Postnl heeft nu vertraging ivm corona
Ja dat weet ik! Maar ik krijg nu pas na een week de verzend bevestiging, dus hij is nu pas naar PostNL.
Ik heb dat met H&M. Meestal zijn ze niet heel vlot, maar heb 11 dagen geleden iets besteld en staat nog steeds op ‘wordt verwerkt’
Bij mij verstuurt zalando meestal pas na 5 dagen ofzo. En nu werken de meeste bedrijven met veel minder capaciteit omdat iedereen met milde klachten thuis moet blijven en tegelijkertijd bestellen mensen misschien wel meer. Laten we elkaar ook wat slack gunnen in deze tijden.
Misschien ben ik heel bejaard maar ik kan echt niet meer puzzelen op de grond. Wij hebben een tweede salontafel die we eigenlijk weg wilden doen die we gebruiken en dat is al heftig voor mijn rug. Eettafel werkt het fijnst voor mij. Kun je die echt niet leeghalen?
Nee daarop staat mijn laptop en tweede scherm al dat de hele tafel al in beslag neemt. Helaas!
Ah sorry ik begreep je post niet goed!
Pantalons met elastiek in de achterkant. Lekker goedkoop patroon- en stikwerk. Als er maar een paar euro van de prijs af kan, zullen wij wel met een peuterbroekie rondlopen.
Aan mijzelf.Dat ik het niet voor elkaar krijg om rustig en veelal verstaanbaar te praten.
Ik slik echt woorden in en ik krijg het niet onder controle.
Echt super herkenbaar! En ik heb ook constant dat ik midden in mijn zin iets anders wil zeggen waardoor het een super gek verhaal wordt.
Kontgatkramp
Als mijn vriend en ik ooit uit elkaar gaan is het vanwege onenigheid om geld.
Man man man wat kan hij onverantwoordelijk zijn. Ik wacht al 4 maanden geld, kan die gewoon niet terug betalen. Hoe dan? Je bent volwassen met een fulltime baan.
Ik woon al 4,5 jaar in mn huis en ben tot vorige week nog maar 1x mn containerpas kwijtgeraakt. Zojuist heb ik voor de 2e keer in een week tijd een nieuwe aangevraagd omdat ik hem gewoon alwéér kwijt ben. Echt wtf, hoe dan
Die kut reclame van rtl met ‘samen staan we sterk’ met DRIE vrouwen en een heeeele batterij aan middelmatige mannen. Echt rtl, ga je schamen.
Ik heb echt een bolle kop met videobellen. Voor mn gevoel valt het in het echt wel mee maar word er nu steeds zo mee geconfronteerd. Vraag me af of ik altijd al zo’n bolle kop heb of dat ik gewoon dikker ben geworden of dat m’n telefoon me boller laat lijken
Ooit was mijn containerpas kwijt, en ik wist zeker dat mn vriend hem meegenomen had en kwijt was geraakt in zijn huis.
Maar neeee dat was echt niet zo, hoe haalde ik me dat nou weer in mn hoofd blabla en hij had toch gezocht. Dus ik had een nieuwe besteld.
Na 3 maanden sliep ik weer eens bij hem, en toen lag die daar dus op de grond!!!
Heb hem de €7,50 aan mij terug laten betalen, zo petty ben ik wel.
(en hij keek net mee en is nu annoyed dat ik deze ergernis van 6 jaar geleden nog deel)
Nu zou ik echt willen dat ik een vriend had zodat ik hem de schuld kon geven.
Ander idee: mag ik jouw vriend de schuld geven van alle kwijtgeraakte containerpassen ooit en hem een tikkie sturen?
Hahaha!
Mag natuurlijk, maar hij betaalt zn tikkies nooit dus je kan beter een open tikkie op t forum zetten en het kapitalisme de schuld geven voor het werken met pasjes.
Dat ik ineens zo’n weerbarstige kin haar krijg om de zoveel weken, die ik er dan echt bekant met een knijptang uit moet trekken omdat ie zo ontzettend sterk is. Soms lijkt het meer het zwaard van Excalibur dan een kinhaar
dat ik twee posters uit denemarken wilde bestellen maar ik dan 40 euro () verzendkosten zou moeten betalen