Waar erger je je aan #6

Oh, same.

En ik lees ook wel eens youtube comments en hoe veel mensen daaronder altijd zeggen dat -iemand- ergens iets niets aan kan doen omdat ze Scorpio/libra/virgo zijn, vind ik gewoon vooral heel erg makkelijk en irritant.

6 likes

God dit haat ik. Duizend jaar geleden toen ik nog in een winkel werkte hielp ik een klant. Ze was ruim twintig minuten aan het twijfelen over iets en trakteerde me toen op de tekst: “ja ik kan er niks aan doen dat ik zl twijfel! Weegschaal he. Dat hoort er nu eenmaal bij.”

5 likes

Ik heb twee jaar terug puzzels gekocht bij de kringloop. Toen kon ik mijn tafel gebruiken maar was het ook onhandig toen er iemand kwam eten dus heb die puzzel toen half in een doos gelegd en een maand later echt opgeruimd (de vraag is sowieso of het dus nog compleet is… zou best goed kunnen dat puzzelstukjes achter een kast terecht zijn gekomen of opgezogen).
Anyway nu iedereen puzzelt wil ik ook maar ik heb geen plek :weary: Eettafel staat nu vol met werkstukken en op de grond kan niet want dan kan ik nergens sporten (of lopen überhaupt). Zo jammer dit. Zo’n oprolding zie ik ook niet echt goed gaan hier.
Twijfelde bijna of ik op de gang het op de grond zou gaan doen. Maar als mijn huisgenoot thuiskomt is het een beetje jammer dat ze over die puzzel heen moet voor ze haar kamer in kan :’)

Eens. Maar het is echt een hele zoektocht om leuke blouses te vinden die niet van dat materiaal gemaakt zijn. Dan kom je al gauw uit op viscose of lyocell. En of ik daar nu echt fan van ben…

1 like

Mijn vriend is zijn mancave aan het verven. Maar het enige wat ik hoor is gvd, dit lukt toch ook niet, man man man. Had dit al voorspeld. Heb hem nog aangeboden of ik het zou doen. Maar nee hij kan het als de beste zegt die. Oja hij doet het Kris kras door elkaar van horizontaal naar verticaal😩. Eigenlijk moet ik me er helemaal niet druk om maken want het is zijn ruimte maar toch vind ik het zwaar irritant.

7 likes

Sinds wanneer doet zalando er meer dan een week over om te leveren?!

Postnl heeft nu vertraging ivm corona

Ja dat weet ik! Maar ik krijg nu pas na een week de verzend bevestiging, dus hij is nu pas naar PostNL.

Ik heb dat met H&M. Meestal zijn ze niet heel vlot, maar heb 11 dagen geleden iets besteld en staat nog steeds op ‘wordt verwerkt’ :roll_eyes:

Bij mij verstuurt zalando meestal pas na 5 dagen ofzo. En nu werken de meeste bedrijven met veel minder capaciteit omdat iedereen met milde klachten thuis moet blijven en tegelijkertijd bestellen mensen misschien wel meer. Laten we elkaar ook wat slack gunnen in deze tijden.

8 likes

Misschien ben ik heel bejaard maar ik kan echt niet meer puzzelen op de grond. Wij hebben een tweede salontafel die we eigenlijk weg wilden doen die we gebruiken en dat is al heftig voor mijn rug. Eettafel werkt het fijnst voor mij. Kun je die echt niet leeghalen?

Nee daarop staat mijn laptop en tweede scherm al dat de hele tafel al in beslag neemt. Helaas!

1 like

Ah sorry ik begreep je post niet goed!

Pantalons met elastiek in de achterkant. Lekker goedkoop patroon- en stikwerk. Als er maar een paar euro van de prijs af kan, zullen wij wel met een peuterbroekie rondlopen.

19 likes

Aan mijzelf.Dat ik het niet voor elkaar krijg om rustig en veelal verstaanbaar te praten.
Ik slik echt woorden in en ik krijg het niet onder controle.

1 like

Echt super herkenbaar! En ik heb ook constant dat ik midden in mijn zin iets anders wil zeggen waardoor het een super gek verhaal wordt.

Kontgatkramp

9 likes

Als mijn vriend en ik ooit uit elkaar gaan is het vanwege onenigheid om geld.

Man man man wat kan hij onverantwoordelijk zijn. Ik wacht al 4 maanden geld, kan die gewoon niet terug betalen. Hoe dan? Je bent volwassen met een fulltime baan.

3 likes

Ik woon al 4,5 jaar in mn huis en ben tot vorige week nog maar 1x mn containerpas kwijtgeraakt. Zojuist heb ik voor de 2e keer in een week tijd een nieuwe aangevraagd omdat ik hem gewoon alwéér kwijt ben. Echt wtf, hoe dan :roll_eyes: :angry:

Die kut reclame van rtl met ‘samen staan we sterk’ met DRIE vrouwen en een heeeele batterij aan middelmatige mannen. Echt rtl, ga je schamen.

5 likes