Waar erger je je aan #6

ik zit dus al de hele ochtend te wachten op een videobelafspraak (heb geen tijdstip gekregen, alleen dat t vandaag zou zijn) en ik vind het echt heel irritant. In principe kan ik gewoon andere dingen doen, maar ik word daar gewoon onrustig van en zit dan niet lekker ofzo. Bel gewoon flapdrol

ik durf amper naar de wc hahaha

edit; dit heb ik ook altijd met van die telefonische afspraken (u wordt gebeld tussen x en x), maar dat het videobellen is maakt het nog vervelender

6 likes

Ik erger me dood aan die zogenaamd autoritaire bewakers die nu bij supermarkten staan met hun leipe gedrag en je behandelen alsof je net dronken de club uitgezet bent. Echt vent doe normaal ik kom een zak appels halen.

30 likes

Ik erger me aan alle klanten die no chill hebben en denken dat ze de enige op aarde zijn die geholpen willen worden door ons terwijl we verplicht gesloten zijn tot en met 28 april. En letterlijk een antwoord eisen, omdat we niet binnen een dag terugmailen. Ook nog voor een probleem die ze zelf veroorzaakt hebben en waarvan geacht wordt dat wij het oplossen :sweat_smile:

2 likes

Ik ben al sinds vorige week bezig met het opstarten van een nieuw project, en m’n werkgever had gevraagd of ik een collega wilde vragen om mee te denken. Nu hebben m’n collega en ik er gisteren over gebeld en was hij enthousiast over mijn idee. Dit idee heb ik daarna op de mail gezet naar de werkgever, om te kijken wat hij ervan vond. Nu heeft m’n werkgever vanochtend gebeld met die collega en hebben ze het helemaal doorgesproken samen. Hoezo denkt niemand van de twee dat het handig is dat ik er ook bij betrokken wordt? En nu zegt die collega net tijdens het bellen met de update erover; ja ik ben sowieso betrokken en ga het uitwerken, wil jij ook meehelpen? Eh, pardon? Het was toch mijn project? :triumph: Heb er meteen geen zin meer in en het was al een rotdag.

2 likes

Ik moet nu al mijn spreekuren telefonisch doen en mijn werkgever heeft op elke oproepbrief gezet dat mensen tussen 08:00 en 19:00 uur gebeld worden.

Zo ruim zijn mijn eigen werktijden niet eens :roll_eyes:

1 like

Ik heb een apparaat opgestuurd voor reparatie omdat ie steeds uitvalt. Krijg ik bericht dat ie weer onderweg is naar mij na langdurig testen, en niet is gerepareerd want niks mis mee. Gvd ik stuur dat ding toch niet voor de grap op hij valt wel degelijk steeds uit :mad: dus kan ie meteen weer retour afzender straks

1 april grappen

3 likes

Aan die armoedige android telefoons.

5 likes

Natuurlijk pak ik weer ff mn ovenschaal die 250 graden is vast, waaaaarom heb ik dit altijd.

Rip duim :+1:t3:

3 likes

Ja jeetje dat is ook lekker ruim genomen dan.

Ik had wel een afspraaktijdstip in de agenda maar hij zei er toen al bij dat ik die tijd moest negeren omdat ie gewoon mensen belt en ziet wie bereikbaar is/hoe het loopt gedurende de dag.
Ik zit nu in essentie de hele dag bij de telefoon te wachten tot een man me belt, wat een treurnis hahaha

Mijn werk! Ik had gister per ongeluk een uur overwerk extra opgeschreven (kan gebeuren). Maar nu doen ze er ook moeilijk over dat ik de andere dagen er ook standaard langer over doe (ja, dat komt omdat de tijd niet klopt). En volgens mij vertrouwen ze me nu niet meer ofzo? :woman_shrugging: Ik werk er al 8.5 jaar, maar goed. Mijn leidinggevende wil nu een dag mee. Ik zou zeggen: ga je gang.

Hoe bedoel je een dag mee? Om jou te controleren? Lekker wantrouwend

Aan de Fitforfree die een mail met een shady link stuurt en je meteen toestemming hebt gegeven om door te incasseren

Je weet zeker dat het van f4f was?

1 like

Ja absoluut! Ben ook niet de enige die ‘er in getrapt’ is, heb contact gehad met de klantenservice en het wordt teruggedraaid

1 like

Jup, dat. En om te zeggen wat ik niet goed doe. Mijn leidinggevende is al een keer mee geweest (maar werk nu in een andere wijk) en toen had 'ie een paar dingen waaronder dat ik niet snel genoeg op mijn fiets stap en niet snel genoeg oversteek :woman_shrugging: Ja, sorry, maar ik ga niet mijn leven wagen voor mijn werk. O, en aan het einde werkte ik langzamer (joh, dan ben ik moe).

4 likes

Jup, meteen dit, geen akkoord of bevestigen meer nodig:

Nieuwsgierigheid wordt meteen afgestraft haha

Ik drukte dus op deze knop

Wow ik vind dit best wel shady en doortrapt eigenlijk. Ipv dat ze je eerst wat informatie geven??

3 likes

Ja had dat dus ook echt niet verwacht, ben echt niet een digibeet die zomaar op alle links klikt, dus er zijn vast meer mensen die dat perongeluk doen en dan denken ‘laat maar’

Ben echt blij dat ik er niet op heb gedrukt! Ik vind het ook raar geformuleerd maar dacht dus wel dat ik de Sjaak zou zijn als ik zou drukken. Dus ik dacht ik wacht wel af wat ik verder van ze hoor.
Het was ook echt lomp geformuleerd van “Het ministerie roept op je sportschool te blijven steunen, hierbij
”. Ik denk niet dat het ministerie daarmee een keten met een jaaromzet van zo’n €95 miljoen bedoelde
 :S

3 likes