Waar erger je je aan #6

Maar je weet niet hoe vaak het gebeurt dat mensen doen alsof ze een verkeerde pizza krijgen om er zelf voordeel bij te hebben. Heb echt niet veel vertrouwen in de gemiddelde Nederlander wat dat betreft. Snap dat het niet leuk is voor jou, maar ik denk dat ze het niet zonder reden zo doen.

1 like

Het ergste is dat dit bij een kiprestaurant gebeurde. Ze zeiden ook echt tegen haar: “mevrouw wij werken elke dag met kip. We zien heus wel of het gaar is.” Eh nou blijkbaar niet hè!

1 like

Oh wauw… echt onbeschoft. Snap dat het vervelend is als mensen vaak met opzet zeggen dat iets niet gaar is (of verkeerd), maar dan hoef je niet óók nog onbeschoft te zijn. :face_with_monocle: Zo had ik eens vegetarische lasagne besteld en ik kreeg er een met vlees. En die man deed echt alsof ik een probleem van niks maakte, toen vroeg hij: ‘mevrouw, wat wilt u nu eigenlijk…’ op een hele zuchtende toon. Nou, mijn geld terug. Daarna ook nog een aantal sms’jes gehad van dat bedrijf die nergens op sloegen.

2 likes

Dat ik altijd zo veel zooi in een wrap probeer te douwen dat ik dat hele ding niet eens kan oprollen.Zit dat ding nu maar als een soort pizza met mes en vork te eten.Moet echt eens leren doseren :roll_eyes:

11 likes

Dat je alleen een zak van 40 liter potgrond kan kopen in de supermarkt waar ik mijn boodschappen doe. Ik zit met 15 babyplantjes die rijp zijn voor een pot maar ik heb als plantenhater geen potgrond. (Maar dus wel het verantwoordelijkheidsgevoel deze babyplantjes in leven te houden. Als er bloemen uitkomen kan ik ze plukken en gebruiken in flatlays voor Instagram hehehe)

En om nu even een ziploc zakje potgrond contactloos te gaan afhalen bij vrienden is ook weer zo’n gedoe haha.

1 like

Zou ik dagenlang grote schoonmaak houden? Jazeker. Heb ik dat gedaan. Nee geloof het niet.
Morgen weer maandag. Of je nou naar kantoor moet of niet, zondagavond blijft een kutavond he :sob:

9 likes

Aan mezelf. Ik heb na erg stressvolle periodes altijd erg last van mijn hypochondrie en ben er nu weer eens “zeker” van dat ik 5 maanden zwanger ben. Heb 0 kwaaltjes, ben altijd optijd ongesteld, maar omdat het 2 maanden geleden iet wat minder vloeide denk ik dat ineens. Heb 3 weken terug een test gedaan en deze was negatief. Ben hierna ook gewoon weer ongesteld geworden. Maar toch ben ik er dan van overtuigt dat het pseudo menstruatie is, want ik voel gerommel in mijn buik sinds gister. Het is om gek van te worden, want vorige week wist ik nog zeker dat ik kanker in mijn neus zou hebben, terwijl ik gewoon wist dat het aan mijn hooikoorts ligt. Zo vermoeiend. Als ik in mijn buik druk voel ik ook geen gekke dingen, en ik weet dat ik het niet ben, maar heb toch weer verhalen zitten lezen van meiden die wel na 9 maanden vol menstruatie en negatieve testen bevielen, en dan weet ik zeker dat ik daar tussen hoor.

1 like

Wauw kan echt niet dit. En het dan op zwangersschapshormonen gooien. Wat kut!

1 like

De doktersassistente van mn huisarts staat er echt om bekend dat ze heel snel de telefoontjes afraffelt. Vriendinnen die bij die huisarts zitten zeiden het ook al. Als ik om een herhaalrecept vraag moet ik altijd heeeel snel vragen of het naar die of die apotheek kan worden gestuurd anders ligt de haak er al weer op ':).

2 likes

Het is maar waar je je aan kan ergeren, maarrr ik erger me eraan dat collega’s van mij altijd over alles wat Lubach zegt zo lyrisch zijn. Het gaat er elke maandag over. Nu dus ook over Rumag. Maar toen er een aflevering was over varkens en hoe schandalig die gedood werden toen was het ineens stil.

15 likes

Ik heb een tering legging. Precies ‘dezelfde’ als twee andere die wel goed zitten maar deze zit veel te strak, volgens mij staat er gewoon de verkeerde maat in ofzo. Heb m maar weer eens aangedaan maar hij na ga sporten vandaag echt in de doneerbak.

1 like

Dat je dan een mega puist hebt en er geen pus uit komt. Are you fucking kidding me?

7 likes

Het is gebeurd… Ik heb nog 1 wc rol over en geen enkele supermarkt, kruidvat of big bazar hier heeft nog wc papier

3 likes

Ze hadden ook geen babywipes of keukenrollen?
Nu maar een improvisatie bidet maken?

Echt helemaal niks, gelukkig heb ik zelf nog :sparkles: gelotionde :sparkles: zakdoekjes maar ik wil gewoon wc papier!!

Logisch. Een dag geen toiletpapier is een dag niet plezierig schijten.

4 likes

Thuiswerken is echt niet goed voor m’n ergernissen aan collega’s man, ik erger me nu eigenlijk aan iedereen. Vooral omdat het normale sociale contact weg is, is bijna alles puur zakelijk en lijkt het alsof iedereen zich als een bitch gedraagt. En het is blijkbaar voor sommige collega’s het ideale moment om dingen over de schutting te flikkeren, alsof ze via de mail ineens durven en in het echt niet.

3 likes

Jaaa dit! Of dat er maar een beetje vocht uitkomt :pensive:

1 like

Door deze crisis maken we een weekmenu en doen we 1x per week boodschappen. En nu crave ik naar mcdonalds, maar mag het niet gaan halen omdat we eten hebben thuis. Volgende week plan ik een mcdag in :sob:

6 likes

Ik schuif alles dan gewoon een dag door, ik kan echt niet iedere dag koken hoor. Veels te moeilijk.

7 likes