de vierziets komt zitten in de trein. Waarom hebben mensen de notie van 1,5 afstand niet gekregen? Er zijn nog genoeg zitplekken vrij in de.trein die wel op 1,5 meter afstand zijn.
Nou ik vind jouw ergernis nog erger! Waarom doen mensen dit? Ben je zelf ergens anders gaan zitten?
Opstaan en weglopen!
Top!
Maar inderdaad, met dit soort situaties denk je toch BEN IK HIER NOU DE ENIGE die het snapt?! Wtf.
Ook met die buren. Hier ging de buurvrouw ook iets schuren. Heb maar gevraagd hoe lang het nog zou duren. Ze was verbaasd en had niet door denk ik dat ik er veel last van had. Terwijl ik na 3x de trap oplopen al denk, oh jee als de buurvrouw er maar geen last van heeft. Die gedachtengang snap ik niet.
Ik wist in ieder geval hoe lang het nog zou duren dus daar had ik rust mee. Ik zou dat even doen @Philo
Die harde muziek bij de klantenservice van de H&M. Sowieso muziek bij helpdesks
Jaaa die ergenis deel ik! Maar moet zeggen dat ik het wel kan waarderen als ze een nummer hebben uitgezocht met een knipoog naar het bedrijf of naar de dienst die ze aanbieden. En ik kan altijd extra genieten als er dan wél eens een leuk liedje is (want dat komt heeeel soms eens voor… heel soms)
Mensen (en vooral 1 iemand) die zeer passief in het leven staan en voornamelijk hun tijd spenderen aan het ondertekenen van petities. Zou bijna passive agressive er een petitie voor aanmaken die die persoon dan zelf mag ondertekenen. “Hierbij verklaart ondergetekende meer van zijn leven te maken dan eindeloos klagen op internet”.
Ik ben het rationeel helemaal met je eens, maar mijn gevoel zegt helaas echt wat anders. Ik weet dat het allemaal echt zo erg niet is, maar ik voel me momentaal wel echt eenzaam en heb er best problemen mee. En ik heb dan nog het geluk dat ik hele leuke vrienden heb waarmee ik meerdere keren per week zoom-borrels heb, en lieve familie die regelmatig incheckt om te kijken hoe het met me gaat, en therapie die (godzijdank) nog steeds doorgaat…