Waar erger je je aan #6

Maak de laatste dag van je weekmenu altijd iets dat kan blijven liggen! Bij ons is dat altijd curry of chili. Dat maken we altijd met bonen uit pot of diepvriesgroenten, dus als die vervalt maakt dat niet uit.
Lifehack.

In de praktijk eten we dus 1 keer in de 4 weken
ofzo curry, terwijl hij letterlijk elke week op het menu staat.

1 like

Mijn vriend die mijn zenuwen voor een mondeling tentamen (over Skype) voor een heel moeilijk vak onnodig vindt want ā€˜ik heb de laatste tijd toch alleen maar goede cijfers gehaald’. Is goed vriend, lekker vergelijkbaar ook, andere manieren van toetsen en makkelijkere vakken. Weet dat hij het goed bedoelt en toch irriteert het me.

Bedrijven die vacatures (zonder einddatum) online laten staan terwijl ze al iemand gevonden hebben. Bedankt voor niks dan he

13 likes

Maar de mensen die de hele dag voor pampus liggen en ook niks gedaan kunnen of willen krijgen zie je gewoon veel minder (behalve zeer actief op het forum overdag :raising_hand_woman:) want die zetten niet hun gebrek aan activiteit en baksels op insta. Maar ze zijn er in groten getale hoor! Je hoeft echt niet per se iets nuttigs te doen. En die cakebakkers laten ook alleen maar dat ene productieve uurtje op een dag zien, misschien liggen die de resterende 23 uur ook wel op de bank.

5 likes

Ik doe ook helemaal niks hoor. Heb een keer gestofzuigd. Verder sport en chill ik alleen.

2 likes

ik zat net gehurkt vakken te vullen na de gods ganse kut tijd stil hebben gestaan omdat klanten zich er telkens tussen proppen en op zich kon er prima nog iemand achter langs maar toch stonden twee oudere dames elk aan beide kanten van me stil begint er een te lachen en zegt ze tegen de andere klant ā€œzal ik je een kontje geven? dan kan je eroverheen springenā€ … ik heb toen opgestaan (want was net toevallig klaar waardoor ik ze pas zag) en dat wijf sarcastisch glimlachend aangekeken. graag gedaan hoor, pik🤬

3 likes

Er zijn allemaal bedrijven waar ik me al lang en breed had afgemeld die nu denken ā€œgoh maar het is crisis en wij doen iets goeds dus mogen we je wel mailenā€.
Of ik even online huiswerkbegeleiding wil gaan geven, no thanks en mail me niet.
(dit heb ik ze ook gemaild)

Vind het zo irri dat mensen zo lopen te nsben. En dat iedereen zo naar elkaar wijst van oooh die doet het niet goed.
We zitten pas 2 weken in deze situatie en iedereen moet wennen. Laten we naast afstand nemen elkaar ook lekker met rust laten.

16 likes

Videoland storing meh

Mijn buren zijn buitenlands en koken altijd heel heftig
Ondanks nieuwbouw komt die lucht vaak binnen bij mij!! Nu ik meer thuis zit valt het echt op.

1 like

ik word een beetje ongemakkelijk van deze constructie

7 likes

Oh bedoel het totaal niet vervelend.
Ze koken gewoon heel gekruid en hebben volgens mij geen afzuigkap of gebruiken hem niet haha. .
Was niet mijn bedoeling om dat per se nadrukkelijk te zeggen, het leek mij eerder een logische verklaring. Als ik had gezegd ze koken heel buitenlands is dat dan wel goed? Oprechte vraag

3 likes

ging ook niet uit van verkeerde bedoelingen! maar zo impliceert het zoiets dat buitenlands zijn = heftig koken. terwijl ze evengoed elke dag een slappe AVG neer kunnen zetten bij wijze van spreken. dan is buitenlands koken al wel netter (denk ik) maar ā€˜gekruid koken’ nog neutraler (want dat geeft de geur af vermoed ik)

het deed me een beetje denken aan dit haha:

2 likes

Ik doe mee aan zo’n spitsmijden-project dat op je telefoon bijhoudt hoe je reist, en je krijgt dan punten als je niet met de auto tijdens de spits door een bepaald gebied reist. Als je dat wel hebt gedaan krijg je de volgende ochtend een nogal belerende pushmelding in de trant van ā€˜ga je het vandaag beter doen? Gister heb je weer met je luie reet in de auto gezeten…’.
Ik ga nu elke dag met de auto omdat de treinen minder rijden en krijg dus ook elke dag die kutmelding precies op het moment dat ik begin aan een werkdag. Toen heb ik vorige week een boos mailtje gestuurd of ze die toon even willen dimmen, dat ik ook geen keus heb omdat ik nou eenmaal een vitaal beroep heb, en dat ik het helemaal stom vind dat ik die stomme meldingen krijg terwijl anderen die verplicht thuiswerken lekker punten sparen.
En nu hebben ze dat hele project stilgelegd :ok_hand:t2::face_with_hand_over_mouth:

95 likes

Ik moet elke keer als ik van en naar werk reis een stoelendans doen in de metro omdat mensen steeds vlakbij me komen zitten. Doe gewoon niet

Ik heb zin om bepaalde boeken te herlezen alleen heb ik ze niet en de bieb werkt maar beperkt :sweat_smile:

1 like

Reclames op YT die langer dan 30 seconden zijn.

En ik heb geen drinkwater nu, omdat ze nu per se de leidingen willen vervangen.

Edit: En van die Corona reclames van bedrijven, zoals het Kruitvat. Doen ze nu net alsof ze vanwege het Corona de Nivea zonnebrand in de aanbieding doen.
ā€œWij werken nu extra hard voor jouā€
:roll_eyes:

2 likes

Jouw moeder verveeld zich echt next level haha

Ik erger me maar ben vooral ook boos op die man van tiger king en ik ben pas net begonnen met kijken :rage:

Nou bereid je maar voor op meer

5 likes