Waar erger je je aan #6

Ahh ouders en facebook. Mijn ouders hadden mij zelf de wachtwoorden gegeven omdat ze weleens per ongeluk rare dingen deelden die ze er zelf niet af konden krijgen. Heb dat weleens misbruikt in gevallen dat mijn moeder met iemand in een discussie ging, gewoon die reacties van haar verwijderd. En ze was ook vrienden met vrienden van mij die ik niet meer sprak dus heb die ook als vriend verwijderd bij haar haha. Is wel nogal moreel verwerpelijk dus moet maar net je ding zijn :thumbsup: Ik heb nu geen facebook meer dus heb het moeten loslaten haha misschien maar beter.

8 likes

Aan de fucking hooikoorts, of mn neus zit verstopt of moet om de minuut snuiten. Gek word ik er van.

Heb eindelijk mn bestelde schoenen binnen, gvd 2 verschillende maten. Kan ik weer een week wachten ofzo want zalando is niet zo snel

Ja niet normaal. Ik liep van t weekend ook met zo’n waterige loopneus door de AH en het hield maar niet op. Voelde me heel ongemakkelijk erdoor haha

Ik heb alweer ruzie met mijn moeder.
Ze weet weer alles om te draaien zodat het aan mij ligt.

Vervolgens zeggen dat ik ook wel eens haar mag bellen. Maar iedere keer als ik haar aan de lijn heb maakt ze me overstuur.

Ze walst zo over mij heen.

1 like

Ik ga dadelijk zelfbruiner gebruiken en ik krijg daar eczeem van, dus weet nu al dat ik vannacht wakker word van de jeuk

Mijn angst om van baan te veranderen.

Edit: na dit bericht een recruiter terug beantwoord.

1 like

Dat als ik zo’n dure emmer blauwe bessen bij de Appie koop, die ik eerst van buiten uitgebreid geïnspecteerd heb op ook maar iets van schimmelvorming, toch altijd na een dag de helft weer kan weg gooien omdat ze wit en pluizig zijn. (tips zijn welkom)

2 likes

De diepvriesversie kopen, scheelt ook nog eens veel geld :stuck_out_tongue:

5 likes

Het schijnt te helpen om het fruit uit de verpakking waarin je het kocht te halen (en alvast goed inspecteren) en dan in een ander bakje te doen waar je onderin keukenpapier legt

2 likes

GameMania heeft hun echte winkels al even gesloten vanwege de corona. Snap ik helemaal om hun personeel veilig te houden. Nu heb ik een winkel order gedaan voor een Animal Crossing switch en het fysieke spel, hadden ze de datum aangepast dus inpv 20 maart kon je het 18 maart komen halen. Wat dus niet opgehaald konden worden in Arnhem omdat ze geen vracht hebben gehad vanwege logistieke leveringsproblemen. Oke, kan gebeuren. Ze zouden gaan kijken of ze een oplossing konden bedenken voor klanten die volledig betaald hadden. Dus ik; yes dan rkijg ik mijn spullen als nog!

Na een mail en ook een DM, waar ik voor het eerste antwoord een paar dagen heb moeten wachten, waarbij mijn mail en/of DM niet eens is gelezen en een vaag antwoord terug kreeg. was het antwoord uiteindelijk; nee winkel orders gaan we niet leveren. je kunt een nieuwe bestellen via de webshop en als de winkels open gaan kun je daar je winkel order annuleren en geld terug krijgen.

Dat vond ik al een vreemde reactie. Ik had die woensdag zelf nog even met de winkel gebeld in Arnhem, met de vraag of ik dan geld kon komen ophalen. Nee kon niet want zoveel geld lag er niet in de lade.

Nu is het in april tijd voor Final Fantasy en hebben ze op de site geplaatst dat mensen met een winkel order deze niet kunnen ophalen en via de webshop moeten bestellen. en dan wanneer de winkels open gaan, het dan daar kunnen annuleren en geld terug kunnen krijgen. Erger mij hier echt kapot aan, ik speel geen FF maar het is gewoon te bizar voor woorden dat je dus zelf maar dubbel moet betalen voor 1 product. Het lijkt mij niet zo moeilijk om die spullen daadwerkelijk op te sturen en een normaal antwoord als je door vraagt daarover krijg je ook niet van de klantenservice. ZO, daar erger ik mij even goed aan.

1 like

Ik kan me echt zo onredelijk ergeren aan horoscopen. Ik geloof er totaal niet in, maar meestal zijn ze wel redelijk algemeen. Nou die van mij niet. Ik heb me nog nooit in ook maar IETS herkend. Die dingen vertellen me elke keer dat ik een sociaal, avontuurlijk, spontaan persoon ben met een duidelijk levensdoel waar ik recht op af ga! Ik snap het idee niet, waarom zouden alle mensen geboren in een bepaalde periode een bepaald karakter hebben, dat is toch onmogelijk? En als mijn ouders hadden besloten twee maandjes later onbeschermde sex te hebben, had ik spontaan een ander karakter?

Waarschijnlijk denk ik hier weer veel te diep en wetenschappelijk over na, maar als anti-sociale introvert die verrassingen haat en die eigenlijk geen idee heeft waar ze überhaupt mee bezig is qua leven en over de kleinste dingen uren gaat twijfelen, voel ik me gewoon elke keer weer een beetje aangevallen.

2 likes

Huh wat omslachtig dit. Het is toch veel makkelijker om de winkelbestellingen op te sturen? Desnoods vraag je een paar euro verzendkosten. Hun oplossing klinkt meer als even dubbel willen cashen om de komende periode te overbruggen.

1 like

Dat vind ik dus ook, heb daar ook om gevraagd maar dat doen ze niet. Ze verwachten dat je wacht tot de winkels weer open gaan. Ze kunnen zien online dat ik volledig heb betaald en heb aangeboden de bonnen in te scannen als bewijs maar nope. Denk dat ze voor hun winkel en hun webshop een apart systeem hebben en hierdoor geen overboeking gemaakt kan worden van het ene systeem naar het andere systeem. Dan denk ik; ga ze dan handmatig inkloppen (oke is shit werk met heel wat orders) maar je hebt je klant wel tevreden.

Daarbij, als de winkels weer open gaan en iedereen komt hun geld ophalen dan krijgen ze ook gewoon negatieve cijfers. Dus het is allemaal heeeel apart.

En ik snap ook echt dat dit aparte tijden zijn en je niet alles kunt krijgen wat je wilt, maar een beetje moeite doen voor je klanten lijkt mij niet teveel gevraagd.

Mensen heel leuk dat je een mondkapje om hebt in het openbaar maar om iets te laten beschermen moet dat fucking ding wel over je fucking neus. Als je überhaupt weet ermee om te gaan. Liefs een boze verpleegkundige die eindelijk een dagje vrij heeft.

9 likes

Oh, same.

En ik lees ook wel eens youtube comments en hoe veel mensen daaronder altijd zeggen dat -iemand- ergens iets niets aan kan doen omdat ze Scorpio/libra/virgo zijn, vind ik gewoon vooral heel erg makkelijk en irritant.

6 likes

God dit haat ik. Duizend jaar geleden toen ik nog in een winkel werkte hielp ik een klant. Ze was ruim twintig minuten aan het twijfelen over iets en trakteerde me toen op de tekst: “ja ik kan er niks aan doen dat ik zl twijfel! Weegschaal he. Dat hoort er nu eenmaal bij.”

5 likes

Ik heb twee jaar terug puzzels gekocht bij de kringloop. Toen kon ik mijn tafel gebruiken maar was het ook onhandig toen er iemand kwam eten dus heb die puzzel toen half in een doos gelegd en een maand later echt opgeruimd (de vraag is sowieso of het dus nog compleet is… zou best goed kunnen dat puzzelstukjes achter een kast terecht zijn gekomen of opgezogen).
Anyway nu iedereen puzzelt wil ik ook maar ik heb geen plek :weary: Eettafel staat nu vol met werkstukken en op de grond kan niet want dan kan ik nergens sporten (of lopen überhaupt). Zo jammer dit. Zo’n oprolding zie ik ook niet echt goed gaan hier.
Twijfelde bijna of ik op de gang het op de grond zou gaan doen. Maar als mijn huisgenoot thuiskomt is het een beetje jammer dat ze over die puzzel heen moet voor ze haar kamer in kan :’)

Eens. Maar het is echt een hele zoektocht om leuke blouses te vinden die niet van dat materiaal gemaakt zijn. Dan kom je al gauw uit op viscose of lyocell. En of ik daar nu echt fan van ben…

1 like

Mijn vriend is zijn mancave aan het verven. Maar het enige wat ik hoor is gvd, dit lukt toch ook niet, man man man. Had dit al voorspeld. Heb hem nog aangeboden of ik het zou doen. Maar nee hij kan het als de beste zegt die. Oja hij doet het Kris kras door elkaar van horizontaal naar verticaal😩. Eigenlijk moet ik me er helemaal niet druk om maken want het is zijn ruimte maar toch vind ik het zwaar irritant.

7 likes

Sinds wanneer doet zalando er meer dan een week over om te leveren?!