Drie p’s maar ja.
Echt raar, ik woon midden in de stad en normaal zou ik zoveel geschreeuw horen vanuit mijn woonkamer en nu is het totaal stil. Unsettling.
Drie p’s maar ja.
Echt raar, ik woon midden in de stad en normaal zou ik zoveel geschreeuw horen vanuit mijn woonkamer en nu is het totaal stil. Unsettling.
Je kan zelf ff gaan schreeuwen om de leegte op te vullen.
Mijn zusje blijft hysterisch gillen en lachen met dr vriendje. Echt houd je bek gewoon. Ook zo geirriteerd reageren als ik vraag of het wat zachter kan.
En nu hoor ik ze seks hebben. Leuk!
Vond het echt heel naar! Haha. Over het algemeen ben ik ook niet zo preuts, maar bij mijn zusje gaat het inderdaad te ver. Gelukkig stopte het wel snel, want ik zette direct een youtube video keihard aan.
Het gebeurd nu weer. Mijn moeder kwam geschrokken mijn kamer ingelopen, en gaat als ze alleen met mijn zusje is even tegen haar zeggen dat ze goed te horen is. Mijn god zeg wat ongemakkelijk.
Een vriendin haar zusje is jarig en vierde het gewoon voor familie.
Wij wonen in het gebied waar de meeste besmettingen zijn, en ze werkt ook nog in de zorg. Dus ik appte haar nogal verontwaardigd terug.
Dan zegt ze ook nog tegen mij; moet ik toch weten, ik heb geen zin om mij daarover te verantwoorden, het is toch gewoon familie.
Ik heb echt mijn nummer één ergernis denk ik. Dat is wanneer iemand je probeert beter te laten voelen over iets wat je doet maar je eigenlijk slechter laten voelen. Je ziet het voornamelijk in vrouwentijdschriften, bij BN’ers en influencer achtige types.
Ze zeggen dan dingen als:
waardoor ze eigenlijk alleen maar duidelijk maken hoe ver jouw levenskeuzes wel niet afwijken van “de norm” echt zo ergerlijk zegt dan niks
Nou je het zegt indd. Ik ga hier eens wat meer op letten, want misschien zeg ik dat zelf onbewust ook wel tegen mensen. Maar herkenbaar!
(Ik doe al deze dingen namelijk gewoon standaard) Eerder een uitzondering als ik voor 9 uur mn bed uit ben, een koekje laat staan of ga sporten
Oooh mn moeder liep vanmiddag echt paars aan van woede door het familie-argument.
Een collega op dr werk knuffelde gewoon met een andere collega “want familie dus die kunnen elkaar niet besmetten”. Echt…wat!!! Andere collega’s werden (gelukkig) ook echt heel boos. Hoe denken mensen.
Maar familie kan toch gewoon? Dat virus weet heus wel dat er uitzonderingen gelden (de uitzonderingen zijn familie, religieuze bijeenkomsten en anders eenzaam zijn)
Jaa een beetje gezond verstand is ver te zoeken bij sommige mensen. Die snappen of willen het echt niet snappen. Maar ja dat kun je moeilijk zeggen tegen een vriendin (die al zo defensief is van zichzelf). Geen zin in nog meer negativitiet dus heb het maar laten gaan.
Ik vind dat het alleen telt dat je meegedaan hebt met earth hour als je het ook zonder elektrische apparatuur hebt gedaan, maar heel mijn insta heeft dat niet gedaan.
Maar volgens de definitie moet dat wel en ik wil ze allemaal belerend toespreken.
(ik heb het 3 kwartier gedaan en later bleek ook nog een uur te vroeg maar ik deel het ook niet op m’n insta)
is geschreven door een gastblogger dat wel!! maar wtf een paar minuten. uberhaubt wie merkt het en waarom zou het jou uitmaken wat anderen er van vinden en waarom zou je er zelf uberhaubt mee zitten als het een paar minuten zijn
zoveeeeeeel vooroordelen en aannames en verwachtingen in 1 stom zinnetje.
Jaaa
Dat het uitzonderlijk moet zijn als je eens 2 snoepjes eet, uhm ik eet meestal gewoon de zak leeg en ik vond daar niks mis mee? Ook sport ik nooit en ik haat mensen die doen alsof er daar wat mis mee is.
Ik hoop dat ik me zelf hier niet schuldig aan maak zulke opmerkingen te maken, probeer er wel op te letten.
Ooh en nog een ergernis het waait zo hard dat het door de kieren heen waait en m’n voorzetramen de hele tijd klapperen.
Snap ik heel goed!
Ik heb dat ook een beetje met het topic hier. Ik word zo ontzettend bang als ik het nieuws volg of het topic volg en ik neem mezelf dan voor om het met rust te laten. En een uur later ga ik toch alles weer bijlezen.
Die wind, kan dat niet iets minder
tot 9 uur in je bed blijven liggen, ben je nou betoeterd,
Ik heb het koud en duizelt af en toe. En mijn dure grote plant is aan het doodgaan. En mijn vriend geeft mij de schuld. Ik doe alles eraan om die plant levend te houden. Maar zelf doet hij niks dan commentaar geven.
dat zoveel medestudenten ipv normaal idea zeggen ideARRRRRR zeggen