Waar erger je je aan #6

Ooit was mijn containerpas kwijt, en ik wist zeker dat mn vriend hem meegenomen had en kwijt was geraakt in zijn huis.
Maar neeee dat was echt niet zo, hoe haalde ik me dat nou weer in mn hoofd blabla en hij had toch gezocht. Dus ik had een nieuwe besteld.
Na 3 maanden sliep ik weer eens bij hem, en toen lag die daar dus op de grond!!!
Heb hem de €7,50 aan mij terug laten betalen, zo petty ben ik wel.

(en hij keek net mee en is nu annoyed dat ik deze ergernis van 6 jaar geleden nog deel)

46 likes

Nu zou ik echt willen dat ik een vriend had zodat ik hem de schuld kon geven.

Ander idee: mag ik jouw vriend de schuld geven van alle kwijtgeraakte containerpassen ooit en hem een tikkie sturen?

2 likes

Hahaha!
Mag natuurlijk, maar hij betaalt zn tikkies nooit dus je kan beter een open tikkie op t forum zetten en het kapitalisme de schuld geven voor het werken met pasjes.

5 likes

Dat ik ineens zo’n weerbarstige kin haar krijg om de zoveel weken, die ik er dan echt bekant met een knijptang uit moet trekken omdat ie zo ontzettend sterk is. Soms lijkt het meer het zwaard van Excalibur dan een kinhaar :joy:

15 likes

dat ik twee posters uit denemarken wilde bestellen maar ik dan 40 euro (:joy:) verzendkosten zou moeten betalen

Ik moet toch echt even iets gaan bedenken voor mijn haar hoor!!! :weary: fuck man. Ik heb highlights nodig

Ja ik wil mijn hele verhaal van 10 zinnen in 4 zinnen zeggen. Of ik ben niet " voorbereid" om mijn verhaal/antwoord verbaal te delen en dan wil ik goed antwoord geven, maar dat komt niet uit de verf. Ik weet niet goed wat ik eraan kan doen , jaren logopedie heeft niets geholpen helaas.

1 like

Echt he, ik heb dat ook! Je ziet ook de hele tijd je eigen kop in beeld. Ik gooi het op het scherm, daar ligt het aan hoor.

1 like

Grrr ik vind echt weinig dingen zo irritant als het moment dat youtubers iets close up willen filmen en het dan weer weghalen nét voordat het beeld eindelijk scherpgesteld is. Word daar echt onrustig van. Zit je tien seconden naar een wazig beeld te kijken en dan lijkt het beter te worden en dan opeens is het weg en blijf je gefrustreerd achter.

10 likes

Ik heb een emailadres dat alleen bestaat uit mijn voornaam @live.nl, dus ik krijg heel veel ongewenste emails van mensen die geen zin hebben om zelf emails te ontvangen en dus de mijne in te vullen bij het maken van accounts, nieuwsbrieven, enzzzz. Ik word daar zo gek van he, gebruik je gewoon je eigen emailadres.
Kleine biecht: net kreeg ik een mail dat ‘mijn dhl pakket vanmiddag afgeleverd ging worden’ (niet echt bij mij dus maar iemand die mijn mailadres had gebruikt) en nu heb ik het bezorgadres veranderd naar het verste DHL afhaalpunt dat mogelijk was vanaf het adres dat genoteerd stond. Ben benieuwd of diegene erachter komt. Zal haar leren :upside_down_face:

108 likes

Hahahahah ik wist niet dat mensen dit deden maar good for you!

Ik denk het niet, ree.bok :angry:

2 likes

Dan stuur je een enquête uit met de vraag ‘Wat vind je minder leuk aan dit spel?’
Krijg je antwoorden als: omdat ik het niet leuk vind

jahaaa daar heb ik ook lekker veel aan

3 likes

Als pistachenoten te dicht zijn en je ze toch met man en macht met je nagels probeert open te maken en dan maar over gaat op je tanden om vervolgens maar er met je hak erop te gaan staan
Ga gewoon open.

8 likes

Oke mega open deur waarschijnlijk. Maar je kunt die nootjes heel makkelijk openen met de schil van een ander nootje.

Ik heb dus pas geleerd dat je die krengen veel makkelijker open krijgt door ze open te maken met een andere halve schil!

Kan het niet goed uitleggen maar zo dus

anigif_enhanced-9923-1413488019-7

Oh dat zei @Chesirecat ook al.

11 likes

Maar kijk dit KUTnootje dan, daar kan je niet eens een opening vinden. Weetniet waar deze zijn gekocht maar argh zitten er veel te veel van tussen. Normaal gaat het me met de nagels wel goed af opzich.

Beetje onduidelijke foto want gemaakt met oude iPad.

8 likes

Uhhhg net perongeluk door rood gereden. Zo geen zin in een boete :pensive:

Oh… Ja hier helpt alleen een hamer. Of een drilboor.

1 like

ik ga stuk

2 likes

Eh wtf is dit met die radioreclame van Calvé?
Lekker gourmetten promoten voor Pasen. “In deze tijden waarin we elkaars gezelschap zo hard nodig hebben.” Nou het lijkt me dat we nu zo min mogelijk fysiek gezelschap nodig hebben Calvé.

18 likes