Net al geklaagd in het wat je kwijt wilt topic, maar de fak die wind??? Het tiert in mijn kamer en het tocht als de tering. Waarom ben ik gisteren binnen gebleven, had beter de dagen om kunnen wisselen.
Leraren en lecturers deden dit ook bij ons, maar blijkbaar is dat Brits heb ik me laten vertellen
haha ja maar vooral duitse studenten kunnen er wat van en ik word gek
peaRRRnutbutter
Nee, dat vind ik echt heel naar ook. Sowieso kan ik best wel slecht tegen bepaalde accenten ofzo. Net als Britten tijdens onze Frans-les. Kunnen ze ook niks aan doen, maar ufffff
Touwtje springen dan ook echt, allemensenzeg. Ik heb geen tips voor je, maar leef met je mee.
Ik ben uit mijn lievelingsbroek gescheurd, en ik kan hetzelfde model niet meer vinden ugh.
We konden gisteren onze lounge set (kut woord) ophalen en nu zag ik dus vanochtend dat er 1 zitting bij is waar de rits van kapot is… weet nu al dat die hele set dan terug moet ipv dat dat kussen word vervangen echt geen zin in want was een enorme doos (die al plat is nu)
Ik heb zin in snoep/taart/alhetlekkereetenvandewereld maar heb geen zin om boodschappen te gaan doen en mezelf aan te kleden. Winkel is op 2 minuten lopen
Ik wou helemaal roepen van oh zon rits kun je heel makkie laten maken op de markt… mja die zijn nu nergens.
Dat mijn bestelde eten niet goed was. En ik ben zo slecht in bellen als ik een klacht heb ergens over. Ik had net eten besteld en het was allemaal niet goed. Rauw en rook ook niet goed. Ik heb gebeld, en het telefoongesprek duurde letterlijk 18 minuten (plus ik hoorde ze aan de andere kant van de telefoon roddelen over mij). Maar goed, we krijgen nu wel nieuw eten (en het oude moet terug want ze willen het graag controleren??? Iemand dat wel eens meegemaakt?)
Hebben die losse airpods? Ik dacht alleen bij de echte echte apple winkels!
nee klopt… hier zit ook een schoenmaker die heel handig is met ritsen maar die is ook dicht
Komt weer heel dichtbij zo
Ja heel graag!
Ik ben elke dag weer extreem dankbaar dat Ik geen kinderen heb
Niet dat het rauw was maar ik had pizza besteld met kaas en tomaat en kreeg en pizza met tonijn en kappertjes. Dus ik meteen bellen, zij allemaal zuchten en moeilijk doen, na een kwartier waren we het eens dat ik alsnog een pizza kaas en tomaat zou krijgen. Maar ik moest inderdaad ook die andere pizza inleveren. Prima hoor, hij stonk een uur in de wind en zou m echt niet eten, maar echt blijk van vertrouwen is het niet.
Heb toen die tweede pizza wel geïnspecteerd op spuug (haha omg op mezelf) maar daar was volgens mij niks mis mee. Ik vind dat je met zo’n klacht wel merkt wat voor mensen het zijn. Je zou denken dat je je kapot schaamt als je eten rauw is of je het verkeerde bezorgt (ok die tweede is minder erg) en dat meteen op wil lossen voor je klant ipv te wantrouwen en moeilijk doen.
Niet ikzelf maar een vriendin. Ze had kip besteld en dit is wat ze kreeg. Restaurant bleef bij hoog en laag volhouden dat het wel gaar was en gooide het op haar zwangerschapshormonen. Uiteindelijk kreeg ze haar geld terug nadat ze het op Facebook had gezet.
Wtf dit is ook niet een klein beetje rauw, maar ze hebben gewoon ff de pan geaaid met die kip en dat was het.
Hierom overweeg ik de bieb weer op te zeggen, haast niks is erger dan slecht vertaalde boeken die je ook gewoon in het Engels had kunnen lezen.
Sowieso raar dat Engels een los genre is, dus niet eens Engelse fictie oid maar alleen Engels. En dan moet je nog door 100 delen shopaholic heen vechten ook.
Niets zo teleurstellend als eten krijgen wat gewoon niet goed is of iets mist er😫